Immortals of Aveum to strzelanka FPP osadzona w klimatach fantasy. Za projekt odpowiada debiutancki zespół Ascendant Studios założony przez Breta Robbinsa, który pracował przy serii Call of Duty oraz pierwszej odsłonie Dead Space.
W Immortals of Aveum wcielamy się w Jaka, wojownika należącego do elitarnego kręgu maginów i walczącego w tzw. Wszechwojnie (Everwar). Naszym zadaniem jest zatrzymanie nacierającego zagrożenia ze strony wrogiej nacji kierowanej przez demonicznie umotywowanego Sandrakka i uratowanie znanego wszystkim świata. W tym celu brniemy przez pełne niebezpieczeństw lokacje i wykorzystujemy magię do eliminowania oponentów. Magia występuje w trzech wariantach: czerwonym, niebieskim oraz zielonym, a każdy sprawdza się w innych okolicznościach oraz w przypadku odmiennych wrogów.
Immortals of Aveum charakteryzuje się dynamiczną rozgrywką opartą o łączenie ataków z kontrami. Wszystko to wykonujemy za pomocą czarów, które stopniowo odblokowujemy. Do naszej dyspozycji oddano łącznie 25 różnych zaklęć przynależących do trzech żywiołów; 80 talentów. Istotny element zabawy stanowy system craftingu pozwalający stworzyć nowe wyposażenie dla bohatera.
Słyszysz - strzelanka. Myślisz - broń palna. A co jeśli FPS, strzelanina pierwszoosobowa, osadzony jest w świecie fantasy, a za broń służą nam... palce. Mówiąc konkretniej: palce składające się do rzu...
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler