Judge Dredd (PSX) - okladka

Judge Dredd (PSX)

Premiera:
31 marca 1998
Premiera PL:
brak danych
Platformy:
Gatunek:
Strzelanka
Język:
Producent:
Wydawca:
Dystrybutor:
brak danych
Strona:
brak danych

ObserwujMam (1)Gram (0)Ukończone (1)Kupię (0)

Opis Judge Dredd (PSX)
remik1976 @ 18:49 10.11.2015
Remigiusz "remik1976" Piechocki

Śr. długość gry: 2h 0min

+ czaswięcej

Judge Dredd jest grą stworzoną na podstawie komiksu. Jej autorami są ludzie z brytyjskiego studia Gremlin Interactive. Judge Dredd to strzelanka typu "celowniczek", czyli tzw. rail shooter. Oznacza to, że wpływ gracza na to, co dzieje się na ekranie, został ograniczony do minimum. Sterujemy wyłącznie celownikiem, możemy przeładować broń i oddać strzał. Kamera jest w nieustannym ruchu co powoduje, że nie mamy wiele czasu na rozprawienie się z przeciwnikami.

Akcja gry toczy się w przyszłości. Wcielamy się w tytułowego Sędziego Dredda. W mieście Mega City One protagonista pełni rolę policjanta i sędziego w jednej osobie, co pozwala mu chwytać przestępców i od razu wydawać na nich wyroki. Dredd jest najlepszym i najbardziej skutecznym człowiekiem od respektowania prawa w mieście opanowanym przez przestępców. Pewnego dnia były pracownik na tym stanowisku zostaje skazany za pewne przestępstwo - ucieka z więzienia i bierze za zakładnika burmistrza miasta. Terrorysta dysponuje armią androidów i ciężkim sprzętem, któremu może sprostać tylko Sędzia Dredd - tak zaczyna się nasz droga do celu.

Rozgrywka w Judge Dredd to szesnaście futurystycznych poziomów i trzy tryby trudności, możliwość gry samemu lub z towarzyszem w lokalnym trybie kooperacji oraz wsparcie dla kontrolera Light Gun (czyli klasycznego pistoleta od Kaczek).

PEGI: Od 16 latZawiera przemoc
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosremik1976   @   11:41, 14.11.2015
Bardzo trudna gra nawet na poziomie easy. Kompletnie nie jest przystosowana do współpracy z padem. Nie wykorzystuje analogów przez co sterowanie krzyżakiem jest bardzo powolne i niesamowicie nieprecyzyjne. Trudność dodatkowo potęguje nieustannie poruszająca się kamera i to poruszająca się momentami bardzo szybko. Cały czas gracz jest wystawiony na otwarty ogień i strasznie szybko ubywa mu życia, a ma go bardzo mało, bo tylko cztery kredyty. Na poziomach jest mało power-upów i żeby tego było mało trzeba najpierw strzelić do nich w odpowiednim czasie i ponownie strzelić by go otrzymać. Wszystko jak już wspominałem w ciągłym ruch i mamy na to tylko ułamek sekundy przez co mało prawdopodobne jest jego zdobycie. Nie sądzę, żeby komukolwiek udało się przejść grę na padzie choćby do połowy. Na zakończenie otrzymuje się taką dawkę ołowiu, że chyba w kilka sekund zużyją się wszystkie życia zdobyte podczas gry o ile jakiekolwiek udało nam się zdobyć. To cię czeka graczu na easy. Uśmiech Mam również wątpliwości czy jest możliwe przejście tej gry z wykorzystaniem pistoletu, ale moim zdaniem również się nie uda. Szacun dla tego kto chociaż zobaczył ostatni poziom. Gra jest króciutka, bo można przejść ją w niespełna godzinę, ale jej trudność sprawi, że ta godzina zamieni się w lata. Najlepsze na koniec czyli śmierć skutkuje rozpoczęciem gry od nowa. Super prawda? Jak dla mnie jeden z większych crapiszonów na PSX.