Strona główna » Nowinki ze świata » Podgląd tematu

Red Orchestra 2: Bohaterowie Stalingradu (PC)

ObserwujMam (43)Gram (6)Ukończone (4)Kupię (11)

John Gibson - szef Tripwire Interactive - uważa, że Call of Duty prawie zniszczyło graczy - komentarze

Offline
geass //grupa Growi Bohaterowie » [ Batman (exp. 1360 / 1600) lvl 9 ]0 kudos
Ja już wyrażałem swoje zdanie niejednokrotnie, chociażby o Tomb Raider gdzie mi się nie podobało, że w tej grze jest tyle CoD a zupełnie niepotrzebnie, bo zamiast tego można było zrobić coś innego, bardziej naturalnego, realnego. Niemal wszystkie gry czerpią pewne schematy z CoD co jest strasznie widoczne i mnie osobiście przyprawia o ziewanie, a nie ohhhhy i ahhhhy, bo wow, znowu coś się wali, wybucha itd. Ja bym chciał, żeby gry szły w kierunku bardziej realnego gameplaya. Jeśli to ma być skradanka niech polega na skradaniu, a nie wybijaniu wszystkich jak leci. Jak horror to mam się bać, czuć fajny klimat, a nie śmiać, bo to nie o to chodzi. Jak FPS to mamy się świetnie bawić przy strzelaniu. Tutaj bardzo pozytywnie zaskoczył Far Cry 3, bo premiuje graczy którzy grają po cichu, a nie na Rambo. Kilka elementów z CoDa da się tam zauważyć, ale nie ma tego aż tak dużo żeby to raziło po oczach. Więc ja osobiście bardziej bym zmierzał ścieżką FC3 niż CoD. Nie mówiąc oczywiście na ile czasu starczają te gry jeśli chodzi o tryb SP.



Offline
fiszerek //grupa Mieszczanie » [ Wędrowiec (exp. 29 / 30) lvl 3 ]0 kudos
Cytat: geass
Ja już wyrażałem swoje zdanie niejednokrotnie, chociażby o Tomb Raider gdzie mi się nie podobało, że w tej grze jest tyle CoD a zupełnie niepotrzebnie, bo zamiast tego można było zrobić coś innego, bardziej naturalnego, realnego. Niemal wszystkie gry czerpią pewne schematy z CoD co jest strasznie widoczne i mnie osobiście przyprawia o ziewanie, a nie ohhhhy i ahhhhy, bo wow, znowu coś się wali, wybucha itd. Ja bym chciał, żeby gry szły w kierunku bardziej realnego gameplaya. Jeśli to ma być skradanka niech polega na skradaniu, a nie wybijaniu wszystkich jak leci. Jak horror to mam się bać, czuć fajny klimat, a nie śmiać, bo to nie o to chodzi. Jak FPS to mamy się świetnie bawić przy strzelaniu. Tutaj bardzo pozytywnie zaskoczył Far Cry 3, bo premiuje graczy którzy grają po cichu, a nie na Rambo. Kilka elementów z CoDa da się tam zauważyć, ale nie ma tego aż tak dużo żeby to raziło po oczach. Więc ja osobiście bardziej bym zmierzał ścieżką FC3 niż CoD. Nie mówiąc oczywiście na ile czasu starczają te gry jeśli chodzi o tryb SP.


Przedstawiony przez Ciebie problem, nie powstał przez twórców gier. Gracze się w dużej mierze winni temu wszystkiemu. Czemu CoD'owe skryptowanie się sprzedaje? Bo miliony graczy to kupują - więc ta mechanika ma wzięcie.

Offline
guy_fawkes //grupa Stara Gwardia » [ Hamster\'s Creed (exp. 8866 / 10800) lvl 13 ]0 kudos
Co racja, to racja. To smutne, że masowy gracz wszystko przyrównuje do jednego schematu, na czym cierpi reszta i różnorodność oferty. Zresztą CoD-y są tworami w pewnym sensie unikatowymi i wszyscy wiemy, jak kończą się próby ich podrobienia (vide nowe części Medal of Honor). Szkoda bo wspomniana seria była świetna, gdy była sobą. Teraz to już tylko "podróbka".

Offline
Lucas-AT //grupa Stara Gwardia » [ Hamster\'s Creed (exp. 9312 / 10800) lvl 13 ]0 kudos
Cytat: Daerdin
Cóż, tworzone są gry takie, jakich chcą gracze. Skoro ludzie chcą w tego typu produkcje grać, to przecież nikt nie może mieć do nich pretensji. To wybór ogółu i trzeba to zaakceptować.

Nie zawsze tak jest. Swoje często robi silna kampania marketingowa, znana marka bądź niska cena. Nie rzeczywista jakość gry.

Offline
KreTsky //grupa Wojownicy RPG » [ Mistrz Kręgu Wody (exp. 5119 / 7200) lvl 12 ]0 kudos
Przesyt akcji nad trescia nie zawsze jest chciany przez samych graczy. Malo jaki gracz chcial aby DS3 byl jakims tam byle szuterem - wszyscy pragneli horroru na miare DS1, ale tworcy mieli gdzies to co chca odbiorcy i wyszlo jak wyszlo. W multi wszyscy sie na chama wzoruja na CoD bo chca odniesc taki sam sukces. Ja osobiscie zaluje ze MP w Bioshocku 2 umarlo, bo gralo sie naprawde swietnie. Niby stare tryby ale jednak troche odmienione i idealnie wpasowane w klimat gry. Fajnie jakby w nowym bylo podobnie.

Offline
gregory16mix //grupa Akademia Morderców » [ Obywatel 2012 ]0 kudos
Ma koleś sporo racji. Ja CoD traktowałem zawsze jako grę na szybko, raz w roku w jeden wieczór. Natomiast każdą jedną strzelankę z elementami RPG, złożoną i nieliniową fabułą taktuję oraz wieloma questami jak poważną grę, w którą wejdę nie raz, nie dwa i z chęcią zagram jeszcze w życiu. Bo takie gry dają nam dużo więcej do robienia niż celowanie i strzelanie.

Liczba czytelników: 475816, z czego dziś dołączyło: 1.
Czytelnicy założyli 53789 wątków oraz napisali 675849 postów.