Heroes of Might & Magic V (PC) - okladka

Heroes of Might & Magic V (PC)

Premiera:
19 maja 2006
Premiera PL:
08 czerwca 2006
Platformy:
Gatunek:
Strategiczna / RPG
Język:
Producent:
Wydawca:
Dystrybutor:
Strona:

ObserwujMam (578)Gram (233)Ukończone (119)Kupię (30)

Opis Heroes of Might & Magic V (PC)
B92 @ 02:00 14.06.2009
Bartłomiej "B92" Koczenasz
Mam na imię Bartek urodziłem się w 1992 roku, stąd mój nick B92. Chodzę do III klasy liceum ogólnokształcącego o profilu matematyczno-informatyczno-fizycznym. Interesuję się sportem, głównie piłką nożną (Chelsea Londyn) oraz grami i sprzętem komputerowym. Słucham rocka, punk i muzyki "z radia", ulubiony zespół to Linkin Park. Jeśli chodzi o filmy to oglądam wszystko co dobre, moim ulubionym filmem jest Gladiator. Wcześniej byłem redaktorem naczelnym portalu GameRAR.pl i redaktorem Tawerny Gier.

Śr. długość gry: 76h 28min

+ czaswięcej

Heroes of Might and Magic to kultowa seria gier komputerowych - legenda, która na zawsze zmieniła oblicze strategii turowych. Do dziś powstały cztery części oraz wiele oficjalnych, a jeszcze więcej fanowskich dodatków. Mało który tytuł był tak często naśladowany przez twórców gier. Jak mało, który okazała się jednak bezkonkurencyjny w swoim gatunku. W świecie dark fantasy, zwanym Ashan, co pewien czas dochodzi do specyficznego układu gwiazd, kiedy słabnie pikielna bariera powstrzymująca demony przed zniszczeniem świata. Tym razem, przebiegły Kha-Beleth, władca demonów planuje nadejście Mrocznego Mesjasza, który umożliwi siłom Zła ponowne władanie nad światem. HoMM to niezwykłe połączenie elementów RPG, dzięki obecności bohaterów przemierzających rozległe krainy pełne magii i miecza, oraz strategii ekonomicznej (zarządzanie zamkiem) i wojennej (bitewy z udziałem wielu jednostek). Stworzeniem Heroes of Might and Magic V zajęli się specjaliści w branży, twórcy tak znakomitych strategii turowych jak Etherlords i Silent Storm, rosyjska firma Nival Interactive. HoMM5 czerpie inspirację przede wszystkim z trzeciej części gry, przez wielu uważanej za najlepszą. Rosjanie stworzyli bogaty, trójwymiarowy świat i usprawnili niemal każdy element gry w oparciu o opinie graczy.

* Niezwykła dbałość o detale graficzne. Dzięki użyciu zmodyfikowanego silnika Silent Storm widać nawet falowanie trawy!
* 5 trybów gry wieloosobowej (!) i kampanie dla pojedynczego gracza liczące ok. 30 misji.
* 6 grywalnych armii, w każdej 7 typów jednostek, które ewoluują w czasie gry.
* Możliwość wybory między walką turową i w czasie rzeczywistym. Wpływ bohatera na przebieg bitwy dzięki unikalnym zdolnościom i czarom (łącznie ponad 40 zaklęć).
* Wiele rodzajów bohaterów, którzy mogą awansować na kolejne poziomy dzięki zdobywanemu doświadczeniu i artefaktom. Tylko bohaterowie mogą prowadzić armie po świecie gry.
* Poprawiony, prosty i czytelny interfejs.
* Powrót do wielu sprawdzonych rozwiązań, m.in. tygodniowego cyklu rozgrywki.
* Pełna, polska wersja językowa z udziałem gwiazd kina i estrady: Małgorzaty Foremniak, Tatiany Okupnik, Bogusława Lindy, Daniela Olbrychskiego oraz Wiktora Zborowskiego!


Wkład w encyklopedię mieli:   Romeus,
PEGI: Od 12 latZawiera przemoc
Screeny z Heroes of Might & Magic V (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosgracz12543   @   11:39, 02.07.2012
Bastion w h3 był świetny.Nie tylko elfy tam były dobre. Doskonałe do ich ochrony były enty i krasnoludy a pegazy z przyspieszeniem potrafiły siać zniszczenie w szeregach wroga (oczywiście w odpowiedniej ilości). A smoki wiadomo. W h5 Sylwan jest niszczące ci łucznicy nawet nie muszą być liczne żeby zabijać dużo przeciwników do tego nimfy mocne jak na swój poziom tancerze smoki jednorożce to wszystko jest piekielnie mocne (może poza drzewcami które mają tylko hp)
0 kudospscorpio   @   12:16, 02.07.2012
W piątce tylko twierdza mnie drażni Poirytowany Jakiś ten zamek taki bez wyróżniających się jednostek, w trójce lepsze były jednostki jak na twierdzę. I trochę w piątce mi brakuje cytadeli takiej jak w 3. Był to słaby zamek, ale bardzo fajne wojsko, a z WoG'iem już można było poszaleć Uśmiech
0 kudosGoToFree   @   15:07, 03.07.2012
Mi tam pasuje twierdza może i jednostki się nie wyróżniają ale właśnie twierdzą grało mi się najlepiej. Uśmiech
0 kudosmati118   @   21:16, 09.07.2012
ach tylko 2 części tak mnie wciągnęły III i V [The best]
0 kudospscorpio   @   11:27, 10.07.2012
Są tą w tym momencie chyba 2 najbardziej rozpoznawalne części, bo w sumie to identyczne twory, tylko z inną grafiką Uśmiech Więc jeżeli komuś podobała się 3 część jest bardzo duże prawdopodobieństwo że i 5 mu przypadnie do gustu.
0 kudosgracz12543   @   13:10, 10.07.2012
To nie są identyczne twory. Tak słyszałem ale widok mapy przygody jak w rpg skutecznie mnie odstraszał. Dopiero potem polubiłem tą grę więc jeżeli jesteś wielkim fanem trójki to daj tej grze kilka szans bo za pierwszym razem cię może nie przekonać. Czwórka szybciej mi przypadła do gustu.
0 kudospscorpio   @   14:55, 10.07.2012
Jeżeli o mnie chodzi to podoba mi się i 3 i 4 i 5, szóstkę nie ogrywałem zbytnio, brałem tylko udział w beta testach i tyle, więc się nie wypowiadam, ale zapowiadała się całkiem dobrze. Natomiast w 2 część gram na swoim smartphonie, i tak mi się spodobała że postanowiłem ja zakupićSzczęśliwy
0 kudosGoToFree   @   00:03, 12.07.2012
A ja zacząłem ponownie przygodę z Heroes V jestem w piątej misji nieumarłych. Może skończę za kilka dni Dumny
0 kudospscorpio   @   12:28, 12.07.2012
Też jestem w kampanii z nieumarłymi terazSzczęśliwy Tylko ja tak szybko chyba nie skończę bo brak czasu na granie mi doskwiera Poirytowany
0 kudosGoToFree   @   15:37, 12.07.2012
Grałem dzisiaj chwilę i jestem w 2 misji kampanii mrocznych elfów Uśmiech Ale znudziło mi się na razie Dumny
0 kudospscorpio   @   20:10, 12.07.2012
No do tej kampanii jeszcze nie dotarłem, mam nadzieję że jest w miarę ciekawa, bo mam sentyment do tego zamku Dumny
0 kudosGoToFree   @   00:52, 13.07.2012
Ja tam i tak wole walkę przystanią, demonami tylko jeśli mogę kierować Agraelem Uśmiech Uwaga! Nie sprawdza się on dobrze w kampani lochu kiedy już jest Raelagiem :/ Trochę szkoda bo kiedy był Agraelem to był poprostu koxem. Misja 2 zakończona Uśmiech
0 kudosPabloMG   @   09:07, 11.09.2014
W Heroes Of Might & Magic V rosyjski producent próbował nawiązać do stylu Heroes III patrząc na powrót klasycznych frakcji oraz jednostek, system inicjatywy podczas bitew to trafne rozwiązanie, rozwój bohatera się również poprawił, jedyne do czego można przyczepić do małego rozmiaru niektórych map oraz specyficznego stylu graficznego jaki został użyty w grze.
0 kudostomosz   @   16:37, 22.11.2014
Cytat: pscorpio
W piątce tylko twierdza mnie drażni Poirytowany Jakiś ten zamek taki bez wyróżniających się jednostek, w trójce lepsze były jednostki jak na twierdzę. I trochę w piątce mi brakuje cytadeli takiej jak w 3. Był to słaby zamek, ale bardzo fajne wojsko, a z WoG'iem już można było poszaleć Uśmiech
coś ty - twierdza właśnie jest jednąz najpotężniejszych i najbardziej wyróżniających się ras np. szał bojowy - jednostki dostają takiego kopa że prawie stają się nieśmiertelne
0 kudosBuuny   @   17:40, 29.01.2016
Ostatnio grałem w V grę 8 lat temu (jak ten czas leci) kupiłem swój egzemplarz i muszę przyznać że gra 10 lat po swojej premierze wciąż robi wrażenie chociażby niecodzienną grafiką i fantastycznym pomysłem na miasta i armie. Gra wciąż daje masę frajdy a kupić można ją za śmieszne pieniądze (30 zł ze wszystkimi dodatkami)
Dodaj Odpowiedź