NiOh 2 (PS4) - okladka

NiOh 2 (PS4)

Premiera:
13 marca 2020
Premiera PL:
13 marca 2020
Platformy:
Gatunek:
Akcja / RPG
Język:
- napisy
Producent:
Wydawca:
Strona:

ObserwujMam (2)Gram (1)Ukończone (2)Kupię (1)

Opis NiOh 2 (PS4)
Kawira @ 11:11 13.07.2018
Maciej "Kawira" Domański

Śr. długość gry: 109h 30min

+ czaswięcej

NiOh 2 to kontynuacja gry akcji z elementami RPG utrzymanej w konwencji soulslike, a więc powstałych na modłę serii Dark Souls. Za projekt odpowiada studio Team Ninja, ojcowie takich marek jak Ninja Gaiden czy Dead or Alive, a przede wszystkim autorzy oryginału.

W NiOh 2 kierujemy poczynaniami własnoręcznie stworzonego samuraja (wraz z wyborem rasy oraz płci), przemierzając kolejne - wypełnione po brzegi niebezpieczeństwami - lokacje i walcząc zarówno z ludźmi jak i nadprzyrodzonymi monstrami. Fabuła gry jest osadzona przed wydarzeniami, jakie znamy z pierwszej części.

Kolejną nowością w NiOh 2 jest możliwość przemiany głównego bohatera w potężnego demona, co polepsza jego statystyki i daje mu zupełnie nowe możliwości. 

Rozgrywka nie uległa większym zmianom, jeśli chodzi o podstawy. Nadal walczymy z wymagającymi przeciwnikami i wzorem gier soulslike, musimy nauczyć się ich zachowań. W międzyczasie rozwijamy bohatera, wyposażając go w nowy sprzęt i umiejętności. Co jakiś czas eliminujemy potężnych bossów.

PEGI: Od 18 latZawiera przemocZawiera mocny językZawiera kontrolowane rozgrywki sieciowe
Screeny z NiOh 2 (PS4)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
2 kudosMicMus123456789   @   18:24, 03.05.2020
I druga część Nioh ukończona, poszło to szybciej i przyjemniej niż się spodziewałem. Zaowocowało doświadczenie z pierwszą częścią, człowiek wiedział czego się mniej więcej spodziewać choć ilość nowości w dwójce szybko zrewidowało moje doświadczenie. Z początku trudno było mi się przyzwyczaić do nowych kontr oraz tego, że nawet zwykły szkielet czy bandyta posiada atak rozpryskowy, różnorodność jak i agresywność przeciwników również wzrosła. Lekkim rozczarowaniem byli bossowie, średnio padali przy drugim podejściu, gdzieś w połowie gry zaciąłem się nieco dłużej przy jednym, ale pod koniec gry to było, aż za łatwo wystarczy powiedzieć, że finalnego bossa pokonałem przy pierwszym podejściu gdzie według fabuły powinien on być super potężny. Bardzo spodobał mi się nowy rozwój postaci. Oddzielne punkty są dla nas jako samuraja i jako Yokai, do tego każda broń ma swoje drzewko i swoje punkty więc można dosłownie ulepszyć wszystko, a zdolności eteryczne już nie blokują się po wybraniu jednej, można mieć aktywne obie naraz. Miłym zaskoczeniem był finał, który spiął wydarzenia z jedynki jak i dwójki, można się dowiedzieć sporo ciekawych rzeczy Uśmiech