Dead Island (PC) - okladka

Dead Island (PC)

Premiera:
06 września 2011
Premiera PL:
09 września 2011
Platformy:
Gatunek:
Akcja / Strzelanka
Język:
- napisy
Producent:
Wydawca:
Dystrybutor:
Strona:

ObserwujMam (281)Gram (101)Ukończone (133)Kupię (35)

Opis Dead Island (PC)
Redakcja MiastoGier.pl @ 02:00 14.06.2009

Śr. długość gry: 34h 1min

+ czaswięcej

Dead Island to pełny szybkiej akcji survival horror z elementami RPG opracowany przez studio Techland. Program jak sam tytuł wskazuje, nawiązuje do słynnych filmów z zombie w roli głównej, a dedykowany jest komputerom PC oraz konsoli Xbox 360 i Playstation 3!

Głównym bohaterem Dead Island jest mężczyzna, który trafia na tajemniczą wyspę, pełną żywych trupów. Ponieważ wszystkie oszołomy zaczynają zmierzać w jego stronę, chwyta za najbliższą deskę czy też rurkę i zaczyna walkę o przetrwanie. W trakcie rozgrywki dowiaduje się coraz więcej na temat miejsca w którym przebywa oraz o swojej przeszłości, bowiem nie pamięta nic ze swojego dotychczasowego życia, prócz wybuchu oraz dziewczyny o imieniu Emily.

Prócz stalowych prętów, desek, drągów itd. w Dead Island znajdujemy także sporo broni palnej, niestety skromna ilość amunicji wymaga bardzo uważnego strzelania i liczenia każdego pocisku. W sytuacjach kryzysowych możliwe jest także wykorzystanie znalezionych na wyspie pojazdów, umożliwiających szybsze przemieszczanie się po opanowanych przez zombie terenach.

Dead Island nie jest typową grą akcji, dlatego też autorzy wrzucili do rozgrywki sporą ilość zagadek logicznych. Ich rozwikłanie wymaga nie tylko zręczności lecz także sprytu i umiejętności myślenia. Część z nich opiera się na zasadach fizycznych, pozostałe natomiast wymagają poszukiwania i następnie wykorzystywania określonych przedmiotów.

Dead Island działa na najnowszej edycji silnika graficznego Chrome Engine. Oprawa audio-wizualna w programie stoi więc na bardzo wysokim poziomie.


Wkład w encyklopedię mieli:   BystrzaQ,
PEGI: Od 18 latZawiera przemocZawiera mocny językZawiera kontrolowane rozgrywki sieciowe
Screeny z Dead Island (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosMicMus123456789   @   18:10, 08.01.2014
Coś za coś. Teraz nie pamiętam czy w obu częściach jest tak samo, ale pamiętam, że w Riptide chyba im wyższy level tym więcej mamony i expa za tego typu zadania.
0 kudosJackieR3   @   18:25, 08.01.2014
Tu czegoś takiego nie ma.Ale np.więcej XP dostajemy dostarczając konserwy do gościa w dżungli niż do gościa w Latarni Morskiej.
0 kudosJackieR3   @   06:58, 07.02.2014
Ech,dałem się naciągnąć na te nieszczęsne Wyzwania.Za zebranie w grze 10 000 000 dolców można niby dostać 1 000 000 ikspeków.Za zabicie 250 topielców 400 000 ikspeków.No jest tych Wyzwań dużo i ikspeków do zgarnięcia dużo.Jakieś 3 miesiące temu porzuciłem wątek główny zostawiając finałową lokację na deser i zająłem się kolekcjonowaniem tych Wyzwań.Tyle że nie ma to żadnego sensu.Ja na przykład z owych 10 000 000 dolców zebrałem ok 1 900 000 i okazało się że moja postać po awansie na 60-ty poziom dalej nie awansuje,już żadne punkty doświadczenia nie są mi naliczane no i mogę sobie te jak i resztę nieukończonych Wyzwań w tyłek wsadzić.
Trzy miesiące wyrzynania zombiaków bezcelowo.
Fakt że owe wyrzynanie sprawiało mi wielką frajdę,gra naprawdę świetna.Duży szacunek dla Techlandu.
No ale dlaczego mnie tak omamili tymi milionami ikspeków?
Wchodząc do finałowej lokacji całą moją uciechę z grania szlag trafił.i już tak tylko parłem do przodu żeby zobaczyć końcowe napisy.
Dałem grze 7,5/10 a mogło być o 2 oczka wyżej. Zły
0 kudosnikalij   @   12:53, 07.02.2014
Bardzo dobra opowieść i sama gra szybko mnie wciągnęła dając masę satysfakcji. Pewnie, tak jak kolega powyżej,dalej szlajałbym się po jej lokacjach, przenosząc nieumarłych do właściwej dla nich krainy oraz zgarniając miliony ikspeków.
Niestety wraz ze wzrostem poziomów gra co raz bardziej mi przycinała, odbierając prawdziwą przyjemność rozgrywce. Co może wydawać się dziwne, bo pozycje wymagające niby więcej, na moim wysłużonym sprzęcie zachowały dobrą płynność. Jak na przykład "Alens vs Predator" lub chociażby najnowszy "Deus Ex Bunt Ludzkości".
Jednak po raz kolejny przekonuje się do zakupu nowego sprzętu i ta właśnie gra pójdzie, jako jedna z pierwszych na idealnych detalach Uśmiech
0 kudosnarkkk   @   00:00, 31.03.2014
Świetna gra, bardzo przyjemna fabuła i klimat. Ja osobiście nie miałem problemów jak kolega powyżej z przycinaniem się gry. Gorąco polecam.
0 kudosJackieR3   @   00:21, 31.03.2014
Szkoda że członków drużyny z co-opa nie zastąbiono w singlu botami.Robi się trochę dziwnie kiedy gramy sami a w cut-scenkach pojawia się cała czwórka.No ale pewno dodatkowe trzy SI stanowiłyby za duże obciążenie dla kompa.
0 kudosSzewwcU   @   01:29, 08.07.2014
Powiem wam ze gra wciąga choć po dłuszej bieganinie z młotkiem w reku i rozwalanie nim zgniłych czaszek zombie jest nużądza ale gdyby nie fabuła która w ciekawy sposób opowiada nam całą historię zabierajądz do ciekawie wyglądających i dobrze wcielonych w klimat miejsc była by klapa Smutny .
Gra prezentuje sie bd+ fabuła wciąga, dżwięk dodaje dreszczyka a grafika wymiata gdy z początku wychodziliśmy z hotelu a przed sobą miałem plaże myślałem ze jest to Far Cry 3 grafika wygląda bardzo dobrze. Gdy przeszłem gre sam na singlu czułem niedosyt i wtedy wkroczył tryp CoP który dostarczył mi wiele frajdy a wykonywanie misji pobocznych bylo przyjemne gdy czas na misje był równy 10min to z kolegą trwały dwa razy dłuzej.
Moja ocena byla by 8.5 lecz za cop'a który dawał duzo frajdy dołoze tę połówkę i ocena końcowa to 9.0/10.
0 kudosB43   @   18:53, 16.03.2016
Nie wiem kto wymyślił zużywające się przedmioty ale powinien sobie po nodze przywalić ze dwadzieścia razy gazrurką i sprawdzić czy na pewno jest zużyta i trzeba ją naprawić za kilkadziesiąt dolarów. Oceniam grę bardzo wysoko ale ten mały akcent psuje całą rozgrywkę powodując że realizm rozgrywki jest na marnym poziomie.
0 kudosurban1212   @   20:29, 16.03.2016
Właśnie dlatego gra jest bardziej realistyczna,w życiu codziennym jeżeli używasz jakiś przedmiot przez bardzo długi czas,to się on nie psuję Pytanie Konsternacja
0 kudosJackieR3   @   22:44, 16.03.2016
Mnie też ten szczegół nie przeszkadzał a wręcz dodawał smaczku.Być może psująca się gazrurka jest nierealistyczna ale w końcu zombiaki też z realnym światem nie mają wiele wspólnego.
Zresztą gdyby gra miała być realistyczna to po pierwszym kontakcie z paroma niemilcami zamiast używać apteczki musielibyśmy zaczynać całą grę od nowa.
Ot , żeby się dobrze bawić godzimy się na pewne umowności.
0 kudosTheCerbis   @   11:50, 05.06.2016
Skończyłem wreszcie całą grę i stwierdzam, że bez dodatku Ryder White historia jest mocno niekompletna w ważnych aspektach.
0 kudosJackieR3   @   12:29, 05.06.2016
Ja już zapomniałem o co tam chodziło ,zresztą tę fabułę traktowałem bardzo z przymróżeniem oka .Wciągał mnie otwarty świat i rozwój postaci.Zombiactwo w filmach czy grach mnie raczej nie rusza.
0 kudosTheCerbis   @   12:54, 05.06.2016
Właśnie, mnie też fabuła trochę nużyła, bo była na początku potraktowana po macoszemu, ale po połowie gry i zbliżając się do końca zaczęło się to trochę lepiej rozwijać. Zwłaszcza sama końcówka w więzieniu jest najlepiej zrealizowana pod tym względem. No i DLC obowiązkowe, bez niego historia jest niedopowiedziana, zwłaszcza że: SPOILER
Gracz uważa, iż Ryder to ostatni skur****, który po prostu wykorzystał bohaterów, a tak naprawdę za wszystkim stoi ktoś inny, kto wykorzystał zarówno nas jak i White'a. Wychodzi na jaw także co ze szczepionką i kto jest największym nosicielem, wręcz tykającą bombą.
0 kudosJackieR3   @   13:14, 05.06.2016
Grałem w wersję z CDA która pewno miała już parę lat i dziwne że tego dodatku tam nie było.A może był tylko ja już tej fabuły tak bardzo nie kojarzę.
0 kudosTheCerbis   @   15:21, 05.06.2016
Pewnie tylko podstawka była.
Dodaj Odpowiedź