Max Payne (PC) - okladka

Max Payne (PC)

Premiera:
26 lipca 2001
Premiera PL:
17 września 2001
Platformy:
Gatunek:
Akcja
Język:
Producent:
Dystrybutor:
Strona:

ObserwujMam (318)Gram (59)Ukończone (208)Kupię (13)

Opis Max Payne (PC)
Redakcja MiastoGier.pl @ 02:00 14.06.2009

Śr. długość gry: 12h 54min

+ czaswięcej

Max Payne to gra akcji przedstawiona z perspektywy trzeciej osoby. Głównym bohaterem jest tytułowa postać - Max Payne - gliniarz z Nowego Jorku, któremu przyjdzie przejść przez prawdziwe piekło.

Kilka lat przed wydarzeniami przedstawionymi w grze nasz protegowany traci swoją rodzinę, teraz kiedy nie ma nic do stracenia wyrusza na jednoosobową misję, której celem jest zlikwidowanie nowego, zabójczego narkotyku zwanego Valkyria. Droga prowadząca do zwycięstwa prowadzi naszego herosa przez mnóstwo niebezpiecznych lokacji oraz tysiące oponentów. Sprawa nie jest jednak beznadziejna. Max jest powiem człowiekiem niezwykle uzdolnionym, a jego największą zaletą jest umiejętność poruszania się z taką szybkością, że wszystko dookoła zdaje się biec wolniej. Efekt ten nazwany Bullet Time jest kluczem do zwycięstwa.

Prócz Bullet Time Payne dysponuje także sporym arsenałem pukawek, na który składają się karabiny, pistolety, strzelby, granaty i wiele innych rodzajów oręża. Arsenał robi wrażenie i jest w czym wybierać.

Max Payne działa na zaawansowanym silniku graficznym, generującym sugestywną, pełną efektów specjalnych i detali oprawę wizualną.

PEGI: Od 16 latZawiera przemocZawiera mocny językZawiera treści związane z narkotykami
Screeny z Max Payne (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosKrru   @   08:03, 10.05.2013
Albo ma dystonię mięśni twarzy... Konsternacja
0 kudosurban1212   @   15:29, 10.05.2013
Cytat: Krru
urban1212 - Twarz Payne'a widzimy w grze dość często, a to za sprawą cutscenek zrealizowanych w formie komiksów.

Nie mów mi że w cutscenkach ma krzywą twarz.
0 kudosKrru   @   07:39, 11.05.2013
Może i nie ma krzywej, ale też drażni. Dajmy już temu spokój.
0 kudossebogothic   @   23:31, 26.07.2013
Zakupiłem Antologię i zagram sobie po wakacjach Uśmiech Gry mają mroczny klimat, więc na jesień będzie w sam raz Szczęśliwy
0 kudosxxxdts00   @   17:58, 06.09.2015
Polski dubbing w grze według mnie był bardzo dobry, nie psuł klimatu gry.
A sama gra to był prawdziwy cud w 2001 roku.
0 kudosTheCerbis   @   19:42, 06.09.2015
Kultowy tytuł, nie tylko w swym gatunku. Postawił podwaliny pod inne gry z gatunku.
0 kudosJackieR3   @   09:48, 07.09.2015
No Max to jedna ze sztandarowych postaci w historii gier komputerowych.Wstyd go nie znać.
0 kudosguy_fawkes   @   22:50, 13.01.2019
Z racji tego, że w Antologię grałem lata temu, a chciałbym niebawem nadrobić trójkę, przysiadłem do oryginału i poszło dość szybko. Oczywiście, jak już zdołałem go uruchomić, co nie jest proste na Windowsie 10... Trochę szperania po Sieci, kombinowania i wreszcie się udało - Max smakował tak samo dobrze, jak lata temu, pomijając pewien babol, przez który kilkukrotnie zginąłem w jednym miejscu. Sumarycznie, MP to nadal kawał świetnej gry z gęstym klimatem noir, przyjemnymi strzelaninami i bullet camem, który o kilka lat wyprzedził pierwsze Sniper Elite. I nawet głos Radosława Pazury jakoś da się znieść. Ech, siła nostalgii.
0 kudoslogan23   @   22:56, 13.01.2019
Cytat: guy_fawkes
Z racji tego, że w Antologię grałem lata temu, a chciałbym niebawem nadrobić trójkę, przysiadłem do oryginału i poszło dość szybko. Oczywiście, jak już zdołałem go uruchomić, co nie jest proste na Windowsie 10... Trochę szperania po Sieci, kombinowania i wreszcie się udało - Max smakował tak samo dobrze, jak lata temu, pomijając pewien babol, przez który kilkukrotnie zginąłem w jednym miejscu. Sumarycznie, MP to nadal kawał świetnej gry z gęstym klimatem noir, przyjemnymi strzelaninami i bullet camem, który o kilka lat wyprzedził pierwsze Sniper Elite. I nawet głos Radosława Pazury jakoś da się znieść. Ech, siła nostalgii.
Czy w pewnym momencie, Winda się bugowała?
0 kudosguy_fawkes   @   23:03, 13.01.2019
Nie - podczas pościgu na klatce schodowej za Vinniem Gognittim tenże zatrzymał się na półpiętrze - po prostu stał, nieśmiertelny, niepodatny na interakcję. Gdy Max go minął, nagle odpalała się cut-scenka, w której na protagonistę ruszają zbiry mafiosa. Babol był taki, że gra dawała mimo to kontrolę nad postacią (chociaż totalnie zmieniała kamerę i niewiele było widać), więc kilkanaście razy mnie dopadli, zanim udało mi się na chwilę uciec wyżej, by gra wróciła do normalnego działania...
0 kudoslogan23   @   10:44, 14.01.2019
Cytat: guy_fawkes
Nie - podczas pościgu na klatce schodowej za Vinniem Gognittim tenże zatrzymał się na półpiętrze - po prostu stał, nieśmiertelny, niepodatny na interakcję. Gdy Max go minął, nagle odpalała się cut-scenka, w której na protagonistę ruszają zbiry mafiosa. Babol był taki, że gra dawała mimo to kontrolę nad postacią (chociaż totalnie zmieniała kamerę i niewiele było widać), więc kilkanaście razy mnie dopadli, zanim udało mi się na chwilę uciec wyżej, by gra wróciła do normalnego działania...
Ja miałem sytuacje że w pewnym rozdziale winda się zbugowała i wpadałem do dołu, Nie wiem gdzie tkwi przyczyna, Gra oryginalna instalowana z płyty, Przed epoką steama.
0 kudosfebra1976   @   15:38, 14.01.2019
Może trudno w to uwierzyć ale przed epoką steam'ów, orgin'ów i innych uplay'ów w grach również występowały bugi. Czasami problemem był błąd w kodzie występujący zawsze, czasami winna była konfiguracja hardware a dokładnie sterowników.
0 kudosTheCerbis   @   17:02, 14.01.2019
No kto by pomyślał... To przed F76 gry też miały bugi?!

Zagrałbym we wszystkie Maxy jeszcze raz... Ale zbyt dużo do nadrobienia leży.
1 kudosguy_fawkes   @   17:52, 15.01.2019
Owszem, były babole, a w czasach bez powszechnego dostępu do Sieci ciężko było o patche czy choćby dostęp do tutoriali, jak daną rzecz naprawić czy obejść. Niemniej, nikt nie wpadał na genialne pomysły typu "damy zakończenie jako patch dzień po premierze". Dumny
Dodaj Odpowiedź