Papisotoromek: nie wiesz to ja ci powiem:
Undergrund: Need For Speed Zmienił dotychczasowe wyścigi na nielegalne z dodatkiem tuningu to była kompletna nowosć wielu graczom sie bardzo spodobał stąd tak wysokie noty bo aż 9,5 na 10 (najlepsza ocena całej serii NFS
Undergrund 2: tu bez 2 zdań możemy wymienić wszystko tutning to najmocniejszy Atut tej gry mogliśmy wszystko wymienić prucz Siedzeń i tapicerki samochodowej jednym słowem nie mogliśmy tuningować wnętrza samochodu (miejsc kierowcy i pasażerów)
Most Wanted: to było coś nowego coś Świerzego coś co odniosło sukces tylko szkoda ze zadnia się grało tuning był już znacznie słabszy jednak sie podobał dodano policje i gra nabrała trochę adrenaliny
Carbon: co tu dużo mówić Jedna z pierwszych porażek EA gra krótka auta niedopracowane szczególnie światła (małe kropeczki) miasto oraz sama oprawa graficzna otoczenia mizerna.Nacisk na reklame Bilbordy plakaty oraz nawet autobusy obklejone Logiem gry lub tytułowa okładką gry.
ProoStret: z NFS chcieli zrobić turówkę ale coś im nie wyszło gra sama w sobie szybko się nudziła. Pierwsza cześć NFS na która producenci dali nacisk reklamowy w Polsce też.Tuning jeszcze słabszy niż w Carbonie auta wyglądały ładnie i mowa byłą już o zniszczeniach mimo iż auta mogły fruwać dalej jechały Crashe aut?? o nich w ogóle nie było mowy dopiero zwykłe sztywne uderzenie 300km w bande jako tako kończyło wyścig.
UnderCower: Klapa roku 2008 największa porażka EA
SHIFT: Kolejny przykład reklamy duży nacisk na reklamówki z udziałem gwiazd wyścigów torowych oraz masa reklamówek z udziałem tez pięknych pań Jednym słowem dużo krzyku o nic :] i tak wielkiej furory gra nie zrobiła mimo to wypadła lepiej niż Carbon,Pro street, i Undercower, Jednak do świetności Undergrunda 1 i 2 daleko jej jeszcze dodam że jako pierwszy z NFS Shift miał najgorsza optymalizacje. O tuningu już nie wspominając