Też nie podoba mi się pomysł robienia Darksiders na Cry Engine 3. Grafika w tej serii od zawsze była lekko stylizowana na komiks. Wolałbym by taka pozostała, miast atakować fotorealizmem.
No to w końcu ktoś poszedł po rozum do głowy. Wszak wybranie jakiejś drogi tworzenia gier nie powinno blokować robienia przez niektóre studia typowych AAA
Co do CE3 zgadzam się z powyższymi głosami. Jednak mimo to świetnie, że ta marka może przetrwać, bo bardzo się z nią zżyłem. Szkoda, że jej przyszłość stoi pod znakiem zapytania przez słabą sprzedaż. Nie rozumiem, dlaczego gra nie schodziła lepiej.
KreTsky //grupa Wojownicy RPG » [ Mistrz Kręgu Wody (exp. 5094 / 7200) lvl 12 ]0 kudos
Swietnie ze marka nie umrze i bedziemy mogli (jak dobrze pojdzie) zagrac jeszcze dwoma jezdzcami. Mam tylko nadzieje ze Crytek nie bedzie sie wtracal za bardzo do projektu.
CE3 zobowiązywałby do wykorzystania jego pełnej mocy przez co pewnie grafika by się mocno zmieniła, a wymagania gry były by większe niż dwóch pierwszych części razem wziętych.
ja to bym chciał nawet zobaczyć tę grę na silniku Cry Engine 3 bo nie ukrywajmy, że grafika w tej serii nigdy nie była na wysokim poziomie, w Darksiders 2 Śmierć miała rozmazaną teksturę maski nawet, a wg mnie postać głównego bohatera powinna być najbardziej dopieszczona.... Poza tym jeśli gra wyjdzie to na pewno dopiero na następnej generacji konsol więc będzie wyśmienita, gameplay robiony przez starysh twórców i grafika od Cryteku, to będzie coś pięknego