Metal Gear Solid V: Ground Zeroes (Xbox One) - okladka

Metal Gear Solid V: Ground Zeroes (Xbox One)

Premiera:
18 marca 2014
Premiera PL:
21 marca 2014
Platformy:
Gatunek:
Akcja
Język:
Producent:
Wydawca:
Dystrybutor:
Strona:
brak danych

ObserwujMam (5)Gram (0)Ukończone (2)Kupię (0)

Opis Metal Gear Solid V: Ground Zeroes (Xbox One)
DevMat @ 09:16 01.09.2012
"DevMat"

Śr. długość gry: 3h 46min

+ czaswięcej

Metal Gear Solid: Ground Zeroes to kolejna odsłona niezwykle popularnego cyklu skradanek, wydawana przez firmę Konami. Za jej opracowanie odpowiada studio Kojima Productions, na czele którego stoi Hideo Kojima - "ojciec" serii.

Fabuła Ground Zeroes jest prologiem do wydarzeń przedstawionych w piątej odsłonie serii, zatytułowanej The Phantom Pain. Akcja rozgrywa się niedługo po historii zaprezentowanej w grze Metal Gear Solid: Peace Walker. Okazuje się, że Paz przeżyła upadek z Mother Base do oceanu i została uratowana przez pewnego rybaka. Niestety wkrótce potem została uwięziona w bazie Omega i poddana torturom, w celu wydobycia z niej informacji dotyczących Snake'a. Ten sam los spotkał także Chico. Big Boss wyrusza więc na misję oswobodzenia tej dwójki, jednak zadanie to nie będzie proste - Omega jest bowiem jednym z najlepiej pilnowanych ośrodków na świecie.

Mechanika zabawy jest podobna do pozostałych części cyklu. Nadal głównym zadaniem jest pozostawanie w cieniu i cicha likwidacja przeciwników. Nowością jest natomiast otwarty świat. Pozwala to na jego dogłębną eksplorację oraz wykonywanie misji na kilka sposobów.

Produkcja działa w oparciu o silnik Fox. Jest to bardzo zaawansowane technologicznie narzędzie, pozwalające na bardzo realistyczne odwzorowanie grafiki, w tym efektów pogodowych.


Wkład w encyklopedię mieli:   Materdea,
PEGI: Od 18 latZawiera przemoc
Screeny z Metal Gear Solid V: Ground Zeroes (Xbox One)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosguy_fawkes   @   22:51, 06.06.2016
Gra, która w opinii pseudo-graczy youtuberów i nie tylko starcza na pół godziny, mnie zajęła ok. 12 h. A i tak nie zrobiłem wszystkiego. Jak to możliwe? Wystarczy wiedzieć, że przebiegając przez główny wątek nie znajdzie się wszystkiego (w tym taśm, które rzucają nowe światło na niektóre wątki, dopełniają historię, a nawet szokują! - o tym nikt nie pisał, bo nikt nie znalazł. Żałosne) i nie dowie wszystkiego - o historii, o bohaterach, ba - o samym Kojimie i tym, jak mu się układała pod koniec współpraca z Konami! Dodatkowo mamy przemodelowane sterowanie, otwartość mapy, możliwość kombinowania i masę odniesień do poprzednich części. Ground Zeroes to naprawdę znakomita przystawka przed właściwym daniem, jakim jest The Phantom Pain i nie wyobrażam sobie, by je pominąć. A panu w sklepie z grami, który odradził mojej żonie kupno GZ "bo to na pół godziny" mam ochotę pogratulować "wiedzy". Co jak co, ale on raczej powinien znać się na rzeczy...
0 kudosMicMus123456789   @   07:57, 07.06.2016
Przecież krótko po premierze gry były materiały, które mówiły, że grę można przejść nawet w 10 minut, ale właśnie może i zająć nawet 10 czy 20 godzin zaglądając wszędzie i szukając ukrytych materiałów.
0 kudosJackieR3   @   08:44, 07.06.2016
Cóż.Morrowinda czy Dark Souls też podobno można przejść w 20 min czy jakoś tak.