Brothers: A Tale of Two Sons (PS3) - okladka

Brothers: A Tale of Two Sons (PS3)

Premiera:
03 września 2013
Premiera PL:
brak danych
Platformy:
Gatunek:
Zręcznościowa / Logiczna
Język:
Producent:
Wydawca:
Dystrybutor:
brak danych
Strona:

ObserwujMam (10)Gram (0)Ukończone (7)Kupię (0)

Opis Brothers: A Tale of Two Sons (PS3)
DevMat @ 15:54 28.12.2012
"DevMat"

Śr. długość gry: 4h 15min

+ czaswięcej

Brothers: A Tale of Two Sons to kolejna produkcja szwedzkiego studia Starbreeze AB. Deweloper ma w swoim dorobku takie tytuły jak: The Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay czy Syndicate.

Fabuła przedstawia losy dwóch braci, którym zachorował ojciec. Okazało się iż jedynie "woda życia" może go ocalić przed śmiercią. Nie zastanawiając się długo, wyruszają na pełną przygód i niebezpieczeństw podróż, w poszukiwania lekarstwa dla taty.

Twórcy, choć doświadczeni w produkcji FPS'ów, tym razem poszli w zupełnie nowym kierunku. A Tale of Two Sons to produkcja platformowa osadzona w baśniowym świecie. Mechanika rozgrywki polega więc w głównej mierze na pokonywaniu kolejnych przeszkód w dodarciu do wyznaczonego celu. Aby tego dokonać, obaj bracia muszą ze sobą współpracować, gdyż niejednokrotnie w pojedynkę nie dostaną się na wysoką półkę skalną, lub też jeden musi odciągnąć uwagę jakiegoś przeciwnika, aby drugi w tym czasie bezpiecznie przedostał się dalej za jego plecami.

Podczas naszej podróży odwiedzimy sporo różnorakich miejsc: lasy, góry, tereny śnieżyste czy też małe osady. Wszytko to wygląda ładnie i utrzymuje bajkowy klimat. Całość pracuje na technologi Unreal Engine.


Wkład w encyklopedię mieli:   dabi132,
PEGI: Od 16 latZawiera przemoc
Screeny z Brothers: A Tale of Two Sons (PS3)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosPietek=)   @   17:24, 08.09.2013
Pograłem w wersję demonstracyjną i już wiem że zakupię tą grę. Bardzo podoba mi się wykorzystanie dwóch kontrolerów do kierowanie poczynaniami obu braci. Pomysł na grę świetny a do tego ładna, baśniowa oprawa a w tle z klimatyczna muzyka. Naprawdę warto zagrać w demko bo takie gry zasługują na naszą uwagę.
0 kudosremik1976   @   11:50, 06.03.2014
Niestety zawiodłem się na tej grze, a liczyłem na nią bardziej niż na Tomb Raidera. Oceniłem ją nisko, choć nie bez wyrzutów sumienia, bo sam pomysł na grę jest rewelacyjny i mógłby wzruszyć nie jednego twardziela. Niestety okazuje się, że pomysł, a wykonanie to dwie różne rzeczy w tym przypadku. Sterowanie jest niewygodne i skutecznie odbiera przyjemność z przechodzenia gry. Najdziwniejsze jest to, że nie sprawia problemów podczas wykonywania elementów zręcznościowych, a daje się we znaki podczas normalnego poruszania się w grze i jest delikatnie mówiąc wkurzające. Samo nazwanie elementów zręcznościowych zręcznościowymi jest w tej grze grubą przesadą, bo gra jest prosta jak konstrukcja cepa i w zasadzie zręczność gracza jest zbędna. Interakcja z otoczeniem, która jest możliwa jest kompletnie bezsensowna i gdyby nie trofea to nie ma żadnego znaczenia podczas przechodzenia gry. Bezimienne postacie i brak dialogów niszczą klimat gry. Graficznie choć jest ładnie i w sumie nie ma się do czego przyczepić, to jednak do gry jest przypięta metka o nazwie Unreal Engine i świeci się nią graczowi po oczach przed zakupem gry. Patrząc na ekran telewizora chciałoby się zapytać gdzie do cholery jest ten Unreal Engine, bo jakby nie patrzeć to gra wygląda jak z poprzedniej epoki i to pod każdym względem. W skrócie gra jest dosłownie jak przejazd prostą rynną z jednego końca na drugi. Naprawdę szkoda, że nie przyłożono się bardziej do tej gry, bo byłby z niej niezły killer i osobiście ubolewam nad tym. Moim zdaniem był świetny pomysł na grę, ale beznadziejnie go zrealizowano i niestety wyszło jak wyszło. Moja ocena 5/10