Strona główna » Nowinki ze świata » Podgląd tematu
Devil May Cry 5 będzie posiadać mikrotransakcje - komentarze

Offline
guy_fawkes //grupa Stara Gwardia » [ Final Hamster (exp. 7173 / 7200) lvl 12 ]0 kudos
Obecność mikrotransakcji w singlu to odpowiedź na potrzeby rynku. Widać jest na to koniunktura, skoro się pojawiają, a niestety gracze w większości nie kończą zakupionych tytułów. Teraz mogą wydać dodatkowy grosz, wyboostować postać, bo grind jest męczący i w glorii chwały doczołgać się do napisów końcowych, wcierając demony w fugi w podłodze. Dla nas może się to wydawać słabe i wręcz absurdalne, żeby dopłacać do pełnowartościowej przecież gry, ale dla sięgających do portfela nie stanowi to wielkiego problemu. Zresztą, ludzie przecież wydają masę pieniędzy w niby darmowych tytułach. ;)

Offline
IgI123 //grupa Growi Bohaterowie » [ Tommy Vercetti (exp. 16526 / 24300) lvl 15 ]0 kudos
Czemu nie? Gdyby, powiedzmy, za czasów pierwszego Prince of Persia - gdzie gracz miał jedno życie - była możliwość dokupienia sobie prób ekstra za hajs, wówczas też podniósłby się raban że gra jest za trudna a twórcy chcą sobie tym tanim rozwiązaniem kabzę napełnić. Ktoś tu jakiś czas temu narzekał na jakąś grę która niby jest za trudna i ciężko ją przejść bez mikrotransakcji. Git gud.
Wiem że pokrętna logika, ale mikrotransakcje denerwują mnie tylko w grach multi, gdzie gracz zyskuje przewagę nad przeciwnikami. W grach singlowych, póki nie jest to wymagane do przejścia gry, niech sobie będzie, co mnie to? Może komuś sprawia radość maksymalnie rozwinięta postać w pierwszej minucie rozgrywki.

Offline
dabi132 //grupa Stowarzyszenie Płatnych Morderców » [ Punisher (exp. 10493 / 10800) lvl 13 ]0 kudos
A może tak twórcy lepiej by przygotowywali ciekawsze gry, z lepszą fabułą czy bardziej ambitne tytuły, a nie to samo co roku tylko w nowej otoczce jak w Call of Duty czy robienie z każdej marki sandboksa - Ubisoft.
Jeśli produkcja jest słaba, nudna to nawet dodanie możliwości szybszego rozwoju postaci nic nie da. Owszem mikropłatności w formie kupowania elementów umożliwiających spersonalizowanie wygląd postaci nie jest niczym złym, natomiast dodatki ingerujące w umiejętności bohatera, boosty czy jakieś bronie to już jak dla mnie pójście przez twórców na łatwą kasę. Szczególnie wtedy gdy elementy te są po prostu wycięte z pełnej wersji gry, co już nie raz miało miejsce.

Offline
Lucas-AT //grupa Stara Gwardia » [ Hamster\'s Creed (exp. 7865 / 10800) lvl 13 ]0 kudos
Cytat: IgI123
A niech mikrotransakcje sobie będą. Może nawet będzie to znaczyło zwiększenie stopnia trudności gier, bo twórcy będą chcieli ,,zachęcić" w ten sposób do ich kupna? Mi tam pasuje.

Jak twórcy chca zachecic do mikrotransakcji to konczy sie to wymuszonym grindem, a nie zwiekszonym stopniem trudnosci. Ostatni Shadow of Mordor, Battlefront 2 i Need for Speed to dosc glosne przyklady. Takie praktyki nie maja niczego wspolnego z przyjemnym graniem, a przemyslany wysoki poziom trudnosci nie polega na zmniejszenia paska zycia czy odebraniu zyc.

Liczba czytelników: 468290, z czego dziś dołączyło: 9.
Czytelnicy założyli 48578 wątków oraz napisali 649771 postów.