Winds of Magic to pierwsze pełnoprawne rozszerzenie do kooperacyjnego slashera z elementami gry akcji osadzonego w Starym Świecie znanego uniwersum fantasy - Warhammer: Vermintide 2. Za projekt odpowiada niezależne studio Fatshark znane nie tylko za sprawą marki Warhammer: Vermintide, ale także takich gier jak War of the Roses czy Krater.
Fabuła Warhammer: Vermintide 2 - Winds of Magic oferuje graczom wątek związany z nową frakcj - zwierzoludźmi. Kiedy w Reiklandzie z nieba spada meteoryt, z mrocznych głębin lasu Reikwald wyłaniają się zwierzoludzie, którzy ruszają ku niemu, by przejąć go jako kamień stada. Naszym zadaniem jest ich powstrzymanie, zanim na Imperium spadnie straszliwa klęska.
Rozgrywka Warhammer: Vermintide 2 - Winds of Magic to przede wszystkim modyfikacje istniejących już mechanizmów. Nadal mamy do czynienia z dynamicznym, pierwszoosobowym slasherem, gdzie dominuje współpraca z pozostałymi graczami zrzeszonymi w ramach jednej drużyny. Poza tym doszła frakcja zawierzoludzi, czyli hybrydy dwóch gatunków, a także wyższy poziom trudności, zmodyfikowany system postępu (odrębny system postępu zależny od Wiatrów Magii wraz z wersjami wszystkich typów broni wykutymi w splocie), a także m.in. pięć nowych broni (po jednej dla każdego bohatera) oraz nowy tryb - Wiatry Magii.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler