Strona główna » Nowinki ze świata » Podgląd tematu
Ed Boon, twórca Mortal Kombat, na temat zmiany wizerunku serii - komentarze



Offline
Fox46 //grupa Wojownicy RPG » [ Maestro de la Orden (exp. 150432 / 8388600) lvl 20 ]0 kudos
Kurde chciałbym zobaczyć coś do Shaolin Monks w silniku Unreal Engine 3 tylko jakby to zrobili też z fajnymi QTE czyli np: łapiemy przeciwnika i kręcimy analogiem by np: skręcić mu kark.

Albo więksi bossowie jako przeciwnicy i wykonujemy jakieś QTE jak już taki przeciwnik jest na wykończeniu i widzimy spektakularne wykończenia

Offline
mareczek_89 //grupa Akademia Morderców » [ Szef Akademii (exp. 4311 / 4800) lvl 11 ]0 kudos
Osobiście nie lubię bijatyk w tym stylu że biegamy po poziomie i pokonujemy przeciwników. Prostym przykładem jest dla mnie Tekken 6 chodzi mi o kampanię rzecz jasna, oporne sterowanie i wykonywanie ciosów, problem z opanowaniem technik ze względu na zły widok kamery. Lubię bijatyki ale tradycyjne w stylu Tekken i MK ale przeciwnik kontra gracz a nie z elementami przygodowymi.

Offline
Fox46 //grupa Wojownicy RPG » [ Maestro de la Orden (exp. 150432 / 8388600) lvl 20 ]0 kudos
Shaolin Monks było pod tym względem słabe że krew znikała, system walki był nieco niedopracowany i frustrował, do tego słabe wykończenia (fatality) no i ogólnie klimat był taki sobie.
Mogli to lepiej zrobić jak już pisałem chciałbym ujrzeć coś podobnego jeszcze na ta generację na silniku UE3 na pewno bosko by wyglądało. Jeszcze jakby dali elementy RPG w sensie XP i LVL = drzewko umiejętności itp: to było by super. Do tego walki bronią mogło by być naprawdę ciekawie.

Liczba czytelników: 475797, z czego dziś dołączyło: 0.
Czytelnicy założyli 53763 wątków oraz napisali 675746 postów.