Strona główna » Nowinki ze świata » Podgląd tematu
Twórców Cyberpunk 2077 czeka niestety crunch, przyznaje szefostwo - komentarze



Offline
Guilder //grupa Mieszczanie » [ Wojownik (exp. 2584 / 3000) lvl 11 ]2 kudos
Firmy jak ludzie, wybielają się na zewnątrz. A im większe, im większymi pieniędzmi operujące, tym bardziej, bo stawka robi swoje. Sama decyzja o przesunięciu premiery obniżyła wartość CDPR o 2,5 miliarda. Jeśli więc facet na konferencji prasowej otwarcie przyznaje, że będzie (jest?) crunch, to ja tym ludziom współczuję, bo pewnie tam mają istną masakrę. Smutny

Offline
logan23 //grupa Wojownicy RPG » [ Mistrz Kręgu Wody (exp. 6482 / 7200) lvl 12 ]0 kudos
Rozumiem że istnieje coś takiego jak Crunch głupia nazwa, Ciężki okres gdzie wydłuża się cykl produkcyjny i jest ciężko ale płacą im za nadgodziny oraz czytali chyba co podpisywali?. Jak zaczynali pracę, Nie bronie Redów ale jak podpisujesz umowę to jej przestrzegasz.

Offline
luki505 //grupa Wojownicy RPG » [ Fiery Thunder (exp. 1003 / 1600) lvl 9 ]0 kudos
Cytat: shuwar
No ale co ma pojęcie crunchu do tego, jaką grą jest W3?
Fakt jest taki, że zespół był obciążony na maksa i nadgodziny lały się strumieniami, więc crunch był i to pełną gębą.

Ale satysfakcja z przezajebistej gry musiała być, mimo nadgodzin nadludzkich.

Offline
Guilder //grupa Mieszczanie » [ Wojownik (exp. 2584 / 3000) lvl 11 ]0 kudos
Kompletnie nie rozumiem usprawiedliwiania tego zjawiska. Równie "przezajebistą" grę można stworzyć nie w 4 lata, a w 5,5 czy 6. Na czym więc polega różnica? W zyskach akcjonariuszy i premiach zarządu.
Nie wszystko da się załatwić po prostu tym, że się za te nadgodziny płaci (to w ogóle powinno być poza dyskusją). Siedzenie długimi godzinami w pracy to brak czasu na rodzinę, przyjaciół, odpoczynek, itp. Dodatkowo znaczne przyspieszenie procesu wypalenia zawodowego. To wyzysk, tylko często w białych rękawiczkach.

Liczba czytelników: 475799, z czego dziś dołączyło: 2.
Czytelnicy założyli 53764 wątków oraz napisali 675755 postów.