Red Faction: Guerrilla Re-Mars-tered (SWITCH) - okladka

Red Faction: Guerrilla Re-Mars-tered (SWITCH)

Premiera:
02 lipca 2019
Premiera PL:
02 lipca 2019
Platformy:
Gatunek:
Strzelanka
Język:
Producent:
Wydawca:
Dystrybutor:
brak danych
Strona:
brak danych

ObserwujMam (0)Gram (0)Ukończone (0)Kupię (0)

Opis Red Faction: Guerrilla Re-Mars-tered (SWITCH)
Materdea @ 10:04 25.04.2019
Mateusz "Materdea" Trochonowicz
Kofeiniarz, kokainiarz, kodeiniarz.

Śr. długość gry: nie podano

+ czaswięcej

Red Faction: Guerilla to trzecia odsłona oryginalnej strzelanki studia Volition, które pierwszą część swej trylogii zaprezentowało światu w 2001 roku na komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 2.

Akcja "trójki" rzuca gracza w pół wieku po wydarzeniach z poprzednich epizodów. W czasie pięciu dekad na Marsie nadal toczą się konflikty mające swój punkt zapalny w buncie organizacji Red Faction, znanym z części pierwszej.

W odróżnieniu od wcześniejszych odsłon tutaj rozgrywka przedstawiona jest w perspektywie trzeciej osoby, co oznacza, że kamera umieszczona została za plecami protegowanego. Nierozerwalnie wiąże się to z głównymi założeniami kampanii. Mapy niemal w stuprocentowej części składają się z dużych otwartych przestrzeni. Budynki natomiast pełnią funkcję tymczasowej osłony lub - co znacznie ciekawsze - zniszczalnego obiektu!

To, na czym bardzo wiele poprzednie części serii zyskały w oczach graczy całego świata, to zaimplementowany system destrukcyjny, który pozwalał za pomocą ciężkiego uzbrojenia i ładunków wybuchowych niszczyć ściany i tym samym dostawać się w miejsca z pozoru niedostępne! Owa opcja dostępna jest także tutaj, co pozwoli stosować odmienne taktyki walki niż w innych shooterach. Niewykluczona jest także możliwość deformacji marsjańskiego gruntu, aby w powstałych lejach po ciężkim bombardowaniu znaleźć dogodną osłonę.


Remaster

Red Faction: Guerilla Re-Mars-tered to przede wszystkim zupełnie nowej jakości tekstury, poprawione oświetlenie oraz cienie, natywna rozdzielczość 4K oraz elementy tak zwanego "post-processingu", co rozumiemy pod pojęciem wygładzenia krawędzi.

Screeny z Red Faction: Guerrilla Re-Mars-tered (SWITCH)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?