F.E.A.R.: Perseus Mandate (PC) - okladka

F.E.A.R.: Perseus Mandate (PC)

Premiera:
06 listopada 2007
Premiera PL:
29 listopada 2007
Platformy:
Gatunek:
Akcja / Strzelanka
Język:
- napisy
Producent:
Wydawca:
Dystrybutor:
Strona:

ObserwujMam (77)Gram (12)Ukończone (31)Kupię (10)

Opis F.E.A.R.: Perseus Mandate (PC)
Redakcja MiastoGier.pl @ 02:00 14.06.2009

Śr. długość gry: 5h 24min

+ czaswięcej

Perseus Mandate - samodzielny dodatek do najlepszego FPS-a roku 2005 stworzonego przez studio Monolith. Program wyszedł spodł klawiatur programistów firmy TimeGate, bowiem poza tytułem wszelkie koncepty należą do ojców serii - wspomnianego Monolith.

Omawiany produkt serwuje graczom jeszcze raz tą samą historię, acz zaprezentowaną w skórze innych bohaterów. Koledzy po fachu z oddziału F.E.A.R., mieli w tym czasie to wykonania inne zadanie - odnalezienie informacji na temat tajemnego projektu Perseusz, oczywiście wśród korytarzy Armacham.

Ponownie zatem gracz staje w szranki z armią uniwersalnych żołnierzy, wśród których pojawią się nowi łowcy. TimeGate zadbało też o wzbogacenie dostępnego ekwipunku, w którym przybędą trzy nowe pukawki: Advanced Rifle, Grenade Launcher i Chain Lightning Gun.

Perseus Mandate ukazał się także na konsoli XBOX 360 w wydaniu F.E.A.R. Files wraz z pierwszym dodatkiem.

Tytułowy strach to jeszcze nie przeszłość - czy zdołasz ponownie przeżyć ten sam koszmar?


Wkład w encyklopedię mieli:   roxa175,
PEGI: Od 18 latZawiera przemocZawiera mocny językZawiera sceny wywołujące strach
Screeny z F.E.A.R.: Perseus Mandate (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosJaredson   @   16:30, 05.02.2011
Ciekawe jak trójeczka im wyjdzie xd
0 kudosMekenyk   @   17:25, 05.02.2011
Miejmy nadzieję że będzie dobra Dumny
0 kudosDżoryl_66   @   11:08, 07.02.2011
Oby, oby. Jednak do premiery jeszcze kawałek, a gameplay'e z singla nie mówią zbyt wiele.
0 kudosMekenyk   @   13:16, 07.02.2011
A tu patrze okazał się gorszy od 2 i zonk Dumny
0 kudosDżoryl_66   @   15:54, 11.02.2011
Ja widziałem fragment z walki z helikopterem. Sami powiedzcie. Czy dla horroru coś takiego może zrobić dobrze? Raczej nie.
0 kudosMekenyk   @   16:05, 11.02.2011
A jaki to horror to tylko gra akcji Poirytowany
0 kudosguy_fawkes   @   18:04, 11.02.2011
Cytat: Mekenyk
A jaki to horror to tylko gra akcji Poirytowany

No właśnie nie do końca. Akcja akcją, ale przed czymś też trzeba potrząść portkami. Małe spotkanie twarzą w kadłub raczej nie będzie czymś takim... Oj Mekenyk, z tego co widzę po Twoich wypowiedziach, w F.E.A.R. grasz żeby sobie po prostu postrzelać...
Ja i Dżoryl_66 najwidoczniej cenimy w tym cyklu coś innego.
0 kudosMekenyk   @   18:18, 11.02.2011
To prawda Dumny ale też cenimy klimat i czasami czuć ten nastrój grozy i niepewności kiedy Alma albo cuś w tym stylu wyskoczy na ciebie ale główny nacisk jest tutaj postawiony na akcje
0 kudosJaredson   @   15:28, 13.02.2011
Ja tam lubie w F.E.A.R. klimat, akcję no i wgl fajna gierka to jest Uśmiech Pierwszy F.E.A.R. był jedną z moich ulubionych gier. Wiadomka, że znam więcej gier w których można się ładnie przestraszyć, ale w fearze też Szczęśliwy
0 kudosKBUM   @   23:31, 08.05.2011
PC górą Szczęśliwy , brak dodatków na konsole XD
Chociaż rewelacji wielkich nie było , to nie mają co się złościć Dumny
0 kudosJackieR3   @   21:54, 10.05.2011
Recka tego dodatku w CD Action o ile pamiętam nie była najlepsza.Pamiętam że czepiali się wtedy przestarzałego silnika.Fakt że lokacje zewnętrzne jakoś dziwnie sztuczne,ale już w pomieszczeniach a głównie tam toczy się gra jest w porządku.
Mało Almy ale to dobrze bo nie grozi przesytem
Trochę się czepię fabuły.Nie wiem,jakoś od początku serii nie łapię szczegółów.Coś tam w zarysach kumam ale dokładnie to nie wiem o co chodzi.Może powinienem przejść serię od nowa.
W tym dodatku takie małe miałem napisy że nie zawsze doczytałem do końca.
Ale ogólnie to mi się podobało.Klimat genialny!!!!
0 kudosguy_fawkes   @   23:07, 10.05.2011
Jako fan serii przyznaję, że PM był sporo gorszy niż podstawka. Miał niezłe momenty, ale to nie było to, co kiedyś. Fabuła? Mamy sobie korporację zbrojącą wojsko, przeprowadzającą dziwne eksperymenty, z których jeden wymyka się spod kontroli. I tyle. Uśmiech
Gdzieś po drodze spotykamy Paxtona, który powinien dawno gryźć ziemię, ale to w końcu gra... Facet miał kontrolować za pomocą telepatii armię klonów, ale mu odbiło, bo siedząca w słoiku mamuśka zaczęła jęczeć o ratunek. W związku z powyższym czynił wszystko, by ją uwolnić, zaś na drodze stanął mu główny bohater gry (jedynki i dodatku Extraction Point).
Lecz jak to mówią - w rodzinie nic nie ginie.
To tyle. Mam nadzieję, że obyło się bez spojlerów, przynajmniej zbyt dużych.
0 kudosDżoryl_66   @   21:10, 15.05.2011
Świetnie streszczenie. Szczęśliwy Czy ja wiem czy taka rodzinka to nie jest lekka patologia? W każdym razie przemilczmy fakt iż jest ona dość, hmm.. specyficzna. Ja też również jestem fanem serii i osobiście dodatek przypadł do gustu, nie mniej niż excraction point czy podstawka.
0 kudosludwik181991   @   19:55, 03.05.2013
Również moim zdaniem PM trochę odbiega grywalnością od poprzedników. Strzelaniny wciąż ciekawe, ale już nie tak emocjonujące jak wcześniej. Zauważyłem że twórcy postawili bardziej na strzelanie niż na straszliwe momenty, chociaż wciąż można podskoczyć na fotelu, niestety już nie tak często. Mimo to uważam że to wciąż bardzo dobra gra, w która warto zagrać.
0 kudosInsekt6   @   22:53, 23.03.2019
Samodzielny dodatek do gry F.E.A.R. Gracz wciela się w nowego bohatera i ma dwóch kolegów do pomocy. Część lokacji pochodzi z Exctaction Point.
W kilku miejscach można się usrać z obawy.

Co nowego:
– Nowy rodzaj najemników.
– Karabinek VES.
– Broń Lithtning Gun (strzela pojedynczymi piorunami).
– Napis informujący o pełnym ekwipunku po wycelowaniu w przedmiot.
– Zjawa wciągająca pod podłogę.
– Szybki super-żołnierz.
Dodaj Odpowiedź