Kerbal Space Program 2 (Xbox One) - okladka

Kerbal Space Program 2 (Xbox One)

Premiera:
2024
Premiera PL:
2024
Platformy:
Gatunek:
Symulacja
Język:
Producent:
Wydawca:
Dystrybutor:
brak danych
Strona:

ObserwujMam (0)Gram (0)Ukończone (0)Kupię (0)

Opis Kerbal Space Program 2 (Xbox One)
Materdea @ 16:09 20.08.2019
Mateusz "Materdea" Trochonowicz
Klikam w komputer i piję kawkę. ☕👨‍💻

Śr. długość gry: nie podano

+ czaswięcej

Kerbal Space Program 2 to kontynuacja ciepło przyjętego symulatora własnych lotów kosmicznych z 2015 roku. Tym razem za proces produkcyjny odpowiada studio Star Theory Games.

W Kerbal Space Program 2 mamy dokładnie to samo zadanie co w "jedynce" - musimy od podstaw zbudować cały program lotów kosmicznych. Od statku kosmicznego, przez dobranie załogi, kończąc na udanym lądowaniu. Zadanie banalne, jednak droga do jego osiągnięcia jest wyboista i kręta.

Rozgrywka Kerbal Space Program 2 pozwala graczowi na zabawę w rozbudowanym edytorze statku kosmicznego. Każda, nawet najmniejsza, część ma swoje przeznaczenie oraz cechy charakterystyczne, które różnie mogą się ujawniać podczas współpracy z innymi fragmentami wyposażenia. Daje to często komiczne rezultaty.

Nowością jest budowanie bez ograniczeń związanych z grawitację, dzięki czemu możliwe jest wznoszenie większych konstrukcji i bardziej skomplikowanych obiektów. Pojawiły się też kolonie, czyli miejsca na innych planetach, na których obowiązują inne prawa fizyki niż na Ziemi - musimy tam zbierać odpowiednie surowce, by móc budować odpowiednie struktury i budynki. Oprócz tego w Kerbal Space Program 2 znajdziemy podróże międzygwiezdne pozwalające na zwiedzanie innych planet z dodatkowymi zadaniami oraz skarbami.

Dodatkowo w "dwójce" zadebiutował tryb wieloosobowym, pozwalający na wspólnej mapie na kooperowanie ze sobą kilku znajomych.

Screeny z Kerbal Space Program 2 (Xbox One)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?