Strona główna » Nowinki ze świata » Podgląd tematu
Shadow of the Tomb Raider - nawet RTX 2080 Ti nie uciągnie gry w 60 klatkach w 1080p przy włączonym ray tracingu - komentarze



Offline
guy_fawkes //grupa Stara Gwardia » [ Hamster\'s Creed (exp. 8866 / 10800) lvl 13 ]0 kudos
Pierwsze koty za płoty, chciałoby się powiedzieć. Optymalizacja to jedno, ale to też pokazuje, jak zasobożerny jest to proces, z czego mało kto chyba zdaje sobie sprawę. Nvidia zapowiadała w materiałach prasowych, że wydajność RTX 2080Ti jest nawet 1,5x wyższa od GTX 1080, co ma się przełożyć na 4K z HDR przy 60FPS-ach w grach, które na Pascalach o takich osiągach mogły pomarzyć. Te oczywiście jednak nie wspierają raytracingu.

Offline
Loczek3545 //grupa Stowarzyszenie Płatnych Morderców » [ Kuba Rozpruwacz (exp. 4964 / 7200) lvl 12 ]0 kudos
Nie lepiej zoptymalizować to do tych stałych 60 klatek i później wrzucić w formie patcha? Wątpię w to, że ktoś dysponujący takim sprzętem połasi się na spadki fps'ów na rzecz niedużej różnicy graficznej. Ja zdecydowanie wybrałbym płynniejszą rozgrywkę Uśmiech .

Offline
logan23 //grupa Wojownicy RPG » [ Mistrz Kręgu Wody (exp. 6482 / 7200) lvl 12 ]0 kudos
Cytat: Loczek3545
Nie lepiej zoptymalizować to do tych stałych 60 klatek i później wrzucić w formie patcha? Wątpię w to, że ktoś dysponujący takim sprzętem połasi się na spadki fps'ów na rzecz niedużej różnicy graficznej. Ja zdecydowanie wybrałbym płynniejszą rozgrywkę Uśmiech .
Ja też tylko aktualnie. Wiemy to co przekazała Nvidia. A dodatkowo sprawa żeby to nie skończyło się jak z innymi przełomowymi technologiami. A dodatkowo mogę się mylić ale ten cały ray tracing to odświeżany kotlet. Mam odczucia jakby to coś już było gdzieś wykorzystywane.

Liczba czytelników: 475790, z czego dziś dołączyło: 0.
Czytelnicy założyli 53746 wątków oraz napisali 675662 postów.