Fragment recenzji gracza:





Szczerze powiem, że Andromeda, to specyficzny tytuł, którego najpierw się nienawidzi, by potem pokochać pełnym sercem. Miałem z nią duży problem.Andromeda była mocno wyczekiwaną grą, na którą liczyłem. Chłonąłem z zapartym tchem wszelkie pojawiające się informacje na jej temat. Intrygująca fabuła i miejsce akcji od samego początku, gdy pojawiły się pierwsze zapowiedzi, powodowały spore dyskusje wśród fanów. Chyba większość z nas zadawało sobie pytanie: Mass Effect - bez Sheparda?Mimo wszystko mogę powiedzieć z czystym sumieniem – Udało się!Andromeda zaliczyła pewnego rodzaju falstart. Wielkim echem odbiła się sprawa "fatalnych" animacji postaci. Co prawda osobiście nie miałem podobnych odczuć, ale prawdą jest, że pewne modele postaci, jak choći Asari i Kroganie są bardzo nierówne. Czasem zachwycają, by za chwilę wyglądać gorzej, niż te z kanonicznej jedynki.Gra w dniu premiery posiadała pewne błędy - to prawda. Wydaje się, iż w dzisiejszych czasach, przy tak wielkich...
Gracz shuwar o Mass Effect: Andromeda (PC) - komentarze

Kto wie?
bigboy177 //grupa MiastoGier.pl » [ Redaktor Naczelny ]0 kudos
Ależ jestem zadowolony, że nie zgłupiałem, hehe. Pisząc recenzję po premierze miałem wrażenie, że jakieś polowanie na czarownicę się zrobiło w przypadku Andromedy. Mi się praktycznie wszystko podobało, a inni psioczyli nieziemsko, jakby to było najgorsze RPG w historii wirtualnej rozrywki.

Tym bardziej rad jestem, że i Tobie się podobało i masz bardzo podobne odczucia do moich. Też chętnie zobaczyłbym kontynuację, bo bardzo sprawnie scenarzysty poprowadzili tu wszystkie wątki, a te niedopowiedziane można spokojnie rozwinąć w dwójce. Deweloperzy, bogatsi o doświadczenia, mogliby się popisać. Nowy silnik graficzny Andromedy na pewno dał im trochę popalić.

Tak czy inaczej, czekamy na Adromeda 2! Szczęśliwy



Offline
shuwar //grupa Wojownicy RPG » [ Obywatel 2014 i 2018 ]0 kudos
Czytam teraz książkę o tym, jak powstają gry, jak pracują studia, jakie wynikają problemy i wiem jedno... opóźnienia nie biorą się z tego, że ktoś ma kaprys, albo się nie przyłożył (nie dotyczy Fallout 76 Uśmiech ). Zaczynam patrzeć na to w inny sposób. To jest po części nasza wina, nasze wieczne marudzenie, popędzanie developerów. Brakuje nam cierpliwości.

Również nie rozumiałem tego hejtu na Andromedę - czy te animacje i bugi były rzeczywiście takim gigantycznym problemem? Wymieniłbym o wiele więcej gier z większymi problemami, które mimo wszystko były przyjęte pozytywnie.
Czuję, że spora część krytyków nawet nie poznała Andromedy w czasie, gdy ją oceniali.

I tak... liczę, że przynajmniej za 2 lata dowiemy się czegoś o Andromedzie II.

Offline
TheCerbis //grupa Legendary Moon Grove » [ Obywatel 2016 ]0 kudos
Ale tu nie o grafikę chodzi, bo ta jest bardzo ładna. Frostbite, nie Frostbite - założeń, gameplayu, historii, elementów RPG, czy grindu bądź implementacji zbieractwa nie zmieni. Oczywiście nie twierdzę, że te wszystkie elementy są tutaj złe, bo jak pisałem, sam się przekonam przy własnej grze.

Kto wie?
bigboy177 //grupa MiastoGier.pl » [ Redaktor Naczelny ]0 kudos
Z wypowiedzi deweloperów wynikało, że okiełznanie silnika pochłonęło sporo czasu. Później mieli go mniej na to, aby przygotować inne rzeczy. Jeśli chodzi o doświadczenie, grę klepało BioWare Montreal, czyli względnie nowa ekipa. BioWare Edmonton jest tym bardziej doświadczonym studiem.

Liczba czytelników: 475743, z czego dziś dołączyło: 1.
Czytelnicy założyli 53681 wątków oraz napisali 675287 postów.