SSX (PS3) - okladka

SSX (PS3)

Premiera:
28 lutego 2012
Premiera PL:
02 marca 2012
Platformy:
Gatunek:
Sportowe / Akcja
Język:
Producent:
Dystrybutor:
Strona:

ObserwujMam (7)Gram (2)Ukończone (1)Kupię (4)

Opis SSX (PS3)
szewczu @ 10:55 12.12.2010
Sławomir "szewczu" Szewczyk
Concept Artist & Matte Painting

Śr. długość gry: 22h 32min

+ czaswięcej

SSX: Deadly Descents to kolejna odsłona słynnego i kultowego cyklu SSX, tym razem wydana w wersji na next-genowe konsole. W przeciwieństwie do poprzednich odsłon, Deadly Descents gwarantuje nieco poważniejsze podejście do tematu. Nie uświadczymy tu już tych szalonych skoków i wykorzystywania power up'ów. Mimo wszystko refleks to podstawa, gdyż przyjdzie nam się zmierzyć nie tylko z oponentami kierowanymi przez AI, ale także z warunkami pogodowymi; jazda podczas lawiny lub burzy śnieżnej jest niezwykle widowiskowym i wymagającym precyzji zajęciem.

Oprawa graficzna tytułu to światowa pierwsza liga. Widoki (Alpy, Syberia czy Himalaje) powalają zasięgiem widzenia i miejscówkami, zaś wysoka rozdzielczość chroni przed nadmierną pikselozą obserwowanych wydarzeń. Za świetną grafiką idzie dźwięk; muzyka jest stale śledzona przez tytuł, toteż zależy ona od naszego tempa zjazdu - im szybsze szusowanie, tym muzyka będzie ostrzejsza.

Na pierwszy plan wybija się model jazdy na desce. Jest niezwykle płynny i widowiskowy, zaś kolejne kombinacje przechodzą jedna w dugą bez jakiejkolwiek oznaki ,,spajania''.

Gra posiada także tryb multiplayer.


Wkład w encyklopedię mieli:   bat2008kam, Gilberto,
PEGI: Od 7 lat
Screeny z SSX (PS3)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosMR.x   @   16:55, 24.02.2012
post 1.

Kupuje od razu.

post 2

Nie mogę się doczekać.
0 kudosDaerdin   @   21:46, 24.02.2012
Widzę kolego, że z wielkim zapałem pracujesz na punkt spam, a być może i warna. Nie dość, że część twoich postów bardzo niewiele wnosi do tematu, to jeszcze piszesz dwa razy w tym samym temacie praktycznie to samo (nie wliczając, że przy okazji post pod postem...).
0 kudosMR.x   @   23:46, 24.02.2012
Do gry przydałby się jakiś system złamań nie że po pierwszym lepszym upadku być kaleką,ale przy mocnych dzwonach złamać sobie np.nogę. No jednak gdyby były sceny rentgenowskie podwyższonoby PEGI z pewnościa. A wiadomo mniejsza możliwość odbiorców =mniejszy zarobek.A teraz już dobrze Daerdin.


Tak ;]