Strona główna » Nowinki ze świata » Podgląd tematu
PlayStation 5 - specyfikacja - komentarze



Online
dabi132 //grupa Stowarzyszenie Płatnych Morderców » [ Lord Sith (exp. 13418 / 16200) lvl 14 ]0 kudos
Cytat: TheCerbis
$ony znów słabiej niż Micro$oft. A ta 50-minutowa prezentacja PS5? Tragedia. Tylko tytułami na wyłączność mogą zadziałać. I ewentualnie wyglądem konsoli.
Nowe PlayStation nie musi być mocniejsze od Xboxa. Najważniejsze aby miało co do zaoferowania w kwestii gier, bo do tego służy konsola. Deweloperzy należący do Sony Worldwide Studios na pewno będą potrafili zrobić pożytek z mocy obliczeniowej maszynki. M$ może się chwalić, że będą mieli najmocniejszą konsolę generacji, ale co z tego?

Offline
mrPack //grupa Wojownicy RPG » [ Mistrz Kręgu Ognia (exp. 3590 / 4800) lvl 11 ]0 kudos
Cytat: dabi132
Nowe PlayStation nie musi być mocniejsze od Xboxa. Najważniejsze aby miało co do zaoferowania w kwestii gier, bo do tego służy konsola. Deweloperzy należący do Sony Worldwide Studios na pewno będą potrafili zrobić pożytek z mocy obliczeniowej maszynki. M$ może się chwalić, że będą mieli najmocniejszą konsolę generacji, ale co z tego?
Otóż to. Studia należące do SWS już kilkukrotnie udowodniły, że potrafią zdziałać cuda nawet na kilkuletnim standardowym PS4, więc jestem dobrej myśli jeśli chodzi o gry.

Offline
Lucas-AT //grupa Stara Gwardia » [ Hamster\'s Creed (exp. 9312 / 10800) lvl 13 ]0 kudos
Bardzo ciekawi mnie jak będą wyglądały gry stworzone z myślą o tym dysku SSD. W tej chwili gry są projektowane pod odczyt 50-100 MB, a dysk SSD w PS5 ma mieć 5.5GB/s. Pociągnie to za sobą masę decyzji związanych z game designem (ilość unikalnych assetów na każdą klatkę, budowa świata, budowa poziomów, prędkość poruszania się po nim, pop-up obiektów itd.). Cerny fajnie pokazał to na przykładzie dwóch zamków oddzielonych od siebie wąską ścieżką, gdzie podczas wędrówki tą ścieżką trwa właśnie ukryty loading.

Offline
Guilder //grupa Mieszczanie » [ Wojownik (exp. 2584 / 3000) lvl 11 ]0 kudos
Cytat: Lucas-AT
Cerny fajnie pokazał to na przykładzie dwóch zamków oddzielonych od siebie wąską ścieżką, gdzie podczas wędrówki tą ścieżką trwa właśnie ukryty loading.
Przyznaję się bez bicia, mam trochę lenia. Masz może linka do tego porównania?

Offline
Lucas-AT //grupa Stara Gwardia » [ Hamster\'s Creed (exp. 9312 / 10800) lvl 13 ]1 kudos
Cytat: Guilder
Cytat: Lucas-AT
Cerny fajnie pokazał to na przykładzie dwóch zamków oddzielonych od siebie wąską ścieżką, gdzie podczas wędrówki tą ścieżką trwa właśnie ukryty loading.
Przyznaję się bez bicia, mam trochę lenia. Masz może linka do tego porównania?

https://m.you(...)09JnJHOo
Od 8 minuty do 13.30. W Ratchet & Clank poziomy nie bez powodu zawierały takie kręte korytarze, a w Spider-manie na PS4 niektóre obiekty, takie jak skrzynki pocztowe, są skopiowane na dysku 400 razy, by przyspieszyc streaming. A i tak musieli iść tam na wiele ustępstw, bo jak pamiętam, po całym Nowym Jorku jeżdzą tylko dwa modele samochodów osobowych.

Liczba czytelników: 475798, z czego dziś dołączyło: 1.
Czytelnicy założyli 53763 wątków oraz napisali 675752 postów.