UP: Zawraca, jeśli przyciągają do siebie miliony ludzi i jest szansa, by na nich zarobić. Przykład? Counter-Strike.
Do Quake'a II natomiast pojawił się dodatek Netpack I: Extremities zawierający w sobie najlepsze mody, mapy itd. stworzone przez społeczność. Inne przykłady - mody, który wygrywają plebiscyt "Make Something Unreal" często stają się samodzielnymi grami, ale...
... z reguły to nie jest decyzja należąca do jakiegoś krajowego wydawcy, bo to tylko od strony gracza fajnie wygląda, że taka Cenega wydałaby płytkę z modami. Pytanie, czy Bethesda nie nasłałaby na nią armii prawników za samodzielne zarabianie na ich produkcie? A skoro te mody są darmowe, to dlaczego wydawca miałby do nich dokładać? I jaki jest sens wydawać na płytce mody osiągalne za darmo z neta? Tłumacząc, że nie każdy ma do niego dostęp? Nie bardzo, bo Skyrim jest na Steam i sam w sobie wymaga stałego połączenia.
Mówiąc krótko - dopóki nie pojawi się coś absolutnie unikatowego i przyciągającego do siebie miliony, nie ma co liczyć na pudełkowe mody.
@ Atukan: Dlaczego akurat Cenega miałaby kogoś chwalić? Przecież grę stworzyła Bethesda.