Strona główna » Nowinki ze świata » Podgląd tematu
Następna gra twórców Limbo będzie bardziej zakręcona - komen



Offline
Savatin //grupa Wojownicy RPG » [ Wojownik (exp. 360 / 400) lvl 7 ]0 kudos
Wiesz RJ_romario są na tym świecie gracze którzy już mają lata grania za sobą i są znudzeni ciągły wałkowaniem tych samych schematów w grach, więc gdy ukazuje się takie Limbo zacieramy ręce śmiejąc się niczym szalony naukowiec i rozbieramy grę na części pierwsze czyt. przechodzimy od deski do deski =) Limbo się wyróżnia, jest inne, niszowe (bo takie stały się platformówki ostatnimi czasy) dlatego przyciąga =)

Offline
Espazjan //grupa Growi Bohaterowie » [ Subject Delta (exp. 102 / 200) lvl 6 ]0 kudos
Urok Limbo tkwi w tym, że w tej grze w jakiś sposób przywiązujesz się do jej bohatera. Choć nie fabuły, to sam sobie ją dopisujesz i gra ma sens, bo ma kapitalny silnik fizyczny, którego nie testujesz jakąś kulką, myszką, chomikiem czy inną pierdołą, ale chłopcem, więc czujesz się jakby to była zwykła platformówka typu Mario, a jest czymś znacznie więcej. Do tego w Limbo panuje świetny klimat i czasem, mimo że wiesz jak przejść dany etap i tak umrzesz, by zobaczyć, co czeka tego małego ludka ze strony pułapki Uśmiech Gra z wielkim jajem i tyle. W porównaniu do Super Meat Boy, który też jest dla wielu świetną grą Limbo nie wnerwia cię tym, że wymaga nieziemskiego refleksu. To gra, do której potrzeba troszkę czasu i chęci- nic więcej. Zagadki nie są trudne, trzeba tylko logicznie pomyśleć co można zdziałać z tym co się widzi na ekranie. Do tego dochodzi fajny, ciemny i cichy klimat. To gra "just for relax" i faktycznie taka jest- dość bezstresowa bez złych wspomnień i dlatego ma obroty.

Edit: Umówmy się też, że nie każda gra z grafiką dx 10/11 jest kozacka. Wiele gier w dobie dzisiejszej ma tylko grafikę i niestety nic poza tym Smutny Kiedyś grafika była sprawą drugo albo i trzeciorzędną. Dokładnie powrót do korzeni widać w Limbo- pomysł przede wszystkim!

Offline
gregory16mix //grupa Akademia Morderców » [ Obywatel 2012 ]0 kudos
No ciekawi mnie jaki mają następny pomysł (zapewne jeszcze bardziej oryginalny) na grę Uśmiech w Limbo nie grałem, ale doskonale znam ten tytuł. Pomysł był prosty, szalony i skuteczny, co wielu z nas zdziwiło. I dziwi do teraz, więc czekam, aż zadziwią mnie jeszcze bardziej.

Offline
Savatin //grupa Wojownicy RPG » [ Wojownik (exp. 360 / 400) lvl 7 ]0 kudos
Cytat: Espazjan

Umówmy się też, że nie każda gra z grafiką dx 10/11 jest kozacka. Wiele gier w dobie dzisiejszej ma tylko grafikę i niestety nic poza tym Kiedyś grafika była sprawą drugo albo i trzeciorzędną. Dokładnie powrót do korzeni widać w Limbo- pomysł przede wszystkim


i Tu kolego masz wielką rację, niegdyś gdy dzieciaki jarały się gumą kulką, pepsi colą czy obrazkami sportowych samochodów z gum Turbo liczyła się tylko i wyłącznie grywalność, fabuła i ogólnie rzecz biorąc pomysł na grę. Ja do dziś lubie popykać na Comodore 64 w Boulderdash czy Eye of Beholder bądź inny stary tytuł, a dlaczego? Bo dzisiejsze produkcje nie mają już takiego kopa jak te z przed lat. Co nam po grafice jeśli gra nie wprawia nas o szybsze bicie serca, czy zmusza do zapalenia światła w pokoju i sprawdzenia czy na pewno żaden demon czy inny umarlak lub Oprah nie czyha na nas za rogiem (Phantasmagoria =) dla przykładu bądź Silent Hill 1 i 2) Wiadomo że producenci obecnie zmagają się finansowo z wyborem: " ma być lepsza grafika czy rozwiniemy fabułę i wydłużymy rozgrywkę o kilka (naście) godzin" ... ja osobiście wolałbym produkcję ze słabszą grafiką ale bardziej rozbudowaną pod względem rozgrywki i fabuły bo obecnie większość gier stawia na to pierwsze czyli grafikę i ogólny realizm, do tego dochodzi również drugi gwóźdź do trumny - nie każdego stać na coroczną modernizację sprzętu (mówię tu o użytkownikach PC bo grafika na konsolach to inna bajka i osobiście uważam że nie za prędko dorówna pecetom) więc po co ten pośpiech, lepiej chyba zapoznać się z możliwościami danego silnika, a na boku przygotowywać coś co będą mogli wypuścić za te kilka lat a tymczasem zrobić grę na miarę obecnych czasów. Mierzmy siły na zamiary. Wiem że poleciałem z fantazją ale naprawdę producenci mogliby sobie wziąść to do serca, ale cóż prawo rynku.

Offline
RJ_romario //grupa Growi Bohaterowie » [ Batman (exp. 806 / 1600) lvl 9 ]0 kudos
Cytat: Savatin
Wiesz RJ_romario są na tym świecie gracze którzy już mają lata grania za sobą i są znudzeni ciągły wałkowaniem tych samych schematów w grach, więc gdy ukazuje się takie Limbo zacieramy ręce śmiejąc się niczym szalony naukowiec i rozbieramy grę na części pierwsze czyt. przechodzimy od deski do deski =) Limbo się wyróżnia, jest inne, niszowe (bo takie stały się platformówki ostatnimi czasy) dlatego przyciąga =)

Rozbawiłeś mnie tym pierwszym zdaniem. Jestem od Ciebie o 18 lat starszy i gram od czasów kiedy Twoi rodzice być może jeszcze cię nie planowali a może nawet się nie znali więc jak widzisz lata grania (w porównaniu do Ciebie to chyba wieki) mam za sobą i choć bardzo lubiłem i lubię platformówki to ta mi nie podeszła. Nie powiem jest to coś innego ale nie takiej inności oczekuję.

Offline
AiszA //grupa Mieszczanie » [ Rekrut (exp. 476 / 500) lvl 8 ]0 kudos
Skoro będzie bardziej zakręcona, a przy tym nie straci na klimacie - bo tego bym nie chciała, to czego można chcieć więcej? Dumny
Gra jedna z niewielu - inna, niesamowita i wyjątkowa. Podobnie się czułam kiedy odpaliłam pierwszy raz ICO na PS2.
Ciekawość mnie zżera ;]

Liczba czytelników: 475744, z czego dziś dołączyło: 1.
Czytelnicy założyli 53681 wątków oraz napisali 675294 postów.