Immortals: Fenyx Rising - Mity wschodniego królestwa (PS4) - okladka

Immortals: Fenyx Rising - Mity wschodniego królestwa (PS4)

Premiera:
25 marca 2021
Premiera PL:
25 marca 2021
Platformy:
Gatunek:
Przygodowa / Akcja
Język:
- napisy
Producent:
Wydawca:
Dystrybutor:
Strona:

ObserwujMam (0)Gram (0)Ukończone (1)Kupię (0)

Opis Immortals: Fenyx Rising - Mity wschodniego królestwa (PS4)
Materdea @ 15:14 20.12.2020
Mateusz "Materdea" Trochonowicz
Wielbiciel literatury przez małe p, gier przez duże G, a także muzyki (tu już bez wyróżnień). Do tego klasyczna męska elegancja, savouir-vivre i szeroko pojęta estetyka.

Śr. długość gry: 8h 0min

+ czaswięcej

Mity wschodniego królestwa to drugie fabularne rozszerzenie poświęcone przygodowej grze akcji z elementami RPG Immortals: Fenyx Rising. Jego akcja rozgrywa się w ramach tego samego uniwersum, ale niejako obok linii fabularnej z podstawowej wersji gry - dostajemy nową krainę i zupełnie nowego bohatera.

Historia w Immortals: Fenyx Rising - Mity wschodniego królestwa przenosi akcję ze Złotej Wyspy na zupełnie nowe, azjatyckie terytoria. Zamiast greckiej, w tym rozszerzeniu dostajemy fabułę poświęconą chińskim państwotwórczym mitom. Zmienia się również protagonista - w dodatku kierujemy poczynaniami niejakiego Ku.

Rozgrywka Immortals: Fenyx Rising - Mity wschodniego królestwa nie modyfikuje założeń podstawowej wersji gry. Choć mamy nowego bohatera, a także kompletnie inne umiejętności, to otwarty świat, wspinaczka oraz crafting zostały w niezmienionej formie. Naturalnie zwiedzamy świeże, utrzymane w innym klimacie, lokacje, oraz - co za tym idzie - poznajemy zupełnie nowy bestiariusz.

PEGI: Od 12 latZawiera przemocZawiera mocny językZawiera sceny erotyczne
Najnowsze wiadomości na temat Immortals: Fenyx Rising - Mity wschodniego królestwa (PS4)
Screeny z Immortals: Fenyx Rising - Mity wschodniego królestwa (PS4)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosMicMus123456789   @   16:21, 19.04.2021
Dodatek zdecydowanie lepszy niż pierwszy, ale i tak był na swój sposób męczący. Zagadki były strasznie niezbalansowane, losowe wyzwanie czy skrzynia potrafiły mieć o wiele bardziej skomplikowane rozwiązanie niż zagadki z wątku głównego. Do tego postaci są strasznie irytujące, nie wiem kto pisał dialogi, ale w podstawce były one przemyślane i zabawne i przede wszystkim pasowały do danej sytuacji, a tu główny bohater rozmawia z bogami jak z kolegami z podwórka używając podobnego "gówniarskiego" słownictwa. I nie wynika to z tłumaczenia jak z samych dialogów, taki język i zachowanie średnio pasuje do postaci jak i sytuacji w jakiej się znajdują.