Neverend (PC) - okladka

Neverend (PC)

Premiera:
01 marca 2005
Premiera PL:
20 lipca 2006
Platformy:
Gatunek:
RPG
Język:
Polski
Producent:
Dystrybutor:
Strona:

ObserwujMam (33)Gram (18)Ukończone (8)Kupię (3)

Opis Neverend (PC)
Redakcja MiastoGier.pl @ 02:00 14.06.2009

Śr. długość gry: 11h 13min

+ czaswięcej

Produkt nawiązuje formą do gier historycznych z rozbudowanym klimatem epickim. Cechą charakterystyczną gry jest rozbudowany system tworzenia czarów "rune" oraz ATBS (Aktywny System Walki Turowej) dodający dynamikę podczas walki jak i możliwości zadawania i korzystania z dużej ilości ciosów, uderzeń, broni w specjalnych kombinacjach. W grze wprowadzono zaawansowany silnik dźwięku wspierający dźwięki 3D, EAX 2.0 i EAX 3.0. Szczególną uwagę poświecono grafice. Wspiera ją specjalny autorski silnik umożliwiający wyświetlanie w jednej scenie do 100,000 polygonów !!!.


Wkład w encyklopedię mieli:   gregory16mix,
PEGI: Od 12 latZawiera przemocZawiera mocny język
Screeny z Neverend (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosJarson1999   @   20:09, 13.07.2010
Ładna grafika i ciekawa fabuła to nie wszystko żeby powstała dobra gra.Jest to bardziej przygodówka niż RPG.Bez klimatu 7/10
0 kudosEdytam   @   17:54, 21.09.2010
Gdy po raz pierwszy zainstalowałam Neverend i zaczęłam sterować Agaveen, odrzuciła mnie jej nerwowa bieganina i obijanie się o krawędzie przestrzeni. Spędziłam w grze może 10 minut. Postanowiłam jednak dać jej drugą szansę, skoro już tak stoi na półce...
Fabuła i misje są oryginalne i rzeczywiście wciągające. Pojedynki na początku trudne, czasu potrzeba, by się nauczyć, jak zdobywać kolejne poziomy. Jednak po jakimś czasie, gdy się nauczmy, jak walczyć, chciałoby się iść do przodu.... A tu nie da rady. Co chwilę wyskakują na nas zbiry, nawet, jeśli robimy parę kroków i wracamy w miejsce, gdzie dopiero ich ubiliśmy... Teoretycznie można się z walki wycofać i uciec, ale zanim się na tą opcję doczekamy....
Podsumowując: fabuła bardzo ciekawa, jednak nie można się skupic na wypełnianiu zadań, bo 90 % gry to bijatyki.