Assassin's Creed: Origins (XBOXONE) - okladka

Assassin's Creed: Origins (XBOXONE)

Premiera:
27 października 2017
Premiera PL:
27 października 2017
Platformy:
Gatunek:
Akcja / Przygodowa
Język:
- napisy
Producent:
Wydawca:
Dystrybutor:
Strona:
brak danych

ObserwujMam (13)Gram (4)Ukończone (5)Kupię (1)

Opis Assassin's Creed: Origins (XBOXONE)
Materdea @ 23:29 16.05.2017
Mateusz "Materdea" Trochonowicz
Kofeiniarz, kokainiarz, kodeiniarz.

Śr. długość gry: 59h 9min

+ czaswięcej

Assassin's Creed: Origins to kolejna odsłona kasowej serii przygodowych gier akcji z otwartym światem od firmy Ubisoft.Z Za produkcję tej części odpowiada studio Ubisoft Montreal, które w 2013 roku stworzyło Assassin's Creed IV: Black Flag i od razu wzięło się za tworzenie Origins. Tym razem producenci zaserwowali graczom wycieczkę do starożytnego Egiptu, a także opowieść o formowaniu się bractwa asasynów.

Assassin's Creed: Origins pozwala nam wcielić się w postać Bayeka z Siwy - Egipcjanina, ostatniego reprezentanta medżajów. Przed wejściem na egipski tron greckiej dynastii Ptolemeuszy byli oni elitarną strażą przyboczną kolejnych faraonów. Jednak przez wieki nie byli już potrzebni i pamięć o nich, a także sami medżajowie, umierała. Bayek w swojej krucjacie przeciwko Zakonowi Starożytnych (protoplaści Templariuszy) upatruje prywatnej zemsty, obwiniając ich członków o śmierć syna.

Rozgrywka opiera się na eksploracji otwartego świata, poznawania fabuły, a także wykonywania opcjonalnych aktywności pobocznych. Producenci w tej części postanowili pozbyć się charakterystycznych dla cyklu wież, które pozwalały na odblokowywanie widoku na mapie kolejnych połaci eksplorowanego terytorium - teraz lokacje na mapie odkrywają się przed nami, kiedy je po prostu odwiedzimy. Postanowiono również całkowicie skupić się wyłącznie na historii i trybie dla jednego gracza, dlatego w Origins nie ma - jak miało to miejsce w poprzedniczkach -klasycznego trybu sieciowego (dla wielu graczy lub kooperacji).

Deweloperzy postanowili zupełnie przebudować rządzące serią od 2007 roku mechanizmy. Przede wszystkim pozbyto się statycznego modelu walki. W Origins system starć z przeciwnikami został zapożyczony z naszego rodzimego Wiedźmina 3, dzięki czemu potyczki są o wiele bardziej dynamiczne, wymagają od gracza ciągłych uników i skupienia. Bayek do dyspozycji ma nie tylko miecze, ale również bułaty oraz włócznie, a także bronie dystansowe - łuki i kusze. Do tego może zostać wyposażony też w np. strzałki usypiające lub płonące kule.

Zmieniona została również struktura gry. Bayek definiowany jest przez poziomy doświadczenia, które zdobywa dzięki wykonywaniu zadań głównych i pobocznych, odkrywaniu lokacji, zabijaniu lub ogłuszaniu przeciwników etc. Sam świat został podpięty pod ten schemat, oferując w początkowych dystryktach niskopoziomowych przeciwników, by w końcowych etapach prezentować naprawdę potężnych wrogów, przez co nie możemy od razu ruszyć na zwiedzanie egipskich krajobrazów.

Bayek z racji, iż nie jest asasynem, nie posiada sztandarowego wzroku orła - umiejętności, pozwalającej na "prześwietlanie" ścian budynków i lokalizowanie przeciwników. W Origins bohater korzysta z usług również orła, jednak prawdziwego, zowiącego się Senu. Z lotu ptaka podświetlamy np. skarby do odnalezienia lub inne, kluczowe przedmioty.

Assassin's Creed: Origins korzysta z zaawansowanego silnika grafiki AnvilNext 2.0, oferując brak ekranów ładowania pomiędzy przechodzeniem z budynków na zewnątrz, a także ostre tekstury, bujną roślinność oraz płynne animacje.

Screeny z Assassin's Creed: Origins (XBOXONE)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?