Strona główna » Nowinki ze świata » Podgląd tematu
Mortal Kombat 11 z kiepską optymalizacją na PC. Gracze wystawiają masowo negatywne recenzje - komentarze

Offline
Lucas-AT //grupa Stara Gwardia » [ Hamster\'s Creed (exp. 9266 / 10800) lvl 13 ]0 kudos
Na PS4 Pro także coś nie tak jest z wygładzaniem krawędzi, bo na postaciach dość mocno widać ząbki. Ale gra działa w betonowych 60 klatkach (co jest standardem w bijatykach na konsolach) prócz scenek, ale te nie są akurat istotne. Bijatyka to gatunek, w którym spadki nie mają mieć prawa miejsca. Nastawienie na grind niestety jest i aż nie chcę mi się rozpisywać na ten temat. Powiem krótko: żegnaj krypto. Smutny



Offline
guy_fawkes //grupa Stara Gwardia » [ Hamster\'s Creed (exp. 8864 / 10800) lvl 13 ]0 kudos
Z tego co pamiętam, poprzedni Mortal również miał kiepski początek na PC, a rozszerzona wersja XL pierwotnie miała w ogóle na blaszaki nie trafić. MK 9 był wspaniałym odrodzeniem serii, która przez lata rozmieniła się na drobne, gubiąc się przy okazji w ciągłości opowiadanej historii i mam nadzieję, że obecna sytuacja nie zwiastuje powrotu sagi na równię pochyłą, bo jeszcze chwila, a dostaniemy nadźgane mikropłatnościami nowe Special Forces na mobilki.

Offline
dabi132 //grupa Stowarzyszenie Płatnych Morderców » [ Lord Sith (exp. 13328 / 16200) lvl 14 ]0 kudos
Ech mikropłatności. Smutno się robi jak deweloperzy/wydawcy niszczą kultowe i świetne serie mikropłatnościami. I to w przypadku gier, które kosztują na premierę ~60$. No i do tego ich optymalizacja pozostawia wiele do życzenia. Przynajmniej tym razem gracze nie będą posądzani, że płaczą wystawiając negatywne oceny, bo mają rację.

Offline
Lucas-AT //grupa Stara Gwardia » [ Hamster\'s Creed (exp. 9266 / 10800) lvl 13 ]0 kudos
Przykro, że Warner Bros po hejcie na grind w Cień Mordoru niczego się nie nauczył i znów mamy to samo. Krypta w najnowszym Mortal Kombat jest teraz zalana różnymi śmieciami w postaci skórek i modyfikatorów do wież. By zdobyć coś cennego trzeba tracić walutę na te właśnie pierdoły. Pamiętam jak przyjemnie się odblokowywało przedmioty choćby w Mortal Kombat: Deadly Alliance, bo tam krypta zawierała tylko ciekawe rzeczy, jak filmiki z produkcji gry, concept arty wszystkich części serii, nowe fatality, areny, kostiumy czy zdjęcia starych automatów do gier.

W grze możemy ulepszać naszą postać poprzez wzmacnianie danych przedmiotów. Co się jednak okazuje, jeżeli masz jedną maskę, ale zdobędziesz inną i ją założysz, to już punkty do tej pierwszej, które mozolnie zdobywałeś naliczane nie będą. Więc albo coś zdobywasz i cieszysz się z nowych rzeczy, albo zdobywasz, ale i tak musisz grać jednym przedmiotem, ponieważ inaczej szans w wieżach nie masz.

Wieże są ciężkie. Na wyższych piętrach przeciwnik ma do pomocy Sektora albo Frost (albo kogoś innego), arenę przeszywa nieblokowany laser, a wróg ma 4 paski energii. Można oczywiście grać na easy, ale zmiana poziomu trudności zmienia liczbę przyznawanej waluty. Wyjściem jest wzmacnianie postaci, które też idzie mozolnie i trzeba grać jedną. Farmienie może być więc najprzyjemniejsze w trybie online, ale nie każdy lubi grać z kimś i trudniej jest o wygraną, szczególnie na PS4, gdzie jest najwięcej wymiataczy robiących juggle na 1/3 paska zdrowia.

Trzeba jednak przyznac. ze sama gra jako gra jest bardzo dobra. Jesli chodzi o system walki, mechanikę i miód to nie ma mowy o równi pochyłej. Tu się twórcy postarali.

Liczba czytelników: 475718, z czego dziś dołączyło: 0.
Czytelnicy założyli 53633 wątków oraz napisali 675119 postów.