Strona główna » Nowinki ze świata » Podgląd tematu
Szefostwo Electronic Arts rezygnuje z bonusów za 2019 rok fiskalny - komentarze



Offline
denilson //grupa Akademia Morderców » [ Szef Akademii (exp. 18230 / 24300) lvl 15 ]0 kudos
Odbija się suche liczenie w arkuszu kalkulacyjnym przez smutnych analityków. Trendy i oczekiwania nie da się wyliczyć i oszacować. Trzeba je poznać, a najlepszym sposobem jest dialog z konsumentem i tego co on oczekuje.

Przemilczę te zawrotne kwoty premii, korpo pełną gębą.

Offline
denilson //grupa Akademia Morderców » [ Szef Akademii (exp. 18230 / 24300) lvl 15 ]0 kudos
Cytat: MicMus123456789
Wystarczy dać ludziom swobodę działa, a nie zmuszać do pracy i tworzenia projektów z góry skazanych na finansową porażkę. Deweloperzy sami wiedzą czego chcą ich fani jak i ogólnie pojęci gracze.
Niestety tak wygląda w dużych molochach. Oni wiedzą lepiej niż zwykli pracownicy. Wielokrotnie się z tym spotykam w pracy. Zamiast racjonalności jest dom wariatów, bo pozjadali najbardziej tęgie umysły.

Offline
dabi132 //grupa Stowarzyszenie Płatnych Morderców » [ Lord Sith (exp. 13418 / 16200) lvl 14 ]0 kudos
Cytat: MicMus123456789
Wystarczy dać ludziom swobodę działa, a nie zmuszać do pracy i tworzenia projektów z góry skazanych na finansową porażkę. Deweloperzy sami wiedzą czego chcą ich fani jak i ogólnie pojęci gracze.

No właśnie to tak nie działa niestety. To wydawcy decydują co jest opłacalne, a kiedy się sprzeda w odpowiedniej ilości winę wtedy ponoszą deweloperzy, bo nie stworzyli czegoś odpowiedniego co oczekiwali gracze. Wydawca taki jak Electronic Arts czy Activision nigdy nie przyzna się do błędu, tylko zamknie studio a pracowników przerzuci do innych ekip tworzących gry komputerowe.

Offline
denilson //grupa Akademia Morderców » [ Szef Akademii (exp. 18230 / 24300) lvl 15 ]0 kudos
Cytat: dabi132
No właśnie to tak nie działa niestety. To wydawcy decydują co jest opłacalne, a kiedy się sprzeda w odpowiedniej ilości winę wtedy ponoszą deweloperzy, bo nie stworzyli czegoś odpowiedniego co oczekiwali gracze.

Przypomniałeś mi o epizodycznym Hitmanie. Poprzednie części się sprzedawały na tyle, że wydawca był zadowolony. Pod skrzydłami SE i ich "genialnemu" planowi na epizodycznego płatnego zabójcę nie sprzedało się tak jak tego oczekiwali. Po odejściu IO Interaktive z SE stworzyli kolejną część Hitmana i okazał się sukcesem.

Problemem dużych molochów jest to, że narzucają co mają robić deweloperzy, bo ich finansują to jeszcze na siłę rozbijają na drobne te gry by dodatkowo zarobić.

Liczba czytelników: 475799, z czego dziś dołączyło: 2.
Czytelnicy założyli 53764 wątków oraz napisali 675755 postów.