Na krawędzi to trzecie i ostatnie rozszerzenie dedykowane polskiej strategii z elementami przygodowymi Frostpunk (po Szczelinach i Ostatniej Jesieni) od rodzimej ekipy 11 bit studios.
Historia Frostpunk: Na krawędzi rozgrywa się po zakończeniu podstawowej wersji gry, gdy wielka burza odsłoniła wojskowy magazyn sprzed czasów ewakuacji. Z Nowego Londynu wyrusza drużyna zwiadowców - jej zadaniem założenie obozu i budowa sprawnie funkcjonującego łańcucha zaopatrzeń. W pewnym momencie jednak odkrywają oni alternatywe źródło żywności, dzięki czemu Frostland może uniezależnić się od Nowego Londynu. Naszym zadaniem jest zawiązywanie sojuszy z innymi wioskami, dyplomacja, handel.
Rozgrywka w Frostpunk: Na krawędzi modyfikuje nieco założenia oryginalnej gry. W rozszerzeniu nie musimy już tak bardzo skupiać się na przetrwaniu w nieprzyjaznym środowisku, a przerzucić ten ciężar na handel, dyplomację i finalnie zrzucenie jarzma Nowego Londynu. Jako Frostland zawiązujemy sojusze z innymi osadami, staramy się balansować na cienkiej linii wsparcia i jej odmowy, jeśli na granicy stoi nasza własna egzystencja, a także mierzenie się z zakusami nowej stolicy, która nie jest przychylna niepodległej unii wiosek Frostlandu.
Dodatek Frostpunk: Na krawędzi oferuje nową jednostkę - oddział budowlany, wykorzystywany do budowy placówek handlowych i bezpiecznych szlaków. Ponadto w ramach DLC dostajemy szesnaćie zupełnie nowych obszarów Frostlandu wraz z świeżymi historiami powiązanymi ze znanymi już miejscami; trzy nowe budowle miejskie siedem kolejnych technologii, a także zupełnie nowe ustawienie we wszystkich wariantach trybu Nieskończoność oraz 25 minut nowej muzyki (6 utworów) skomponowanej przez Piotra Musiała.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler