Strona główna » Nowinki ze świata » Podgląd tematu
Enderal - ogromna modyfikacja do Skyrima dostępna po angielsku - komentarze



Offline
sebogothic //grupa Mieszczanie » [ Wojownik (exp. 2056 / 3000) lvl 11 ]0 kudos
Prezentuje się lepiej niż Skyrim. Szczęśliwy Skyrima kupiłem jakieś 2 lata temu i nadal porządnie nie ograłem. Okaże się, że tego moda przejdę szybciej i będę bawił się lepiej niż przy pełnoprawnej grze. Jakoś nie dziwię się, że grupa utalentowanych amatorów potrafi przebić wielgachne i obrzydliwie bogate studio. Bogactwo to nie wszystko. Ludzie z Bethesdy po prostu nie mają talentu albo są tak leniwi, że idą po linii najmniejszego oporu. Wystarczy wspomnieć ich patenty: bezręka postać w prologu Skyrima, "bobas" w Fallout 3 czy tramwaj, który jest czapką też w FO3. Gdyby byli grupą modderów pochwaliłbym pomysłowość i zaradność. Ale na Viveka! To przecież profesjonalne, bogate, liczące kilkaset osób studio! Z drugiej strony po co się starać skoro ludzie kupią wszystko co wyjdzie spod szyldu Bethesdy? Oni bazują tylko na marce i kłamstewkach Todda.

Cytat: TheCerbis
Design lokacji świetny, widać że się postarali i nie jest to zwykła, mała modyfikacja tylko zrobiony z rozmachem dodatek umiejscowiony w innym świecie.

Do Gothiców takich modyfikacji powstaje najwięcej. Skyrim niby taki król modów, ale takie kompletne modyfikacje z nowymi światami, fabułami można policzyć na palcach jednej ręki.

Offline
Lysander //grupa Wojownicy RPG » [ Wojownik (exp. 312 / 400) lvl 7 ]0 kudos
Cytat: sebogothic
Jakoś nie dziwię się, że grupa utalentowanych amatorów potrafi przebić wielgachne i obrzydliwie bogate studio.


Nie tacy amatorzy, bo ogromne mody z nowymi światami robią już od Morrowinda, więc prędzej są to już profesjonaliści w swoim "modowym" fachu. A czy przebijają studio? No może fabularnie ten mod Skyrima przebija (nie wiem, bo nie grałem), ale stworzenie czegoś na gotowej grze przebiciem nazwać nie można. Może jakieś nowe mechaniki do gry wprowadzili, ale jednak należy pamiętać, że większość elementów stworzyła Bethesda, a twórcy moda je wykorzystali/zmodyfikowali.

Offline
kobbold //grupa Growi Bohaterowie » [ Master Chief (exp. 1760 / 3200) lvl 10 ]0 kudos
@Lysander tylko patrząc jak studio pierwotne wykorzystało dostępne narzędzia i porównując to co stworzyli(biorąc za to grubą kasę) do dzieł moderów (amatorów, nie wazne z jakim dorobkiem), to moderom należą się w pełni zasłużone oklaski , a pracownicy Bethesdy powinni się wstydzić bo nawet nie potrafi wykorzystać własnych narzędzi.

Offline
shuwar //grupa Wojownicy RPG » [ Obywatel 2014 i 2018 ]0 kudos
Ten dodatek jest niesamowity i rzeczywiście... skłonny byłbym powiedzieć lepszy niż oryginał.

Wczoraj napatoczyłem się na pierwszego smoka... efekt? 2 sekundy i zostałem upieczony ogniem!
I dopiero teraz smok zachowuje się jak na smoka przystało. To jest bestia nie do ubicia Uśmiech Spore wyzwanie przede mną.

Liczba czytelników: 475743, z czego dziś dołączyło: 1.
Czytelnicy założyli 53681 wątków oraz napisali 675293 postów.