Darksiders Genesis (PS4) - okladka

Darksiders Genesis (PS4)

Premiera:
14 lutego 2020
Premiera PL:
14 lutego 2020
Platformy:
Gatunek:
Akcja / RPG
Język:
Producent:
Wydawca:
Dystrybutor:
Strona:

ObserwujMam (1)Gram (0)Ukończone (1)Kupię (1)

Opis Darksiders Genesis (PS4)
Kawira @ 10:54 29.06.2019
Maciej "Kawira" Domański

Śr. długość gry: 26h 25min

+ czaswięcej

Darksiders Genesis to spin-off serii Darksider opowiadającej o biblijnych Jeźdźcach Apokalipsy. Za projekt odpowiada studio Airship Syndicate mające na swoim koncie udane cRPG Battle Chasers: Nightwar.

Fabuła Darksiders Genesis opowiada wydarzenia na długo przed pierwszą odsłoną Darksiders. Wojna i Waśń dostali zadanie inwazji na piekło, gdzie enigmatyczny Lucyfer zaburzył równowagę między niebiosami a podziemiem, przyznając władzę oraz moc demonicznym lordom. Misja jest prosta - zabić ich wszystkich.

Rozgrywka Darksiders Genesis nadal przypomina główne odsłony cyklu, ale kompletnie zmienia perspektywę. Zamiast obserwować akcję zza pleców bohatera, co było cechą charakterystyczną slasherów (jak np. Devil May Cry 5), całości przyglądamy się z z lotu ptaka niczym w Diablo (rzut izometryczny kamery), choć wciąż nie brakuje elementów platformowych. Z hack & slashów i gier cRPG zapożyczono natomiast system rozwoju postaci oraz silne nastawienie na zbieranie łupów z pokonanych wrogów.

Do walki staniemy sami lub dwuosobowej kooperacji, kierując poczynaniami wcześniej wspomnianych Jeźdźców. W przypadku zabawy w pojedynkę możemy dowolnie przełączać się między Wojną a Waśnią. Podobnie jak w popularnych ostatnio metroidvaniach nie raz cofniemy się do zbadanych już lokacji w celu odkrycia nowych sekretów posiadając nowe umiejętności, które pozwolą na odblokowanie niedostępnych przejść.

Screeny z Darksiders Genesis (PS4)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosMicMus123456789   @   21:27, 22.02.2020
Genesis ukończone, grało się przyjemnie fabuła taka sobie i chyba można się dzięki niej domyśleć kogo będziemy mieli ubić w czwartej części. Całą grę przechodziłem Waśnią przełączając się na Wojnę tylko wtedy gdy było to konieczne. W ogóle zauważyłem, że Woja w walce sprawdza się średnio zwłaszcza na arenie.

Najgorszą rzeczą jakiej doświadczyłem w grze to były elementy platformowe w pustce, naprawdę dawno nie widziałem tak wrednych i złośliwych etapów.