Strona główna » Nowinki ze świata » Podgląd tematu
Piranha Bytes pracuje nad nowym projektem! - komentarze



Offline
sebogothic //grupa Mieszczanie » [ Wojownik (exp. 2056 / 3000) lvl 11 ]0 kudos
Bo też trzeci Risen jest bardziej prawdopodobny. Marka jest dużo młodsza, gdyby chcieli stworzyć kolejną część Gothica kontynuującą historię z "trójki" to gra mogłaby się słabo sprzedać, bo poprzednia część pojawiła się 7 lat temu.
A tak serię Risen mogą zakończyć na trzeciej części i na spokojnie zająć się wskrzeszaniem marki Gothic. Mogliby zrobić remake albo jakiś prequel, przy którym połapią się ci, którzy w serię Gothic nie grali.

Offline
Fox46 //grupa Wojownicy RPG » [ Maestro de la Orden (exp. 150432 / 8388600) lvl 20 ]0 kudos
OD tego zacznijmy że jakby to miał być remake to musiałby wniesc fajne zmiany nie tylko w oprawie graficznej , ale np:
Wiecej itemów jak:
Bronie
Pancerze
Tarcze
Talizmany itp:
I jeszcze zmiany takie jak np:
Większy świat, nowe umiejetności, nowe typy potworów, więcej miejscówek itp:

Sam Rameke w skali 1:1 to by nie przeszło chyba tylko dla fanów pierwszej części. Choć i oni mogli by sobie pomyśleć "Skok na kasę"

Offline
sebogothic //grupa Mieszczanie » [ Wojownik (exp. 2056 / 3000) lvl 11 ]0 kudos
To chyba naturalne, że robiąc remake poprawia się nie tylko grafikę, ale i też pracuje nad rzeczami na które zabrakło czasu. Jak dla mnie mogliby nieco powiększyć świat, tak żeby poszczególne obozy, czy obszary były nieco większe niż w pierwowzorze, dodać kilkanaście nowych postaci i zadań pobocznych w późniejszych rozdziałach. Może nieco przemodelować wątek główny tak żeby był dłuższy, dać wątek z tymi bandytami w kanionie trolli.
Karta postaci mogłaby być taka jak w Risen 1. Była bardziej czytelna niż te cyferki, które widzieliśmy. Oczywiście nadal byłby podział na broń jednoręczną i dwuręczną (a nie jak w Risenie na miecze, topory i kostury), magia też by pozostała raczej niezmieniona. Crafting w Risenie był idealny i mógłby być taki i w remake'u. Musiałaby się znaleźć umiejętność tarcze.
Skoro każda broń miałaby 10 poziomów, a nie dwa jak w G1, to trzeba by było wydać więcej punktów nauki, a co za tym idzie trzeba dać graczowi więcej punktów doświadczenia poprzez dodanie questów i potworków. Lasy by były większe, więc i potworków do expienia by było więcej.
Model walki mógłby być podobny do tego w Risen 1, tyle, że jeszcze bardziej udoskonalony i przemodelowany.

Offline
IgI123 //grupa Growi Bohaterowie » [ Tommy Vercetti (exp. 18747 / 24300) lvl 15 ]0 kudos
No raczej nie takie naturalne, bo niektóre rimejki, jedyne co zmieniają to grafika. Najgorsze w Gothicu było mnóstwo niezagospodarowanej sensownie przestrzeni. Jaskinie, w których jedyne co można znaleźć to dwa grzyby, obóz bandytów w kanionie, opuszczony obóz myśliwych obok Starego Obozu, Wieża Mgieł która służy tylko po to by tam wejść i powyrzynać nieumarłych, dziwny piedestał na bagnach, cytadela, czy ogromny i całkowicie pusty teren przed Starą Kopalnią. Gothic miał potencjał być znacznie większą grą. To mogliby zmienić w ewentualnym remake'u.

Liczba czytelników: 475797, z czego dziś dołączyło: 0.
Czytelnicy założyli 53758 wątków oraz napisali 675733 postów.