The Bureau: XCOM Declassified (Xbox 360) - okladka

The Bureau: XCOM Declassified (Xbox 360)

Premiera:
20 sierpnia 2013
Premiera PL:
23 sierpnia 2013
Platformy:
Gatunek:
Akcja / Strzelanka
Język:
Producent:
Wydawca:
Dystrybutor:
Strona:
brak danych

ObserwujMam (3)Gram (0)Ukończone (0)Kupię (0)

Opis The Bureau: XCOM Declassified (Xbox 360)
The_Boss @ 19:21 14.06.2010
Maciej "The_Boss" Warsiewicz

Śr. długość gry: 9h 7min

+ czaswięcej

The Bureau: XCOM Declassified to taktyczna strzelanka z kamerą umieszczoną za plecami bohatera tak, by umożliwić szerszy pogląd aktualną sytuację.

Stany Zjednoczone, rok 1962. Amerykanie wiodą sobie dosyć spokojne życie po wojnie, a wszędzie pełno tradycji. Spokój w kraju przerywa atak obcych, który dotknął już niemal wszystkich rejonów państwa. Gracz wciela się w rolę federalnego agenta organizacji XCOM - Wiliama Cartera - która zajmuje się sprawami kosmitów.

Zabawa z produkcją zaczyna się bazie firmy. Naszym oczom ukazuje się mapa, na której zaznaczone są miejsca, w których doszło do kontaktu z przybyszami z kosmosu. Teraz należy wybrać, do którego miejsca mamy zamiar się udać. Drugą ważną kwestią jest wybór, czy ma być to misja pojedyncza lub z towarzystwem innych, wyszkolonych agentów. Celem takich działań jest znalezienie jak największej ilości materiału badawczego, także każde próbki, czy dane są niezwykle ważne dla przebiegu operacji. Czym dłużej jednak zostaniemy na zagrożonym terenie, tym większe jest ryzyko, że zostaniemy wykryci, przez co z czasem atakować nas będę coraz większe oddziały wrogich jednostek.

Eksplorując świat w poszukiwaniu poszlak należy więc wybrać, czy ratować się póki jeszcze można, bądź po prostu brnąć dalej w poszukiwaniach i zdobyć możliwie jak najcenniejsze informacje. Po zakończonym badaniu, agent wraca do bazy, gdzie naukowcy testują zdobycz. Dzięki temu wiedzą, jak bronić się przed kolejnymi atakami przybyszy z przestrzeni kosmicznej oraz budować lepszą broń do ich unicestwiania. Oprócz wydawania rozkazów towarzyszom, wprowadzono do produktu elementy zwykłej strzelanki.

Każdy potwór został zaprojektowany tak, żeby nie można go było znaleźć w podobnych produkcjach. Jednym słowem, wszystkie ufoki są unikalne oraz zróżnicowane pod względem groźności. Początkowo atakować będą stworki przypominające coś na wzór żywej plamy ropy, ale z czasem zaczną przybywać coraz większe i silniejsze osobniki. Zaś jeśli chodzi o sojuszników, to każdy z nich ma inną osobowość.

Oprawa graficzna stworzona została na podrasowanym silniku Unreal Engine 3.0. Wszystkie kolory są jaskrawe, a całość utrzymana w konwencji "realistycznego Hollywood".


Wkład w encyklopedię mieli:   Materdea,
PEGI: Od 16 latZawiera przemoc
Screeny z The Bureau: XCOM Declassified (Xbox 360)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?