Strona główna » Nowinki ze świata » Podgląd tematu
Scorn - przerażająca przygoda na 15-minutowym gameplayu - komentarze

Offline
geass //grupa Growi Bohaterowie » [ Batman (exp. 1353 / 1600) lvl 9 ]0 kudos
Chociaż przyznam, że nigdy wcześniej o tym tytule nie słyszałem, to po obejrzeniu tego... nie zostałem jakoś zachęcony szczególnie aby w to zagrać. Ten gameplay choć wolny, jest bardzo chaotyczny. Widzę siebie grając w to i czułbym się po prostu źle nie wiedząc gdzie mam iść i co mam robić. Bo nie dostrzegłem żadnych znaczników, które by to wskazywały.
Mimo iż wygląda fajnie. Może sama grafika mnie nie powala, że jakieś wow, ale widać w tym pomysł i wykonane jest ładnie. Tyle, że sama gra po tym gameplayu wydaje mi się niesamowicie... nudna. Może to kwestia, że dano akurat taki, a nie inny wycinek gry. Natomiast ja jakbym dawał materiał promocyjny to raczej taki w którymś się coś dzieje i w którym oglądający chociaż będzie miał jakiś zarys na temat tego o co w ogóle chodzi. No bo o co tu chodziło? Ktoś nie wiadomo po co chodzi po... nie wiadomo czym(to jakiś statek kosmiczny?), gdzie wszędzie są jakieś flaki i łażą jakieś robale. Jeździ windą, otwiera drzwi i sporadycznie strzela do robaczków. Nie wygląda to też na wycinek z pierwszych minut gry, bo te częste zmiany broni raczej na tym etapie byłyby zbyt skomplikowane. I raczej wątpię, żeby od początku już były dostępne. Zazwyczaj się zaczyna z byle pukawką. Więc jak na jeden z dalszych etapów gdzie tak wieje nudą, to strach pomyśleć co jest wcześniej i dalej. Więc faktycznie, przygoda z tą grą może być przerażająca, tylko pytanie czy o to chodziło? Ma być przerażająco nudno?
Jeżeli te znaczniki tylko zostały na potrzebę tego gameplayu wyłączone no to (ale nie wiem po co to ukrywać) jakoś tam jestem w stanie to zrozumieć. Jednakże jeśli nie, widzę w tym zabieg wydłużania niepotrzebnie czasu gry poprzez proste... a nie powiemy ci co masz zrobić to będziesz się szlajał po mapie i naciskał wszystko aż coś może zadziała. No nie wiem, mnie nie przekonało. Przynajmniej póki co. Może jakiś inny gameplay bardziej mi podejdzie.



Offline
profesjonalista19 //grupa Wojownicy RPG » [ Paladyn (exp. 505 / 800) lvl 8 ]0 kudos
Cytat: geass
Chociaż przyznam, że nigdy wcześniej o tym tytule nie słyszałem, to po obejrzeniu tego... nie zostałem jakoś zachęcony szczególnie aby w to zagrać. Ten gameplay choć wolny, jest bardzo chaotyczny. Widzę siebie grając w to i czułbym się po prostu źle nie wiedząc gdzie mam iść i co mam robić. Bo nie dostrzegłem żadnych znaczników, które by to wskazywały.
Mimo iż wygląda fajnie. Może sama grafika mnie nie powala, że jakieś wow, ale widać w tym pomysł i wykonane jest ładnie. Tyle, że sama gra po tym gameplayu wydaje mi się niesamowicie... nudna. Może to kwestia, że dano akurat taki, a nie inny wycinek gry. Natomiast ja jakbym dawał materiał promocyjny to raczej taki w którymś się coś dzieje i w którym oglądający chociaż będzie miał jakiś zarys na temat tego o co w ogóle chodzi. No bo o co tu chodziło? Ktoś nie wiadomo po co chodzi po... nie wiadomo czym(to jakiś statek kosmiczny?), gdzie wszędzie są jakieś flaki i łażą jakieś robale. Jeździ windą, otwiera drzwi i sporadycznie strzela do robaczków. Nie wygląda to też na wycinek z pierwszych minut gry, bo te częste zmiany broni raczej na tym etapie byłyby zbyt skomplikowane. I raczej wątpię, żeby od początku już były dostępne. Zazwyczaj się zaczyna z byle pukawką. Więc jak na jeden z dalszych etapów gdzie tak wieje nudą, to strach pomyśleć co jest wcześniej i dalej. Więc faktycznie, przygoda z tą grą może być przerażająca, tylko pytanie czy o to chodziło? Ma być przerażająco nudno?
Jeżeli te znaczniki tylko zostały na potrzebę tego gameplayu wyłączone no to (ale nie wiem po co to ukrywać) jakoś tam jestem w stanie to zrozumieć. Jednakże jeśli nie, widzę w tym zabieg wydłużania niepotrzebnie czasu gry poprzez proste... a nie powiemy ci co masz zrobić to będziesz się szlajał po mapie i naciskał wszystko aż coś może zadziała. No nie wiem, mnie nie przekonało. Przynajmniej póki co. Może jakiś inny gameplay bardziej mi podejdzie.

Cóż, zgadzam się w 99% z tym co piszesz. Ja po obejrzeniu materiału też jestem zdania, że wieje nudą a i sama walka i stwory jakoś nie przerażają : ot pełznie powoli robaczek w twoja stronę . Ten 1% to brak znaczników . Skoro gra ma być tez łamigłówką znaczniki mogłyby popsuć ten zamysł. Mnie ten gameplay w ogóle nie zainteresował grą

Offline
Kawira //grupa MiastoGier.pl » [ Współpracownik ]0 kudos
Cytat: geass
Chociaż przyznam, że nigdy wcześniej o tym tytule nie słyszałem, to po obejrzeniu tego... nie zostałem jakoś zachęcony szczególnie aby w to zagrać. Ten gameplay choć wolny, jest bardzo chaotyczny. Widzę siebie grając w to i czułbym się po prostu źle nie wiedząc gdzie mam iść i co mam robić. Bo nie dostrzegłem żadnych znaczników, które by to wskazywały.
Mimo iż wygląda fajnie. Może sama grafika mnie nie powala, że jakieś wow, ale widać w tym pomysł i wykonane jest ładnie. Tyle, że sama gra po tym gameplayu wydaje mi się niesamowicie... nudna. Może to kwestia, że dano akurat taki, a nie inny wycinek gry. Natomiast ja jakbym dawał materiał promocyjny to raczej taki w którymś się coś dzieje i w którym oglądający chociaż będzie miał jakiś zarys na temat tego o co w ogóle chodzi. No bo o co tu chodziło? Ktoś nie wiadomo po co chodzi po... nie wiadomo czym(to jakiś statek kosmiczny?), gdzie wszędzie są jakieś flaki i łażą jakieś robale. Jeździ windą, otwiera drzwi i sporadycznie strzela do robaczków. Nie wygląda to też na wycinek z pierwszych minut gry, bo te częste zmiany broni raczej na tym etapie byłyby zbyt skomplikowane. I raczej wątpię, żeby od początku już były dostępne. Zazwyczaj się zaczyna z byle pukawką. Więc jak na jeden z dalszych etapów gdzie tak wieje nudą, to strach pomyśleć co jest wcześniej i dalej. Więc faktycznie, przygoda z tą grą może być przerażająca, tylko pytanie czy o to chodziło? Ma być przerażająco nudno?
Jeżeli te znaczniki tylko zostały na potrzebę tego gameplayu wyłączone no to (ale nie wiem po co to ukrywać) jakoś tam jestem w stanie to zrozumieć. Jednakże jeśli nie, widzę w tym zabieg wydłużania niepotrzebnie czasu gry poprzez proste... a nie powiemy ci co masz zrobić to będziesz się szlajał po mapie i naciskał wszystko aż coś może zadziała. No nie wiem, mnie nie przekonało. Przynajmniej póki co. Może jakiś inny gameplay bardziej mi podejdzie.


Najwidoczniej gra nie jest dla Ciebie. Znaczników nie będzie na 100%, twórcy dawno temu powiedzieli, że lwią część ma stanowić eksploracja i szukanie ścieżki

Offline
Bubtownik //grupa Wojownicy RPG » [ Paladyn (exp. 532 / 800) lvl 8 ]1 kudos
Wygląda to niesamowicie obrzydliwie i...dlatego na to czekam. Uwielbiam takie klimaty Obecego, a tu poziom zaszczucia może być podobny. Graficznie może nie jest to next-gen na miarę RDR2 ale jestem ciekaw co wyskrobią z tej gry. Po za tym pewnie będzie w gamepass więc będzie trzeba zagrać Uśmiech

Liczba czytelników: 475744, z czego dziś dołączyło: 1.
Czytelnicy założyli 53682 wątków oraz napisali 675296 postów.