Afterfall: Insanity (PC) - okladka

Afterfall: Insanity (PC)

Premiera:
25 listopada 2011
Premiera PL:
25 listopada 2011
Platformy:
Gatunek:
RPG / Akcja
Język:
Producent:
Wydawca:
Dystrybutor:
Strona:

ObserwujMam (115)Gram (13)Ukończone (35)Kupię (4)

Opis Afterfall: Insanity (PC)
Redakcja MiastoGier.pl @ 02:00 14.06.2009

Śr. długość gry: 10h 3min

+ czaswięcej

Afterfall: Insanity to tytuł polskiego studia Nicolas Games Intoxicate przedstawiający świat - a konkretniej Polskę - po nuklearnej zagładzie mającej miejsce po roku 2012. Gra należy do gatunku cRPG, a co za tym idzie - oferuje użytkownikowi niesamowitą swobodę działania. Począwszy od nieliniowej eksploracji, poprzez rozwój bohatera wedle preferencji gracza na systemie życia post-nuklearnego świata zamieszkałego przez tych, którzy mieli szczęście przeżyć.

W Afterfall: Insanity fabuła to nie tylko historia opowiedziana w tle rozgrywającej się na ekranie akcji. Producent stworzył świat w taki sposób, aby cały czas ewoluował dookoła gracza. W miarę jak przechodzimy kolejne fragmenty opowieści widzimy jak zmienia się do nas nastawienie postaci niezależnych, jak nasze decyzje wpływają na ich życie itd. Zaciera się w ten sposób bariera pomiędzy światem realnym, a tym wirtualnym.

Afterfall: Insanity to przedstawiciel gatunku survival horrorów. Klimat jest tu najważniejszym czynnikiem budującym grywalność. Aby uzyskać możliwie jak najwięcej przerażających sekwencji, produkcja ciągle operuje światłem i dźwiękiem, rzucając graczowi wyzwania potencjalnie niemożliwe do przeskoczenia. Często stawiamy czoła sporym grupom przeciwników jednocześnie, a amunicji nigdy nie ma w nadmiarze.

Afterfall: Insanity to także bogata oprawa graficzna uzyskana za sprawą nowoczesnego silnika. Generuje on nie tylko ładne widoki, ale również fizykę, odpowiedzialną za zachowanie postaci występujących w grze.


Wkład w encyklopedię mieli:   remik1976, Ravnarr, MicMus123456789, Materdea,
PEGI: Od 18 latZawiera przemoc
Screeny z Afterfall: Insanity (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosJackieR3   @   23:57, 10.10.2012
To za parę dni dam znać czy warto.
0 kudosMicMus123456789   @   09:59, 11.10.2012
Gra nie jest wybita, ale warto zagrać i przejść.
0 kudosJackieR3   @   11:27, 12.10.2012
Cholera jasna,bug jakiś.Po przywróceniu zasilania w drzwiach do ładowni Cargo otwieram drzwi,po schodkach biegnę do następnych wciskam przycisk i nic.Pojawia się napis otwarte a drzwi ani drgną.Sprawdziłem na You Tube ten fragment i tam drzwi działają.Próbowałem dwa razy od checpointa i nic.Spróbuję jeszcze raz jak nie poskutkuje to chyba wywalę grę.ale dlaczego tylko ja mam ten problem?

Za trzecim razem też nic.Obejrzałem filmik jeszcze raz,robię niby to samo.Może zacząć grę całkiem od nowa?Nie jestem daleko więc dałoby się.Na razie mi się nie chce,może za parę dni.
0 kudosguy_fawkes   @   11:42, 12.10.2012
A pobrałeś patcha do edycji rozszerzonej? CD-A udostępniło go jakiś czas temu.
0 kudosMicMus123456789   @   11:42, 12.10.2012
Ja jak grałem to chyba raz czy dwa mnie bug złapał. Ale mówi się trudno i gra się dalej ;)
0 kudosJackieR3   @   11:48, 12.10.2012
Cytat: guy_fawkes
A pobrałeś patcha do edycji rozszerzonej? CD-A udostępniło go jakiś czas temu.

Dzięki,spróbuję z tym patchem

Jezu,ale ten patch waży.Zostawię to na jutro.
0 kudosroxa175   @   15:58, 12.10.2012
Też mnie dopadł jakiś bug z nieotwierającymi się drzwiami, możliwe, że masz ten sam problem, mi pomogło rozpoczęcie gry od nowa, ale pewnie ten patch również rozwiąże problem. Uśmiech
0 kudosJackieR3   @   13:34, 13.10.2012
No jestem chyba patriotą no nie.Mam na półce nie ruszonego Timeshifta czy Kane'a i Lyncha 2 a ja się tu uparłem na Afterfalla i zasysam patcha moim słabiutkim netem.Skusiła mnie trochę obietnica że ten patch poprawia bardzo dużo i nic dziwnego-przy tym rozmiarze.
Najlepsze będzie gdy te cholerne drzwi dalej nie będą się chciały otworzyć Konsternacja

Edit
Po zainstalowaniu patcha pojawił mi się następny problem.Checkpointy nie działają pomimo że zacząłem grę od początku.Być może pomogłoby odinstalowanie i zainstalowanie wszystkiego od nowa łącznie z wersją podstawową bo podejrzewam że brużdżą moje stare sejwy.Tyle że tracę cierpliwość.Już chyba z 6 razy przeszedłem początek i zaczyna mnie od gry odrzucać.
0 kudosdenilson   @   23:57, 13.10.2012
Widzę, że ta gra sprawia pewne "atrakcje". Mam nadzieję, że u mnie takich cyrków nie będzie.
0 kudosJackieR3   @   00:04, 14.10.2012
Może to ja mam pecha.Z Bioshockiem też miałem problemy których inni nie mieli.
0 kudosMicMus123456789   @   13:53, 28.12.2013
Przechodzę grę drugi raz tym razem wersję rozszerzoną i dopiero teraz widzę jaki to nasz Albeci jest wulgarny Dumny Choć wachlarz ma ubogi to bawi.
0 kudosandzej157   @   21:28, 15.08.2015
Na steama nie mam pojęcia czy działa Uśmiech 554GZ-M4J7J-WGFD6
0 kudosTheCerbis   @   21:33, 15.08.2015
Klucz? No ładnie, bardzo miło z Twej strony. Ja dziękuję ale może kto inny się poczęstuje.
0 kudosguy_fawkes   @   00:29, 21.03.2017
Niedawno obejrzałem napisy końcowe, na które na półmetku gry wyczekiwałem z niecierpliwością... Pierwsza połowa gry wydaje się kiepskim klonem Dead Space (aczkolwiek o ciekawym, bardziej swojskim klimacie), za to druga jest ewidentnie słabsza. Naprawdę dobrze nie udało się tutaj właściwie nic - walka słabuje, lokacje są totalnie liniowe, dialogów nie da się słuchać, a postaci są papierowe. Czasem tylko błyśnie jakaś prosta, logiczna zagadka środowiskowa, bo te z wykorzystaniem różnych maszyn bywają źle zrobione i zwyczajnie upierdliwe. Nie mam zamiaru kończyć DLC - zobaczyłem, że to horda na arenie i podziękowałem. Nie tego oczekiwałem po survival horrorze. Szkoda, bo oczekiwania były wielkie, a tymczasem nawet mocno krytykowany za przeistoczenie w akcyjniaka Dead Space 3 wypada o niebo lepiej, niż "dzieło" naszych rodaków...
0 kudosTheCerbis   @   16:16, 21.03.2017
Przynajmniej zakończenie było niezłe.
Dodaj Odpowiedź