Strona główna » Nowinki ze świata » Podgląd tematu
Rockstar podało powód opóźnienia premiery GTA V na PC - komentarze



Offline
denilson //grupa Akademia Morderców » [ Szef Akademii (exp. 18477 / 24300) lvl 15 ]0 kudos
@PabloMG Niektórzy nie rozumieją że PC wymaga więcej pracy, ale i tak będą sobie myśleć, że konsole są najlepsze na świecie.

Niepisana prawda o portach na PC została przedstawiona w oficjalnym komunikacie. Już czuję ból pośladków fanbojów konsol.

Offline
KreTsky //grupa Wojownicy RPG » [ Mistrz Kręgu Wody (exp. 5193 / 7200) lvl 12 ]0 kudos
Ale co ty masz z tym faworyzowaniem. Czytaj uważniej. Pisałem, że chodzi o siano, a nie o to co lepsze. Na konsole gry są przynajmniej dwa razy droższe, a na święta można jeszcze bundla jakiegoś zrobić i może konsoli dodatkowe się sprzedadzą. Po świętach jak największy szał zakupów minie, to wypuszcza na PC.

Gdzie ty tu widzisz jakieś faworyzowanie? Zawsze chodzi o pieniądze.

Offline
denilson //grupa Akademia Morderców » [ Szef Akademii (exp. 18477 / 24300) lvl 15 ]0 kudos
@UP To co pisałem to nie było do Ciebie. Skierowałem to do takich co ślepo myślą, że PC to nic więc sobie mogą poczekać. Sam zauważyłeś pewnie, że są tutaj tacy co ślepo stoją murem za konsolami i nawet nie chcą się zagłębić dlaczego przenosiny gier konsolowych na PC to tak karkołomna akcja. Tylko mi nie mów, że na święta GTA V na PC nie znalazłoby chętnych? Byłoby i to nawet ładna liczba ale technicznie nie dadzą rady tego zrobić.

Offline
Lucas-AT //grupa Stara Gwardia » [ Hamster\'s Creed (exp. 9429 / 10800) lvl 13 ]0 kudos
Cytat: KreTsky
łatwiej opchnąć drozszą wersje

Droższa wersja pudełkowa wynika z prowizji idącej na konto Sony i MS. Te pieniądze nie idą do Rockstar.

Poza tym nowości na Steamie kosztują tyle samo, co pudełkowe na konsolach (50-60 euro), a mając na uwadze to, że część przychodu ze sprzedaży cyfrowej wersji nie idzie do sklepów, transportu i hurtowników, to większy zysk Rockstar ma właśnie tu, a nie na pudełku wersji konsolowej. Co prawda GTA V jest również sprzedawane na PS Store i Xbox Live, ale tu też prowizje pobierają producenci konsol, a do tego sprzedaż tymi kanałami to drobnostka w porównaniu do wszystkich pudełek.

Liczba czytelników: 476129, z czego dziś dołączyło: 0.
Czytelnicy założyli 54691 wątków oraz napisali 679372 postów.