Cytat: Dirian
Oczywiście działało to na zasadzie, że część wycięto, część dodano, ale pewne elementy finalnie prezentują się gorzej, niż miały. Generalnie to drażliwy temat dla CDPR, no ale cóż - nie wszystko wyglądało tak dobrze, jak to na początku pokazywano jeszcze za zamkniętymi drzwiami.
Nie powinniśmy unikać tematu tylko dlatego, że jest drażliwy dla CDP Red. Zauważyłem, że ta konkretna firma stała się pieszczochami branży. Wszystko im uchodzi na sucho, a niektóre polskie growe media wręcz same uczestniczą w marketingu ich gier. Reklamują się jako goście którzy idą naprzeciw głównemu nurtowi dewelopingu, ale parę wtop mieli. Nie odmawiam CDPR tego, że stała się wręcz dobrem narodowym (choć tak naprawdę to już międzynarodowe korpo, wzorem innych korporacji idące w politpoprawność), jednakże powinniśmy stosować te same standardy dla wszystkich firm. Ciągle wspominam z rozrzewnieniem trailer VGX 2013, jednak akurat downgrade to nie jest to co mam im do zarzucenia, ponieważ mimo wszystko grafika w W3 nadal zachwyca, a Novigrad to jedno z najwspanialszych miast, które odwiedziłem w erpegach. Powoli zbliżają się już do jakości Rockstara. To co mnie zawiodło w W3 to erpegowa mechanika, która w CP2077 zapowiada się podobnie, a więc poziomowanie wszystkiego co w drastyczny sposób zabija otwartość świata. Zabawne, że po premierze AC Odyssey niektóre media pisały artykuły, jaka zła jest ta erpegowa mechanika w nowym Asasynie. Nie zauważyli, iż z tym samym mieliśmy do czynienia w W3.