Strona główna » Nowinki ze świata » Podgląd tematu
Dying Light to coś więcej niż elementy z Mirror's Edge i Dead Island - twierdzi producent gry - komentarze

Offline
geass //grupa Growi Bohaterowie » [ Batman (exp. 1360 / 1600) lvl 9 ]0 kudos
Cytat: Tymon Smektała
Myślę, że to lenistwo. Kiedy patrzysz na grę, ma ona zombie i walkę wręcz, a zatem to Dead Island, ale potem znowu zerkasz i widzisz, że jest swobodne bieganie, a więc stwierdzasz, że to Mirror's Edge.


Myślę, że to lenistwo zrzynać 70% całego gameplayu z Mirror's Edge w proporcji 1:1 co widać praktycznie w każdej animacji tego free runningu. A myślenie na temat tej gry jest jakie jest, bo tam nie ma praktycznie niczego czego by nie było w tych dwóch przytaczanych tytułach. To nie lenistwo, a po prostu prawda. Ta gra to skrzyżowanie DI z ME i chociażby nie wiem jakich tłumaczeń użył ten Pan w życiu mnie nie przekona że tak nie jest.



Offline
sebogothic //grupa Mieszczanie » [ Wojownik (exp. 2056 / 3000) lvl 11 ]0 kudos
Hut jest w Techlandzie? Nawet nie wiedziałem Uśmiech
Używa on trochę argumentów Gopa, który najpierw sam porównywał LotF do Dark Souls, by zrobiło się o grze głośno, a później mówił, że wielka krzywda dzieje się grze z powodu takich porównań.
Poza tym na gameplayu Dying Light nie widziałem nic co mogłoby zaprzeczyć temu, że to po prostu krzyżówka Mirror's Edge i Dead Island, i to w dodatku nie najlepsza.

Offline
geass //grupa Growi Bohaterowie » [ Batman (exp. 1360 / 1600) lvl 9 ]0 kudos
Cytat: sebogothic
... Poza tym na gameplayu Dying Light nie widziałem nic co mogłoby zaprzeczyć temu, że to po prostu krzyżówka Mirror's Edge i Dead Island, i to w dodatku nie najlepsza.


Moim zdaniem czy nie najlepsza czy dobra to raczej kwestia gustu. Na pokazanych gameplayach wyglądało dość interesująco. Na pewno idiotyczne jest przejście dnia do nocy które trwa z 5 sekund Szczęśliwy Duże znaczenie będzie miało sterowanie w tej grze jako, że przez większość czasu będziemy biegali. Tu więc nasuwają się pierwsze wątpliwości. Drugie są przy samym odnalezieniu się gracza w świecie gry. Na gameplay'u to wszystko wygląda dość płynnie, natomiast nie od dzisiaj wiadomo, że Ci co grają na tych wszystkich pokazach zawsze są bardzo wyuczeni. Znają tę trasę na pamięć, wiedzą więc gdzie wskoczyć, jak i co pokazać. My jako przeciętny gracz takiej wiedzy mieć nie będziemy, i jak gdzieś się np. nie da wejść, albo będzie trwało to za długo, albo cokolwiek innego gra zamiast bawić zacznie bardzo irytować.
Osobiście dopóki nie zagram nie chcę niczego osądzać. Fajnie się zapowiada, ale jak to ostatecznie wyjdzie, się okaże po premierze dopiero.
Swoją drogą naprawdę gdybym był prezesem, szefem czy co tam oni mają firmy DICE, osobiście składałbym pozew w sprawie plagiatu. Ja rozumiem, że można się czymś inspirować, jednak jak patrzę na tę grę, to tam każda jedna animacja free runningu jest żywcem zerżnięta z ME, a to już inspiracja na pewno nie jest, bo to wygląda po prostu identycznie.
Wielbię ME i oczekując na nowe ME chętnie DL zagram, aczkolwiek taka zrzynka... no mnie się nie podoba. Czuję taki niesmak, pomimo, iż tytuł zapowiada się naprawdę nieźle.

Offline
Lucas-AT //grupa Stara Gwardia » [ Hamster\'s Creed (exp. 9312 / 10800) lvl 13 ]0 kudos
Cytat: wisniaboss
Podpisuję się. Dead Island + Mirror's Edge ;/

No to chyba ciekawe połączenie, prawda? Gracze chcą innowacyjności, eksperymentów, a jak je dostają to marudzą.

Czy to plagiat? Na pewno nie. W wielu grach się skacze po budynkach.

Liczba czytelników: 475799, z czego dziś dołączyło: 0.
Czytelnicy założyli 53764 wątków oraz napisali 675759 postów.