Strona główna » Nowinki ze świata » Podgląd tematu
The Order: 1886 działać będzie w 30 klatkach na sekundę, w rozdzielczości 1080p - komentarze

Offline
Fox46 //grupa Wojownicy RPG » [ Maestro de la Orden (exp. 150432 / 8388600) lvl 20 ]0 kudos
Cytat: Lucas-AT

Konsola za 3000zł? Dopiero byłby flejm na Sony.


Co ty, przecież jakbyśmy dostali więcej ramu i przede wszystkim lepszy procesor oraz układ graficzny to moim zdaniem nie mieli by za złe tego SONY.
Jakoś za CELLA nie było narzekania każdy kupował jak leciało, jedynie to SONY narzekało na Cella że muszą tyle do niego dokładać z własnej kieszeni itp: . Ogólnie gracze byli zadowoleni i to z tego co pamiętam nawet bardzo(ci którzy zakupili wtedy PS3).
Z drugiej strony jestem cholernie ciekaw jak by było gdyby to Intel robił Podzespoły pod konsole a nie MAD, wydaje mi się ze dałby lepszy procek i lepszy układ graficzny.
Co jak co na X360 czy Xboxie pierwszym się nie zawiedliśmy. Jeżeli chodzi o Hardware.

Cytat: J3DAJ
Rozwiązaniem tego problemu byłoby wydanie dwóch konsol, jedna mocniejsza obsługująca 60 FPS oraz druga słabsza wyciągająca 30, w tych samych grach, w tej samej grafice. Niestety wydanie dwóch oddzielnych konsol naraża firmę na straty, ponieważ jedna z nich na pewno sprzeda się słabiej niwelując zyski drugiej, a nie zapominajmy że produkcja kosztuje. Rozwiązaniem tego problemu jest wydanie konsoli z możliwością zmiany podzespołów... i mamy co? PC. Szczęśliwy


W ogóle go nie zrozumiałeś o co mu chodziło, miał pewnie na myśli to że jeżeli PS4 jak i XO były by na poziomie Mocnego PCta czyli ich podzespoły jak np; procesor i karta graficzna były by dwa razy wydajniejsze, to wtedy nie było by problemu z 60 klatkami i 1080p bo konsole miały by zapas mocy. Tak jak to miała wcześniejsza generacja...
Wtedy Kupiłbyś PS4 za załóżmy 2950zł ale miałbyś mocniejsze w niej bebechy i wtedy w wielu grach przez pewien okres miałbyś i ładna oprawę graficzną i 60 klatek i 1080p.
A dopiero za jakiś czas ten standard by zmalał do 30 klatek i 1080p kosztem jeszcze lepszej grafiki.
Ale Sony jak i MS stworzyło oszczędną ósmą generację, bo jakby nie było na produkcję siudmej generacji poszło 2 albo nawet 3 razy więcej kasy niż na ósmą. Szczególnie SONY wie coś na ten temat.



Offline
Lucas-AT //grupa Stara Gwardia » [ Hamster\'s Creed (exp. 9312 / 10800) lvl 13 ]0 kudos
Może my - gracze hardcorowi wypowiadający się na forach - byśmy byli zadowoleni, ale stanowimy 1% klientów. Wysoka cena = słaba sprzedaż. Słaba sprzedaż = mniejsze wsparcie deweloperów. Deal with it.

Nawiązujesz do PS3, ale przecież ta konsola na początku sprzedawała się słabo - dopiero po roku Sony obniżyło cenę i jakoś im to uratowało tyłek.

Offline
Fox46 //grupa Wojownicy RPG » [ Maestro de la Orden (exp. 150432 / 8388600) lvl 20 ]0 kudos
Cytat: Lucas-AT
Może my - gracze hardcorowi wypowiadający się na forach - byśmy byli zadowoleni, ale stanowimy 1% klientów. Wysoka cena = słaba sprzedaż. Słaba sprzedaż = mniejsze wsparcie deweloperów. Deal with it.

Nawiązujesz do PS3, ale przecież ta konsola na początku sprzedawała się słabo - dopiero po roku Sony obniżyło cenę i jakoś im to uratowało tyłek.


Ano sprzedawał się słabo, bo przecież sony za wszelką cenę chciało odkuć się za straty przy produkcji Cella. Bo ten procek był wydajny ale bardzo kosztowny. A SONy narzuciło od razu wielką za niego cenę która bardziej odrzucała niż zachęcała, gdyby na dzień dobry wprowadzili załóżmy (w przeliczeniu na PLN) cenę 2399zł a nie 2899zł to klientów znalazło by się więcej. I z początku może nie z dużym plusem może nawet mniejszym minusem by wychodzili na prostą.A tak PS3 dopiero zaczęło się sprzedawać po 3 latach, a przecież mogła znacznie szybciej poprawić wynik sprzedaży.



Offline
Lucas-AT //grupa Stara Gwardia » [ Hamster\'s Creed (exp. 9312 / 10800) lvl 13 ]0 kudos
Cena powyżej 2 tys. to dla Polaka blokada. Tak było i będzie.

Cytat: Fox46
bo konsole miały by zapas mocy. Tak jak to miała wcześniejsza generacja...

Cały czas żyjesz w błędnym przekonaniu. PS3 i X360 nie miały takiego zapasu mocy, jak Ci się wydaje. Czy na starcie gry działały na nich w 60 klatkach? Gears of War? GRAW? Oblivion? Nie działały. Dlaczego Call of Duty: Modern Warfare 4 na PS3 nie miało pełnego 720p? A dlaczego Halo 3 na X360 nie miało pełnego 720p? Zapas mocy? Sytuacja teraz jest taka sama, jak wtedy.

Offline
Fox46 //grupa Wojownicy RPG » [ Maestro de la Orden (exp. 150432 / 8388600) lvl 20 ]0 kudos
Cytat: Lucas-AT
Cena powyżej 2 tys. to dla Polaka blokada. Tak było i będzie.
Cały czas żyjesz w błędnym przekonaniu. PS3 i X360 nie miały takiego zapasu mocy, jak Ci się wydaje. Czy na starcie gry działały na nich w 60 klatkach? Gears of War? GRAW? Oblivion? Nie działały. Dlaczego Call of Duty: Modern Warfare 4 na PS3 nie miało pełnego 720p? A dlaczego Halo 3 na X360 nie miało pełnego 720p? Zapas mocy? Sytuacja teraz jest taka sama, jak wtedy.


Raczej w dobrym miały bardzo wydajne procki co było widać, a nie chodziły bo wtedy 720P to było coś nowego dla konsol. Przecież PC nie obsługiwał wtedy jeszcze 1080p. Nie było czegoś takiego jak Full HD. Konsole obsługiwały wtedy standardy 720p choć nie wszystkie bo były tytuły które chodziły w 480p.
A 60 fps to były zbyt wysokie progi, przecież człowieku siódma generacja nie potrafiła utrzymać płynnych 30 klatek, a ty piszesz o 60. Były wyjątki jak GOW gdzie na początku gry gra hulała w 40fpsach ale to początek gry, tak samo jak w Darksiders były nie jedne momenty gdzie gra przekraczała 30fps, albo Infamus i kilka innych gier.
Dopiero teraz będzie pewnie tak że PS4 i Xo utrzymaną stałe 30 klatek bez spadków (tak myślę)

720 było czymś świeżym w konsolach a w PC czymś co już jest od X czasu. Skoro Full HD jest już standardem od dobrych kilkunastu lat, to SONY jak i MS mogło pomyśleć nad takim hardware który obsłuży 1080p + da nam duże pole do popisu na tle PCta(że nie odstawałby od dobrego PCta nie bardzo dobrego czy bardzo wydajnego tylko dobrego, bo dobre jest zawsze lepsze niż średnie czy słabe).
Ale po co ?? skoro można wydać taniej i wcisnąć ludziom kit ze to bardzo wydajny sprzęt, czaisz ??. Jak już pisałem wcześniej MS i SONY mogło ale nie chciało wydać czegoś bardziej przyszłościowego(sępili się z kasą bo Intel chciał za dużo $$ a kto wie czy ten procek i układ graficzny nie byłby lepszy od tego od AMD) . Woleli wydać coś po tańszych kosztach (bo AMD jest o wiele tańszy od Intela) niż coś droższego co by miało nieco szerszą przyszłość.

Ale tak to już będzie i jedni i drudzy będą cisnąc na tym sprzęcie dobrych kilka lat(pewnie dłużej niż 5-6lat) nawet jakby się już było to widać gołym okiem że np: po 4 latach z konsol są wyciśnięte 7 poty to Developing będzie trwał tak długo aż się nie będą doczytywały te tekstury co jakiś czas.
Siódma generacja dawała developerom duże nawet bardzo duże pole do popisu, ale bądź co bądź zbyt długo była wykorzystywana o 2 lata za długo. Widzieliśmy na własne oczy jakie były tego skutki.....
Jeżeli tak samo będzie w przypadku ósmej generacji, to te skutki będą jeszcze bardziej odczuwalne niż w przypadku siudmej generacji.

Jak pisał Zwarownik PS4 i XO to to samo co wcześniej tylko że ładniej, kupić kupię na pewno bo X360 i PS3 przekonały mnie od siebie. A sam kiedyś byłem negatywnie nastawiony na Konsole. Co sprawia że od ósmej generacji spodziewałem się większego BOOM!!. I w pewnym stopniu mnie zawiodła zresztą nie tylko mnie......

Offline
KreTsky //grupa Wojownicy RPG » [ Mistrz Kręgu Wody (exp. 5119 / 7200) lvl 12 ]0 kudos
Najpierw piszesz, ze gdyby zrobili mocniejsza konsole za 3k, to ludzie by sie cieszyli, a zaraz piszesz, ze przy poprzedniej strzelili se w noge bo zadali prawie 3k za PS3 na starcie.

O to chodzilo w tej generacji, zeby od samego poczatku konsole zarabialy i musieli to osiagnac jakims kosztem. Mi 30 klatek nie przeszkadze, chyba ze bedzie chodzilo o szootera na multi, to niech kroja rozdzielczosc ;]

Offline
zvarownik //grupa MiastoGier.pl » [ Współpracownik ]0 kudos
Niezbyt często zgadzam się z Foxem, ale wyciągnął mi z ust, to co miałem na myśli - Sony i MS wpakowali za mało kasy w obecną generację i już. Za czasów PS3 i X360 dokładali do interesu, ale własnie technologicznie wyprzedzali większość kompów. Teraz technologicznie nie wyprzedzają żadnego kompa (jeżeli mówimy o bebechach, bo wiadomo, że zamknięta architektura robi swoje). O ile np. Gears of War gdy wyszło, to urywało dupę na wszystkich platformach. Wyjdzie śliczny Order na PS4 i się okaże, że nie ma startu do trzeciego Crysisa na mocnym PC. No i taka to polityka.

Cytat: KreTsky
O to chodzilo w tej generacji, zeby od samego poczatku konsole zarabialy i musieli to osiagnac jakims kosztem. Mi 30 klatek nie przeszkadze, chyba ze bedzie chodzilo o szootera na multi, to niech kroja rozdzielczosc ;]
Wiem o co chodzi, ale właśnie coś kosztem czegoś. Swoją drogą, powtarzam, że mi 30 kl/s tez nie przeszkadza Uśmiech

Offline
Fox46 //grupa Wojownicy RPG » [ Maestro de la Orden (exp. 150432 / 8388600) lvl 20 ]0 kudos
Cytat: KreTsky
Najpierw piszesz, ze gdyby zrobili mocniejsza konsole za 3k, to ludzie by sie cieszyli, a zaraz piszesz, ze przy poprzedniej strzelili se w noge bo zadali prawie 3k za PS3 na starcie.


Bo takie były fakty czasu nie cofniesz, kiedyś było inaczej, Sony musiało się odkuć po Cellu stąd cena prawie 3K za konsolę, ale mogli dać np: 2,5K nic nie stało na przeszkodzie(pisałem o tym już wcześniej). Ale jak to SONY musi narzucać zaje.... ceny. Co im to dało 3 lata strat, teraz by na pewno tak nie było gdyby wydali Konsole za prawie 3K to ludzie by kupić i tak kupili(zresztą u nas za prawie 3K , za oceanem byłby tańszy). Z pewnością by lepiej się sprzedawała konsola teraz niż PS3 kiedyś.
Dobry przykład XboxOne 500 dolarów a przecież X360 kosztował niewiele taniej w 2005 roku (Coś koło 460 dolarów). W przypadku XO slaby hardware zamydla Kinect "Co to on nie jest ". Microsoft mógłby dać mocniejsze podzespoły kosztem Kinecta jak już było wcześniej pisane. Ale po co... lepiej zrobić słabszy SHIT i wciskać ludziom.
Więc sony tym bardziej by przekupiło ludzi do sprzętu z mocnym Hardwarem za prawie 3K (wydaje mi się że to tym bardziej by dało po sobie poznać)
A Mocniejsza PS4 została zjedzona przez Developerów, bo ci prawie wykorzystali Hardware konsoli. A the Order chyba zrobi to już w 100%.
Pozostanie tylko optymalizacja, i jak ona zostanie wykorzystana to czekamy na doczytujące się tekstury w grach i koniec ósmej generacji czyli za 4-5 lat.
Napisze brzydko SONY i Microsoft za bardzo się cipili z kasą, pierw coś ogłaszają że jaki to ich sprzęt nie będzie wydajny, co to za cuda i dziwy na kiju będzie można robić, czego to nie obsłuży a potem jest .........O_o WTF!!. I tyle.

Mnie starczy też 30 klatek ale 60 to była by super doświadczenie dla graczy konsolowych, większość pisze że 30 wystarczy i przy 60 nie widać różnicy, bo po prostu przyzwyczaili się do 30 klatek.
Mimo to w K4 jak chwile grałem u znajomego i miałem w pewnym momentach wzrost klatek, to moim zdaniem były to najprzyjemniejsze chwile w grze.
Teraz liczę tylko na to że przy rozwałce itp: PS4 czy Xo obsłuży 30 stałych klatek bez spadków(wszak np: PS4 jest 15 razy mocniejsze od PS3).
A to że MS i SONY oszczędziło mocno na tej generacji to mnie tym nie kupili, kupią za jakiś czas jak ich sprzęt będzie wart wydania odpowiedniej sumy pieniędzy.

Temat już zresztą został wyczerpany i tyle.

Offline
Lucas-AT //grupa Stara Gwardia » [ Hamster\'s Creed (exp. 9312 / 10800) lvl 13 ]0 kudos
Cytat: Fox46
720P to było coś nowego dla konsol. Przecież PC nie obsługiwał wtedy jeszcze 1080p. Nie było czegoś takiego jak Full HD. Konsole obsługiwały wtedy standardy 720p choć nie wszystkie bo były tytuły które chodziły w 480p.

720p było czymś świeżym dla konsol, ale nie dla PC, które już od dawna od tamtego czas ubsługiwały choćby 1200*1600.
Cytat: Fox46
A 60 fps to były zbyt wysokie progi, przecież człowieku siódma generacja nie potrafiła utrzymać płynnych 30 klatek, a ty piszesz o 60.

Jakie wysokie progi? Przecież 60 klatek na PC było od zawsze, a i znalazły się gry na PS2 z taką animacją - Twisted Metal Black, Tekken 5 czy Gran Turismo 4. Skoro 7 generacja tak wyprzedzała PC, jak piszecie, to dlaczego nie było 60 klatek, skoro na PC były?
Cytat: Fox46
X360 kosztował niewiele taniej w 2005 roku (Coś koło 460 dolarów)

Nie 460, a 400, czyli tyle, co PS4.
Cytat: Fox46
A Mocniejsza PS4 została zjedzona przez Developerów, bo ci prawie wykorzystali Hardware konsoli. A the Order chyba zrobi to już w 100%.

I tak samo było w 7 generacji. Pierwsze Gears of War niemal wykorzystało hardware X360, tak samo jak Uncharted PS3. Kontynuacje to tylko zmiany kosmetyczne wynikające z lepszej optymalizacji. Między Uncharted 3 a 1 nie ma wielkiej różnicy.

Cytat: zvarownik
technologicznie wyprzedzali większość kompów

7 generacja nie wyprzedzała kompów. Gdyby tak było to początkowe tytuły multiplatfortmowe działałyby w 60 klatkach, tak jak na PC, a działały w 30 - choćby Need for Speed Most Wanted czy GRAW. Do tego konsole miały niższą rozdzielczość (1280*720 vs 1280*1024 vs 1200*1600) i gorsze wygładzanie krawędzi. Mowa tu o 2005 i 2006 roku. Sytuacja z PS4 to 1:1 względem 7 generacji jeśli chodzi o dostępną moc na pokładzie. Tylko X1 jest skopany, a winowajcą jest Kinect. Wielka moc X360 i PS3 na starcie to mit. Choćby jakość roślinności z Gothica 3, który wyszedł w 2006 roku, do dziś jest na nich nieosiągalna. O Crysisie 1 nie wspomnę.

Offline
Fox46 //grupa Wojownicy RPG » [ Maestro de la Orden (exp. 150432 / 8388600) lvl 20 ]0 kudos
UP: to ciekawe co jeszcze napiszesz jak będzie już dziewiąta generacja, w ten czas o ósmej generacji napiszesz że to był totalny złom Szczęśliwy(choć teraz bronisz jej jak lew Szczęśliwy ). jak mogła działąc w 60 klatkach skoro nie było to ich celem ??. Mało tego Siudma generacja nie potrafiła dać nam płynnych stałych 30 klatkach a ty piszesz o 60 klatkach. Do tego SONY a zaraz za nim MS głośno pisało że celują na next geny w 1080p i 60 klatek i co z tego wyszło. Hardware jest pozwala na to ale obecnie PCty konsolom na to nie pozwalają bo konsole teraz gonią PCta jeżeli chodzi o grafikę.

Sorry ale tak zleksza się zachowujesz jak jakiś fanboj konsolowy Szczęśliwy. Szczególnie jeśli chodzi o PS4, ktoś ma takie a nie inne odczucia to czemu na siłę wmawiasz że tak nie jest ??. Nie gadaj bo jakby nie było w pewnym stopniu Konsole wyprzedziły PCta. Wiadomo super przepaści nie było ale było widać i przede wszystkim mocno było odczuć że PC jest zagrożony przez siódmą generację. Szczególnie PCtowcy bardzo bardzo to odczuwali w latach 2006-2008.

I nie pisz o 60 klatkach bo to dla siudmej generacji było nie możliwe, dla ósmej jest jak najbardziej możliwe z tym że słabe podzespoły nie spisują się jak powinny się spisywać i tyle. Nie wmawiaj sobie że tak nie jest, bo gdyby tak nie było to PS4 z palcem w pupie by ujechało te 60 klatek. A że PS4 i Xo jest daleko za murzynami (PCtem) to teraz na chama wyciskają siódme poty z konsol żeby nie odbiegać od standardów Pctowych(i się nie ośmieszać że na konsoli "Nowej generacji " gry wyglądają tak biednie względem Pctów) oto cała filozofia ósmej generacji.
Przez to nie masz 60 klatek tylko 30 klatek i 1080p. Stąd mam nadzieje że uda się chociaż ósmej generacji utrzymać stałe 30 Fpsów bez spadków. I gdyby MS i SONY wpakowało więcej kasiory w lepszy Hardware konsoli to z pewnością taki The Order ujechałby bez problemu w 1080p i 60 klatek(pewnie ze spadkami ale cóż) wtedy można było by się szczycić że to jeszcze nie cała moc konsol , po prostu konsole wtedy były by warte swojej ceny.



Co do Gears of War to coś ci się pomyliło, on wykorzystywał tylko pamięć ram i to nie całą w dodatku. Bo 360 miała mieć 256mb a to było dla GOWa za mało i gra przycinała, a przy zmianie na 512 starczyło z zapasem.
Więc dalej sobie wmawiaj że siódma generacja była słaba, a ósma to jest wręcz przełom jeżeli chodzi o konsole.....

Liczba czytelników: 475797, z czego dziś dołączyło: 0.
Czytelnicy założyli 53761 wątków oraz napisali 675741 postów.