Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira (PC) - okladka

Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira (PC)

Premiera:
12 listopada 2008
Premiera PL:
30 kwietnia 2009
Platformy:
Gatunek:
RPG
Język:
Wydawca:
Dystrybutor:
Strona:

ObserwujMam (54)Gram (16)Ukończone (14)Kupię (11)

Opis Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira (PC)
Hawk @ 02:00 14.06.2009
"Hawk"

Śr. długość gry: 13h 45min

+ czaswięcej

Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira jest drugim oficjalnym dodatkiem do hitowej gry role-playing twórców m.in. Star Wars Knights of the Old Republic II. Po raz kolejny powracamy na Wybrzeże Mieczy, które teraz - po wydarzeniach opowiedzianych w pierwowzorze oraz dodatku Maska Zdrajcy - znajduje się w tragicznej sytuacji ekonomicznej. Nowy NWN to powrót do korzeni RPG, w których kompletowaliśmy swoją drużynę i ruszaliśmy na eksplorację świata gry. Jednym w głównych celów kampanii Storm of Zehir jest zdobycie jak największej fortuny i przywrócenie gospodarczej świetności krainie.

Uniwersum od początku niemalże całkowicie staje przed nami otworem. Nieliniowość to bardzo ważna cecha Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira. Nasza drużyna może badać takie obszary jak Półwysep Chultski, Neverwinter czy dżungla narodu Samarach. Rozszerzenie pozwoli także na spotkanie z nową rasą - jaszczuroczłeki Yuan-Ti. Na trackie, oprócz rozbójników, spotkać będzie można również kupieckie karawany, które z powodzeniem można napaść i zrabować, by następnie towary opchnąć na czarnym rynku. Takich opcji jest bardzo wiele.

Dodatek oferuje również nowe klasy postaci, grywalne rasy, szereg niespotykanych dotąd umiejętności oraz czarów. Nie mogło zabraknąć oczywiście nowinek w ekwipunku, legendarnych przedmiotów i wielu innych.

PEGI: Od 12 latZawiera przemocZawiera kontrolowane rozgrywki sieciowe
Screeny z Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosMicMus123456789   @   17:11, 26.05.2009
Według mnie powinni dać sobie jusz spokój z dodatkami do Neverwinter Nights 2
0 kudos1baroness3   @   12:23, 10.07.2009
Ja powiem tak... ZNOWU muszę stwierdzić że gra jest za krótka, nawet jak na dodatek. Na początku również pomysł zabawy w kupca mnie odrzucił, gdzie tu epickość przygód którymi właściwie każda część serii się cechowała? Poza tym nie wiem czemu również miałam złe przeczucia co do tego "swobodnego" poruszania się po mapie. No ale cóż, w końcu mnie wciągnęło (jednak nie tak jak Maska Zdrajcy), grałam grałam grałam... A tu zonk bo właściwie zanim na dobre się zaczęła jakaś przygoda to dodatek się skończył. Jak ktoś wyżej napisał, mogliby sobie dać spokój z dodatkami i zająć się trójką, która byłaby dłuższa, ciekawsza i bardziej podobna do reszty serii.
0 kudosLorun   @   17:08, 13.08.2009
Nie grałem ale mam zamiar zagrać Dumny
0 kudosHostelpl   @   15:06, 28.02.2010
w pelni zgadzam sie z barones glupio zrobili z tym kupcem ale znajda sie tacy ktorym sie to spodoba mnie dodatek spasowal ale gorszy niz podstawka i maska i ciekawe czy warto nabyc wrota zachodu
0 kudosMarcus00   @   21:08, 13.04.2010
może czsem warto pograć ale to nie jest tradycyjny NwN. Ta seria to nie Gothic czy TED żeby się poruszaćswobodnie po mapie! To ją trochę zpesuło. Z całej seriii NwN2 najlepsza jest podstawka potem MAska, potem Wrota a na na końcu Zehir
Dodaj Odpowiedź