Diablo II: Resurrected (PC) - okladka

Diablo II: Resurrected (PC)

Premiera:
23 września 2021
Premiera PL:
23 września 2021
Platformy:
Gatunek:
Akcja / RPG
Język:
Dystrybutor:
brak danych
Strona:

ObserwujMam (6)Gram (0)Ukończone (2)Kupię (0)

Opis Diablo II: Resurrected (PC)
Materdea @ 13:17 23.02.2021
Mateusz "Materdea" Trochonowicz
Klikam w komputer i piję kawkę. ☕👨‍💻

Śr. długość gry: 25h 45min

+ czaswięcej

Diablo II: Resurrected to odświeżone wydanie kultowego hack & slasha z 2000 roku - Diablo II. Oryginał wpisał się w annały gatunku jako świetne rozwinięcie idei wykreowanej przez swoją poprzedniczkę, pierwszą część Diablo. Remaster oprócz odświeżonej "podstawki" zawiera również dodatek wydany w 2001 roku - Diablo II: Pan Zniszczenia.

W Diablo II: Resurrected ponownie wcielamy się w wojownika z wybranej przez nas klasie, który przeżywszy walkę z pierwszej części, tym razem na dobre musi pozbyć się tytułowego Pana Grozy. Historia zamknięta jest, podobnie jak w oryginale, w pięciu aktach, w których przemierzamy rozmaite lokacje - od miasteczek i zrujnowanych wiosek przez mroczne i skryte w ciemnościach podziemia oraz katakumby.

Diablo II: Resurrected wraca z tym, co Diablo II miało najlepszego - mroczną atmosferą i świetnym gameplayem. Remaster wpisuje się w ideę StarCraft: Remastered - rozgrywka pozostała bez zmian, niemal od zera zbudowano zaś oprawę wizualną. W grze mamy m.in. dynamiczne oświetlenie, usprawnione animacje, a także znacznie lepiej prezentujące się zaklęcia oraz elementy otoczenia jak i same lokacje. Deweloperzy podrasowali rozdzielczość do 4K oraz odtworzyli klatka po klatce 27 minut ikonicznych scenek przerywnikowych. Ścieżkę nagrano ze wsparciem dla dźwięku przestrzennego w standardzie Dolby 7.1.

Diablo II: Resurrected oferuje możliwość przełączania się "w locie" między oryginalną, a zremasterowaną grafiką, a także wspiera modyfikacje i możliwość przenoszenia zapisów gry między wersjami gry na różne urządzenia.

Wymagania: Twórcy gry Diablo II: Resurrected ujawnili jej wymagania sprzętowe. Szczegóły dostępne są w zakładce wymagań naszej encyklopedii.
PEGI: Od 16 latZawiera przemoc
Screeny z Diablo II: Resurrected (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosBarbarella.   @   17:23, 08.03.2024
Ufff. Koniec obcowania z klasyką. Końcówka gry zajęła mi jakieś 5 godzin klikania. Pomimo że miałam mocno dopakowaną postać, ani razu w tym finale ani w ogóle w 5 akcie nie zginęłam to swoje trzeba było odklikać. A jakby tak nie daj boże awaria prądu gdy pasek życia Baala milimetrowy to nic tylko sobie w łeb strzelić i szykować następne 5 godzin czasu. Twórcy gier nie mają za grosz szacunku dla naszego czasu. No ale sama chciałam. Klasykę mam zaliczoną. Spodziewałam się jednak czegoś więcej niż tylko klikania i mozolnego zbierania ikspeków. Strasznie to ubogie. Żeby się dało jeszcze grę zapisywać. Krótsze, mniejsze dawki gry mnie bawiły ale 5 godzin które trzeba było poświęcić w jednym kawałku to dla mnie zdecydowanie za długo, jeszcze mnie ręka boli. No ale zdaje się tak to kiedyś z grami było, podobno pierwszego Prince Of Persia trzeba było od razu całego przejść. Pomysł fajny żeby to odświeżyć, świetne filmiki do tego dołożyli. W trakcie grania można było sobie przełączyć na oryginalną wersję i porównać, różnica bardzo duża. Mam jeszcze Diablo III ale muszę dłuugo odpocząć od tego typu rozgrywki.
0 kudosGuilder   @   19:58, 08.03.2024
To w którą wersję w końcu grałaś, w klasyczną czy Resurrected?
I jakim cudem ten ostatni etap pięć godzin Ci zajmował? Jakim buildem grałaś?
A filmy były w D2 bardzo mocną stroną. Aczkolwiek pamiętam, że np. w przypadku głosu Mefisto, wolałem oryginał.
0 kudosBarbarella.   @   21:25, 08.03.2024
Cytat: Guilder
I jakim cudem ten ostatni etap pięć godzin Ci zajmował? Jakim buildem grałaś?

Amazonką. No i towarzyszkę też miałam jeszcze z pierwszego aktu, nie chciałam jej zmieniać. No i jakoś mi te 5 godzin zeszło, robiłam krótkie przerwy żeby nie zwariować no i w pewnym momencie brakowało mi niewiele do awansu to się cofnęłam do lokacji gdzie jeszcze byli jacyś przeciwnicy do utłuczenia. Moją postać pakowałam bardziej pod kątem żywotności tak że co prawda nie ginęła ale też utłuczenie wrogów dłużej trwało. No i przerąbane z tym Baalem bo w pewnym momencie miałam aż trzech Baalów a moja towarzyszka jednak parę razy zginęła i trzeba się było teleportować żeby ją wskrzesić. Już po wszystkim się zorientowałam że zapomniałam zmniejszyć poziom trudności i miałam go cały czas na 8.
Przyznam też bez bicia że byłam bardzo niekonsekwentna i nierozważna jeśli chodzi o rozwój i wyposażenie mojej postaci, bardzo szybko przestałam używać jej koronnego oręża czyli oszczepu. Gdybym grała drugi raz na pewno bym zrobiła to inaczej no ale gdy gra zaprosiła mnie do dalszej gry na poziomie Koszmar to uciekłam czym prędzej, odinstalowałam i posłałam do Diabla. Dumny
Pewno myszkę będę miała niedługo do wymiany od tego klikania. Rękę chyba też bo jeszcze boli. Konsternacja
Cytat: Guilder
To w którą wersję w końcu grałaś, w klasyczną czy Resurrected?

Resurrected.
0 kudosDirian   @   12:04, 09.03.2024
W D2 trzeba skupić się mocno na buildzie, inaczej jest ciężko. Amazonka też nie jest szczególnie łatwą postacią do samodzielnej gry - single najłatwiej przechodzi się barbarzyńcą ewentualnie druidem.

Najemnika najlepiej wziąć z drugiego aktu z aurą na obronę Puszcza oko No ale chyba już za późno na te porady Szczęśliwy
0 kudosBarbarella.   @   14:12, 09.03.2024
Tak. Mogłam wziąć tego barbarzyńcę i wtedy bym ładowała wszystkie punkty w siłę i zdrowie. Co prawda dało się tę amazonkę dopakować że nie ginęła w 5 akcie no ale duuuużo czasu na to straciłam a w walce i tak nie była specjalnie skuteczna bo większość punktów ładowałam w zdrowie a resztę rozdrabniałam między siłę, zręczność i energię. No co prawda do Dwójki już nie wrócę ale mam jeszcze Trójkę i może przyjdzie mi znowu ochota na klikanie. Mam nadzieję że rozgrywka w niej będzie bardziej urozmaicona ale zasady rozwoju postaci mniej więcej podobne co w Dwójce. Uśmiech
A odnośnie tego klikania to nie ma takich myszek żeby same klikały? Tak ustawić żeby raz nacisnąć a ona jak karabin maszynowy seria kliknięć aż znowu nie naciśniemy.
0 kudosDirian   @   15:14, 09.03.2024
W trójkę to dobrze sią na padzie gra, dla mnie nawet lepiej niż myszką.
0 kudosBarbarella.   @   15:28, 09.03.2024
No ale wtedy też jest ten kursor który trzeba na przeciwniku nacelować? Bo kciukiem to faktycznie, chyba lepiej by się klikało. Uśmiech
0 kudosDirian   @   15:29, 09.03.2024
Nie, wtedy automatycznie się namierzają, tzn. analogiem wskazujesz postaci jakby w którą stronę ma atakować. Nie wiem jak to inaczej opisać, ale działa to zaskakująco dobrze.
0 kudosBarbarella.   @   15:33, 09.03.2024
Tak. rozumiem o co chodzi. Nawet mam pada jeszcze nieodpakowanego, będzie okazja go wypróbować. Szczęśliwy
0 kudosGuilder   @   16:05, 09.03.2024
Cytat: Barbarella.
Tak. Mogłam wziąć tego barbarzyńcę i wtedy bym ładowała wszystkie punkty w siłę i zdrowie.
W siłę, wbrew pozorom i wbrew innym grom z rozwojem postaci, nawet takim klasom jak barbarzyńca czy paladyn daje się tu wyłącznie tyle, żeby być w stanie nosić odpowiedni ekwipunek. To tak na marginesie.

Natomiast odnośnie tego:
Cytat: Barbarella.
A odnośnie tego klikania to nie ma takich myszek żeby same klikały? Tak ustawić żeby raz nacisnąć a ona jak karabin maszynowy seria kliknięć aż znowu nie naciśniemy.
Są. W lepszych Logitechach (a pewnie też i w innych markach "premium") można do przycisków przypisywać nawet makra.
0 kudosBarbarella.   @   16:32, 09.03.2024
Cytat: Guilder
W siłę, wbrew pozorom i wbrew innym grom z rozwojem postaci, nawet takim klasom jak barbarzyńca czy paladyn daje się tu wyłącznie tyle, żeby być w stanie nosić odpowiedni ekwipunek.

Na pewno? Ja właśnie w ten sposób to traktowałam, patrzyłam tylko na ekwipunek i jakie ma wymagania. Ale gdzieś tak pod koniec gry kiedy przypadkiem najechałam kursorem na siłę albo zręczność w oknie atrybutów postaci to mi się pokazał opis że np. od siły zależy ilość obrażeń zadawanych przez postać no i jaki ekwipunek może używać. I byłam tym lekko zaskoczona.
Cytat: Guilder
Są. W lepszych Logitechach (a pewnie też i w innych markach "premium") można do przycisków przypisywać nawet makra.

Kurcze. A jednak. Do tej pory preferowałam jak najprostsze myszki żeby dodatkowe przyciski mi nie przeszkadzały ale w takiej klikaninie ten bajer byłby błogosławieństwem. Czyli jakby co to mam szukać myszy z tymi makrami?
1 kudosGuilder   @   05:24, 10.03.2024
Cytat: Barbarella.
od siły zależy ilość obrażeń zadawanych przez postać no i jaki ekwipunek może używać.
Obrażenia wręcz zależą od siły, ale to są symboliczne zyski, które uzyskasz z kolejnych punktów tam przydzielonych. Paladynem lepiej zainwestować więcej w zręczność, żeby podbijać skuteczność ataku i szansę na blok. Barbarzyńca też w sugestiach buildów ma sugerowaną siłę "enough for gear". A w przypadku klas niewalczących w zwarciu to już zupełnie.
Cytat: Barbarella.
Czyli jakby co to mam szukać myszy z tymi makrami?
Fraza "programmable buttons" w wyszukiwaniu będzie pewnie przez Ciebie pożądana. Od siebie mogę dodać, że o ile nie masz totalnie neurotycznych ruchów ręką przy obsłudze myszki, to te dodatkowe przyciski nie powinny Ci przeszkadzać. Ja w swojej mam 11 i już tak przywykłem, że ciężko mi teraz wyobrazić sobie mieć ich mniej. Puszcza oko
0 kudosBarbarella.   @   09:48, 10.03.2024
Cytat: Guilder
Fraza "programmable buttons" w wyszukiwaniu będzie pewnie przez Ciebie pożądana. Od siebie mogę dodać, że o ile nie masz totalnie neurotycznych ruchów ręką przy obsłudze myszki, to te dodatkowe przyciski nie powinny Ci przeszkadzać. Ja w swojej mam 11 i już tak przywykłem, że ciężko mi teraz wyobrazić sobie mieć ich mniej.

Do pudełkowej wersji De Luxe tej gry to powinni obligatoryjnie taką myszkę dodawać, ja w tej końcówce się zastanawiałam czy mnie kurcze w ręce nie zaczną łapać. Jeśli chodzi o te przyciski to u mnie ważne żeby mysza była symetryczna, czasem ją trzymam w lewej ręce {większość gier} a czasem w prawej, jestem jednak praworęczna {kiedy mało używam klawiatury np. w Diablo}. Kiedy używałam myszki typowo praworęcznej to zdarzało mi się przypadkiem wcisnąć przycisk escape na przykład. W zasadzie tych przycisków nie używam, nie próbowałam ich opanować ale zdaję sobie sprawę że nie są do ozdoby tylko żeby ułatwić wiele rzeczy. W każdym razie kiedy przyjdzie mi zagrać w Diablo III albo może nawet Diablo IV to sobie taką myszę z makrami sprawię. Zastanawiam się czy oprócz tych Diablów nie mam w kolekcji jeszcze jakichś innych "klikaczy", kilka izometryków jeszcze mam ale może to takie bardziej w stylu Pillars Of Eternity.
1 kudosGuilder   @   21:55, 10.03.2024
Cytat: Barbarella.
Jeśli chodzi o te przyciski to u mnie ważne żeby mysza była symetryczna
Są też i takie. Dla przykładu np. taka z już zdecydowanie wyższej półki - idealnie symetryczna. Tak że da się, tańsze na pewno też. Są też i takie po stówce, ale te już mają boczne przyciski po jednej stronie. Przynajmniej tak mi wyszło z pięciu minut researchu - dłuższy będziesz musiała wykonać samodzielnie. Cool
0 kudosKononowicziMajor   @   10:37, 11.03.2024
Gierka grywalna jak cholera i Diablo 2 +LOD odświeżona wygląda świetnie.

Hit jest taki że można wreszcie grać na padzie a to dla mnie bardzo duże ułatwienie. Cool
Dodaj Odpowiedź