NIe przesadzajmy, od tego zacznijmy że w GT6 nie mamy 60 stałych klatek a w deszczu którego jest jak pies napłakał klatki spadają poniżej 25FPS.
Tak więc zachwalanie że w GT6 mamy 60 klatek jest takie mocno na wyrost bo średnio gra śmiga w 30-40fpsach co widać jak GT6 chodzi na filmiku. Druga sprawa, to detale samochodu + ogólna otoczka która widać gołym okiem. NA GT6 jakby ktoś nałożył na ekran jedną folię i potem drugą. W Project Cars ten obraz jest po prostu czystszy. 1080p w GT6 też jest takie na siłę bo to nie jest natywne 1080p tylko scalone.
PS: i ogólnie GT5 i 6 jest robione po kosztach zobaczcie jak na pierwszych zapowiedziach GT5 miało wyglądać w deszczu i ogólnie...... bajka. Jak wyglądało finalnie każdy wie. NO i Detale i detale jeszcze raz detale, w Wyścigach tylko to się liczy a że PS4 i XO potężnymi konsolami nie są to się nie dziwcie że nie ma mega super extra przeskoku tylko diabeł tkwi w detalach jak ogień z wydechu, kałuże na torze, drzewa itp:
Choć i tak uważam że porównywanie do GT6 jest głupie bo gra jest stara(mam na myśli silnik i ograniczone PS3) a w dodatku z poprzedniej generacji.