Castlevania: Symphony of the Night (PSP) - okladka

Castlevania: Symphony of the Night (PSP)

Premiera:
19 lipca 2007
Premiera PL:
brak danych
Platformy:
Gatunek:
Zręcznościowa / RPG
Język:
Producent:
Wydawca:
Dystrybutor:
brak danych
Strona:

ObserwujMam (1)Gram (0)Ukończone (0)Kupię (0)

Opis Castlevania: Symphony of the Night (PSP)
Kawira @ 16:54 23.08.2009
Maciej "Kawira" Domański

Śr. długość gry: nie podano

+ czaswięcej

Castlevania: Symphony of the Night jest kolejną częścią z serii gier platformowych RPG.

Historia dzieje się w 1797 roku. Richter Belmont, który 4 lata wcześniej pokonał Draculę, ogłasza się nowym panem wampirzego zamku. Forteca nie jest zwykła, gdyż zmienia się oraz emanują od niej: potężna magiczna moc i chaos. Wkroczenie Belmonta budzi Alucarda, syna Draculi. Czując potężne siły, wkracza on do Castlevanii by zbadać sprawę.

Symphony of the Night zrywa z linearnym przechodzeniem gry z poziomu na poziom. Teraz zamek można eksplorować samodzielnie wedle uznania, a do poznanych już lokacji niejednokrotnie trzeba będzie powrócić - po otrzymaniu mocy, które pomogą w dostaniu się w niezbadane sekretne miejsca. Grę zaś można ukończyć na parę sposobów. Walka z przeciwnikami również wygląda nieco inaczej, gdyż Alucard świetnie radzi sobie z wieloma rodzajami broni. Główny bohater gry potrafi również wykonywać wślizgi i uniki, co zwiększa widowiskowość starć. Poza standardowymi środkami zniszczenia w postaci wszelkiej maści mieczy, autorzy oddali do dyspozycji gracza również bronie dodatkowe, z których skorzystać można po zebraniu odpowiedniej ilości serc. Serca owe stanowią swego rodzaju walutę, charakterystyczną dla całej serii gier spod wampirzego szyldu. Drugą grywalną postacią jest wymieniony już powyżej Richter Belmont. Gra nieustraszonym pogromcą wampirów - ze względu na całkowicie odmienny repertuar ciosów oraz znaczące utrudnienia w rozgrywce - stanowi nie lada wyzwanie.

Jako że Castlevania: SOTN jest portem gry dedykowanej poczciwemu PlayStation, nikogo nie powinien dziwić fakt, iż oprawa wizualna w całości hołduje technologii 2D. Poszczególne lokacje wykonano z dbałością o szczegóły, a całości dopełniają: przyjemna oraz klimatyczna kolorystyka. Klimat tytułu w dużym stopniu budowany jest przez znakomitą ścieżkę dźwiękowa, będącą wybuchową mieszanką rożnych stylów muzycznych. Usłyszeć można również remixy utworów z poprzednich odsłon gry.

Gra dostępna wyłącznie w usłudze PS One Classic.

Screeny z Castlevania: Symphony of the Night (PSP)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?