Brothers In Arms: Earned In Blood to sequel gry Brothers In Arms: Road To Hill 30. Podczas tworzenia nowej części, podobnie jak w poprzedniej, pomagał emerytowany oficer armii – Pułkownik John Antal. Człowiek ten odpowiedzialny jest za projektowanie aspektów gry odpowiedzialnych za jej realizm. Earned In Blood podobnie jak Road To Hill 30 skupi się na 4 najważniejszych elementach taktyki likwidowania bandziorów: wyszukiwanie wroga, utrzymywanie go pod ostrzałem, znajdowanie lepszej pozycji do ostrzału, i sprzedanie każdemu po kulce w głowę.
Grę rozpoczniemy od kilku ostatnich misji z Road To Hill 30, których nie będziemy przechodzić z perspektywy Bakera, lecz jednego z jego kompanów – Hartsocka. Wszystkie akcje oglądamy jeszcze raz, lecz tym razem niejako dostaniemy miejsce obserwatora… Oczywiście sami także będziemy uczestniczyć w akcji, ale oglądniemy też ganiającego Bakera, którym poprzednio sami kierowaliśmy.
Earned In Blood zaoferuje wiele poprawek graficznych, oraz znacząco się wydłuży. Poprzednią edycję gry można było skończyć w około 10 godzin tym razem zabawa powinna trwać co najmniej 20. Earned In Blood to dynamika, oraz taktyka w swej najlepszej postaci !
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler