Strona główna » Nowinki ze świata » Podgląd tematu
''Przepraszam za system wież'' - mówi po latach twórca Assassin's Creed - komentarze

Offline
Lucas-AT //grupa Stara Gwardia » [ Hamster\'s Creed (exp. 8122 / 10800) lvl 13 ]0 kudos
Wieże w Zeldzie wyszły dobrze, bo odsłaniają tylko mapę, ale wszystkie ważne miejsca i tak trzeba znaleźć samemu. Nie dzieje się to automatycznie jak w grach Ubisoftu. Nie zabija to przyjemności z eksploracji. Podobny system, co w grach Ubisoftu, zastosowano także w Horizon: Zero Dawn, gdzie zamiast wież mamy ogromne robo-dinozaury. Podobało mi się to rozwiązanie, bo wspinaczka była zawsze zagadką, aczkolwiek w tej i poprzedniej generacji nie przeszedłem żadnego Assassina czy Fary Cry’a, więc nie jestem aż tak znużony tymi wieżami.

Offline
Guilder //grupa Mieszczanie » [ Knecht (exp. 1796 / 2000) lvl 10 ]0 kudos
System wież sam w sobie zły nie był. Problemem było to, że Ubisoft w swoim stylu oklepał to do granic możliwości. W pierwszej grze to był dobry pomysł, w drugiej to nie przeszkadzało, w trzeciej zaczynało nużyć, a od czwartej człowiek tym wymiotował.

Offline
MicMus123456789 //grupa Wojownicy RPG » [ Obywatel 2011 ]0 kudos
System zły nie jest, ale został źle wykorzystany. Choć jak mam być szczery to grając czy to w Far Cry'a czy Asasyny jakoś zbytnio nie skupiam się na tym elemencie. Już na tyle mocno się zakorzenił ten system, że przestałem go zauważać, traktuje to jako coś oczywistego i zawsze jest to też punkt szybkiej podróży Dumny

Offline
IgI123 //grupa Growi Bohaterowie » [ Tommy Vercetti (exp. 16883 / 24300) lvl 15 ]0 kudos
Nie tylko Ubisoft ze swoimi wieżami, ale spójrzcie na gry od Bethesdy, albo Wiedźmina 3. Też robią to źle, tragicznie wręcz. Każda jaskinia, każdy najmniejszy badziew, mam łopatologicznie wywalony na mapie. Po cholerę mam eksplorować, skoro wiem że poza zaznaczonymi punktami nie znajdę nic ciekawego? A gdy dochodzę do tego punktu, odbijam go... Żadnej satysfakcji.
Pamiętam gdy spojrzałem na wyczyszczoną mapę Velen. Nic, tylko poczucie zmarnowanego czasu. Dla kontrastu ostatnio grałem w Gothika i znalazłem przypadkiem podwodną jaskinię o której nie miałem pojęcia. Cały czas się jaram jak o tym pomyślę, co jeszcze w tej grze jest, a ja o tym nie wiem?

Offline
Dirian //grupa MiastoGier.pl » [ Redaktor ]0 kudos
Cytat: IgI123
Pamiętam gdy spojrzałem na wyczyszczoną mapę Velen. Nic, tylko poczucie zmarnowanego czasu.

Też trochę się zawiodłem, że w sumie wyczyszczenie mapki ze znaczników niczego konkretnego nie dało - prócz paru fajnych misji. Z drugiej strony akurat Velen nieziemsko mi się podobało pod względem artystyczno-wizualnym, więc nie żałowałem, że zajrzałem tam pod praktycznie każdy kamień. Niesamowicie klimatyczna lokacja. Czasem nawet sobie wracam tam, tylko żeby pojeździć na Płotce Uśmiech

Offline
logan23 //grupa Wojownicy RPG  (ostrzeżono 1 raz!) » [ Mistrz Golemów (exp. 3243 / 4800) lvl 11 ]0 kudos
Cytat: IgI123
Nie tylko Ubisoft ze swoimi wieżami, ale spójrzcie na gry od Bethesdy, albo Wiedźmina 3. Też robią to źle, tragicznie wręcz. Każda jaskinia, każdy najmniejszy badziew, mam łopatologicznie wywalony na mapie. Po cholerę mam eksplorować, skoro wiem że poza zaznaczonymi punktami nie znajdę nic ciekawego? A gdy dochodzę do tego punktu, odbijam go... Żadnej satysfakcji.
Pamiętam gdy spojrzałem na wyczyszczoną mapę Velen. Nic, tylko poczucie zmarnowanego czasu. Dla kontrastu ostatnio grałem w Gothika i znalazłem przypadkiem podwodną jaskinię o której nie miałem pojęcia. Cały czas się jaram jak o tym pomyślę, co jeszcze w tej grze jest, a ja o tym nie wiem?
Poszukaj w Gothic 2 Noc Kruka, Specjalnych trupów.

Liczba czytelników: 470654, z czego dziś dołączyło: 3.
Czytelnicy założyli 49515 wątków oraz napisali 654297 postów.