Strona główna » Nowinki ze świata » Podgląd tematu
Project CARS - premiera gry przełożona na początek kwietnia - komentarze



Offline
J3DAJ //grupa Stowarzyszenie Płatnych Morderców » [ Ahmed Terrorysta (exp. 692 / 800) lvl 8 ]0 kudos
Cytat: Fox46
WOW chyba pierwsza gra w której w kokpicie wszystko działa nawet na tapicerce komputer pokładowy. Nawet gdy w DriveClubie mieliśmy panel LCD do był on po prostu czysty.
WOW to faktycznie ogarniasz te gry... Już GT5 oferowało większość działających wskazników, w tym ekrany.

Offline
Dirian //grupa MiastoGier.pl » [ Redaktor ]0 kudos
Cytat: remik1976
Czemu ten samochód tak dziwacznie się zachowuje?

Zapewne dlatego, że gameplay nagrałem grając na padzie. Sam gameplay bardziej nagrany dla celów ukazania warunków pogodowych, a jadąc jednocześnie robiłem screeny, więc zbyt wielkiej walki i wybornej jazdy tu nie ma Dumny

Plus poziom trudności AI był ustawiony chyba na coś w okolicach średniego, na wysokim wygląda to nieco bardziej żwawo. Niemniej i tak szału nie ma. Swoją drogą, ostatnio wersja preveiew doczekała się kilku patchy po 1-2 GB, będę miał chwilę to zerknę co tam nowego nanieśli.

Offline
remik1976 //grupa Akademia Morderców » [ Szef Akademii (exp. 16037 / 16200) lvl 14 ]0 kudos
To że grałeś na padzie to się domyślam, ale tak dziwnie nim rzuca. Miota tym samochodem jak autami w GTA i nawet grając na padzie nie powinno być czegoś takiego. Naprawdę wygląda to jak walka o utrzymanie się na torze, a nie rywalizacja z przeciwnikami. Tak sobie pomyślałem, że może grało by się lepiej jakby na analogi założyć takie przedłużki jak stosuje się w padach do gry w FPSy. Dłuższy analog daje płynniejsze sterowanie.

Offline
Fox46 //grupa Wojownicy RPG » [ Maestro de la Orden (exp. 150432 / 8388600) lvl 20 ]0 kudos
Cytat: J3DAJ
] WOW to faktycznie ogarniasz te gry... Już GT5 oferowało większość działających wskazników, w tym ekrany.


Szczególnie w tych samochodach gdzie tapicerki w ogóle nie było Rozbawiony
W GT5 i 6 w dalszym ciągu były to puste ekraniki nic na nich nie było, a jak już było to było to jak przyklejona naklejka zero interakcji niczego. Zazwyczaj było to Logo Nissana,BMW,Mercedesa
Fakt ogarniasz te gry..... Rozbawiony

Offline
Dirian //grupa MiastoGier.pl » [ Redaktor ]0 kudos
Cytat: remik1976
To że grałeś na padzie to się domyślam, ale tak dziwnie nim rzuca. Miota tym samochodem jak autami w GTA i nawet grając na padzie nie powinno być czegoś takiego. Naprawdę wygląda to jak walka o utrzymanie się na torze, a nie rywalizacja z przeciwnikami.

No po części to była walka o utrzymanie na torze - jak tor jest zalany wodą w trakcie ulewy (jak na wideo), to nawierzchnia jest strasznie śliska. Ale to raczej dość realistyczne, że ciężko się na niej utrzymać w trakcie wchodzenia w zakręty z niemałą prędkością. A przynajmniej tak obstawiam, bo nie mam prawka to mogę tylko przypuszczać Szczęśliwy

Do tego dodajmy fakt, że mistrzem kierownicy w Project CARS nie jestem, a gameplay kręciłem po 3-4 godzinach za kółkiem, z włączonym trybem realizmu i bez jakichkolwiek wspomagaczy. Być może stąd to wrażenie chaotyczności. Nie będę bronił na siłę tego systemu jazdy, bo idealny to on nie jest, ale w sumie mało która gra potrafi takowy zaoferować. Ten z PC wydaje mi się w porządku, oczywiście w trybie realistycznym.

Offline
JackieR3 //grupa Stowarzyszenie Płatnych Morderców » [ Obywatel 2015 ]0 kudos
Dirian dał radę nawet dwóch gostków wyprzedzić. Szczęśliwy Potem poczuł się zbyt pewnie i trochę wyleciał z toru. Zadziorny Jak dla mnie źle ten model jazdy nie wygląda.Ślisko,tryb realistyczny więc łatwo tu nie było.Dawno nie grałem w żadną ścigałkę i trochę się napaliłem. Uśmiech

Liczba czytelników: 475742, z czego dziś dołączyło: 0.
Czytelnicy założyli 53676 wątków oraz napisali 675271 postów.