Homeworld (PC) - okladka

Homeworld (PC)

Premiera:
15 listopada 1999
Premiera PL:
14 stycznia 2000
Platformy:
Gatunek:
Strategiczna
Język:
Producent:
Wydawca:
Dystrybutor:
Strona:
brak danych

ObserwujMam (25)Gram (11)Ukończone (6)Kupię (1)

Opis Homeworld (PC)
Redakcja MiastoGier.pl @ 02:00 14.06.2009

Śr. długość gry: nie podano

+ czaswięcej

Kharak. Ojczysta planeta rasy Kushan, której przedstawicielem jesteś ty. Twoi naukowcy zaczęli badać DNA rasy i organizmów zamieszkujących Kharak. Celem było odpowiedzenie sobie na pytanie, czy na tej pustynnej planecie, gdzie praktycznie da się żyć tylko na terenach polarnych, można przeprowadzić ogólnie pojęty terra forming rozszerzając życiową przestrzeń? Przeszłość twojej rasy została całkowicie zapomniana, a wyniki analiz były szokujące: brak cech wspólnych pomiędzy rasą Kushan a innymi mieszkańcami Kharak. Zatem, jakie jest pochodzenie człowieka, twoje pochodzenie?

Prace geologiczne na pustyniach doprowadziły do odnalezienia pradawnego statku Khar-Toba. Tam, głęboko pod ziemią, na jego pokładzie znajdował się artefakt-kamień. Kamień Przewodni, na którym wyryto mapę Galaktyki... To ona pokazała wyrytą linią Hiigarę - dom, świat ojczysty.

Oto zjednoczone klany rasy Kushan wyznaczyły sobie teraz jeden tylko cel - powrócić na Hiigarę, gdzie znajduje się dom nas wszystkich. Twój także. Rozpoczęto budowę Statku-Matki (Mothership) - konstrukcji zdolnej do przetrwania tak dalekiej podróży, nowym centrum dowodzenia militarno-naukowym ludzi. Jego stworzenie zajęło 60 lat. Ostatecznie Statek miał 6 kilometrów wysokości, a konstrukcja mostku była możliwa jedynie poprzez poświęcenie ludzkiego organizmu. Owym żywym rdzeniem stała się pani naukowiec Karan S'jet, od finalnego stadium budowy fizycznie zintegrowana z wielkim statkiem, ochrzczona mianem Dowództwa Floty.

Twoja przygoda rozpoczyna się wraz z oderwaniem się Statku Matki od stoczniowego doku. Przed tobą galaktyczna kampania, której finałem jest prawdziwa Valhalla - dom wszystkich ludzi, Hiigara. Będziesz dowodził zróżnicowaną flotą w pełnym trójwymiarze. Nie zaświadczysz ani metra kwadratowego ubitej ziemi. Wszystkie rozgrywać się będzie w kosmicznej próżni, gdzie znaczenie ma nie tylko długość i szerokość, ale także wysokość. Czy poradzisz sobie z obcymi najeźdźcami chcącymi zatrzymać twoją rasę daleko przed odnalezieniem Hiigary?

Screeny z Homeworld (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?