Silent Hill 4: The Room (PS2) - okladka

Silent Hill 4: The Room (PS2)

Premiera:
24 września 2004
Premiera PL:
24 września 2004
Platformy:
Gatunek:
Akcja / Przygodowa
Język:
Producent:
Wydawca:
Dystrybutor:
Strona:

ObserwujMam (21)Gram (3)Ukończone (4)Kupię (7)

Opis Silent Hill 4: The Room (PS2)
Redakcja MiastoGier.pl @ 02:00 14.06.2009

Śr. długość gry: 13h 48min

+ czaswięcej

Czwarta część najstraszniejszego z konsolowych horrorów. W Silent Hill 4 wcielimy się w Henry`ego Townsenda- zwykłego człowieka budzącego się pewnego dnia i zmuszonego przeżyć koszmar na jawie. Poprawiona grafika w grze sprawia, że jest ona istną ucztą dla oka, a innowacyjne wykorzystanie widoku z perspektywy pierwszej osoby dodatkowo podkreśla klaustrofobiczny klimat rozgrywki.

Odkryj nowe tajemnice miasteczka Cichego Wzgórza. Jeśli masz odwagę...

* Doskonała oprawa graficzna podkreślająca mroczny nastrój
* Zróżnicowane i drobiazgowo wykonane lokacje: las, wiezienie, hotel i wiele innych
* Niepokojąca ścieżka dźwiękowa dodatkowo podnosząca napięcie
* Klimat, który sprawi, że osiwiejesz ze strachu
* Dopracowana kontrola
* Dwa sposoby obserwowania akcji w zależności od miejsca pobytu bohatera

PEGI: Od 18 latZawiera przemoc
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosarekx1000   @   08:38, 09.05.2009
nie samowita gra lepszej z hororów nie ma
0 kudosfebra1976   @   01:04, 06.01.2012
UP. Są, są- inne silent hille Szczęśliwy . The room niestety nie straszy już tak bardzo, owszem poczucie że groza czai się tuż za rogiem jest jak najbardziej, w każdej nowej lokacji znajdujemy kolejne obrzydlistwa i tyle. A szkoda, kupując tę grę (strasznie dawno temu Uśmiech ) myślałem że znowu poczuję ten dreszczyk emocji, niestety. Ot kawał dobrej roboty, test na wytrzymałość żołądka Smutny
0 kudosKabal_666   @   22:12, 29.07.2012
Nie przesadzaj Dumny Ja to ładnie uciekałem w tym lesie Szczęśliwy
0 kudosfebra1976   @   18:22, 03.08.2012
Jednak co by nie mówił granie w SH4 wciąż cieszy. Szkoda tylko że bohater jest tak mało wyrazisty i nie za wiele się o nim w czasie gry dowiadujemy.
0 kudosKabal_666   @   21:01, 03.08.2012
To prawda, jednak nie przeszkadza mi to tak jak bezpłciowe postacie w FF XII ;| A klimat zamkniętego pokoju i dziury w kiblu jest konkretny. Niby fajnie, jesteś w mieszkaniu i nic Ci się nie może stać... do czasu .
Dodaj Odpowiedź