To oczywiste, co powiedział projektant. Nie da się wydać dużej gry bez błędów, bo po prostu nie wszystkie uda się twórcy wyłapać przed premierą. Rzecz w tym, by nie wypuszczać produktu, gdy wie się o tym, że ma krytyczne błędy.
Gdy ze stajni Obsidian, w przeciwieństwie do bethesdy, bronią się świetną dopracowaną fabułą. Wystarczy nie kupować gry na premierę tylko poczekać kilka tygodni kiedy większość błędów technicznych zostanie naprawiona. I wtedy można naprawdę fajnie spędzić czas.
Cytat: kobbold Gdy ze stajni Obsidian, w przeciwieństwie do bethesdy, bronią się świetną dopracowaną fabułą. Wystarczy nie kupować gry na premierę tylko poczekać kilka tygodni kiedy większość błędów technicznych zostanie naprawiona. I wtedy można naprawdę fajnie spędzić czas.
Ja bym dodaj, że gry RPG od Obsidian różnią się tym od takowych Bethesdy, że w ogóle fabułę mają...